2022-11-25, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrplay
Så syskonen skulle delas upp??
Tydligen vilket sker ibland om ett barn har stora behov av något skäl så att det behöver väldigt mycket mer stöd
2022-11-25, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Under skolåldern är de flesta jag sett samtal med eller i lågstadieålder.

Citat:
Ja det är just så det ska umgås med unga barn som bor i familjehem , föräldrars uppgift är att få barnen trygga med att de inte bor hemma

Citat:
Tydligen vilket sker ibland om ett barn har stora behov av något skäl så att det behöver väldigt mycket mer stöd

Inga konstigheter med det du skrivit tycker du?
2022-11-25, 15:26
Medlem
Citat:
Ja eller tjänar mer på det än oss!

Vilken underbar liknelse!? 🤔 orkar inte ens gå in på det.
Ingen som har sagt eller skrivit att det inte ska finnas regler. Eller..

Är övertygad om att han skulle kunna utbilda både dig och tjänstemännen i ett och annat.

Så många följare har han väl inte, som hela Sverige!? Blir du lite kränkt av hans hårda ton? Som jag sagt tidigare, han gör iaf något, än att gnälla här!
Ja, jag är helt lost i det militära, så där skulle han absolut kunna utbilda mig. Men i vett och etikett så ligger han på ett barns nivå. Prata med mat i munnen, petar i näsan, svär som en borstbindare.. Sen är han en skrytmåns och mytoman av den högre skolan. Så nej, jag är betydligt mer utbildad än en byfåne utan strategi.. Nu ska jag göra som vi normala människor. Ta helg, betala räkningar och umgås med mina barn som förövrigt aldrig haft med soc att göra✌️ Hoppas ni får trevligt på den stora manifesten nu i helgen. Rättshaveristen Tom, ultrarasisten John, arbetsskygge Tintin, Psyksjuka Fia och 5g-fritjof och resten av elitförbandet. Trevlig helg!!
2022-11-25, 15:31
Medlem
Citat:
Nej ,umgänget ska vara positivt , föräldrar ska inte säga saker som att mamma och pappa kämpar för att barnet ska få komma hem eftersom små barn inte förstår och kan i värsta fall tro att de ska få åka hem väldigt snart och hamna i vänteläge.
2022-11-25, 15:36
Medlem
Citat:
Att skilja syskon är tveksamt men ibland är det nödvändigt om ett barn har så stora behov att syskon kommer i kläm . Finns ju faktiskt barn som har ett väldigt utåtagerande beteende och tar all uppmärksamhet så att övriga barn hamnar helt i skymundan ,.Man ska inte glömma att en del barn som omhändertas har upplevt våld eller försummelse som gjort att de fungerar dåligt i umgänge med andra barn
2022-11-25, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Ja, jag är helt lost i det militära, så där skulle han absolut kunna utbilda mig. Men i vett och etikett så ligger han på ett barns nivå. Prata med mat i munnen, petar i näsan, svär som en borstbindare.. Sen är han en skrytmåns och mytoman av den högre skolan. Så nej, jag är betydligt mer utbildad än en byfåne utan strategi.. Nu ska jag göra som vi normala människor. Ta helg, betala räkningar och umgås med mina barn som förövrigt aldrig haft med soc att göra✌️ Hoppas ni får trevligt på den stora manifesten nu i helgen. Rättshaveristen Tom, ultrarasisten John, arbetsskygge Tintin, Psyksjuka Fia och 5g-fritjof och resten av elitförbandet. Trevlig helg!!

Okej, vapenvägrare?
Ja hos vissa har jantelagen jobbats in hårt..
De får det nog fantastiskt

Tur att vi är så många "normala"
Senast redigerad av Mrplay 2022-11-25 kl. 15:57.
2022-11-25, 17:49
Medlem
Max3xs avatar
Ännu ingen live från mötet 16:00 på plattan! Vad har hänt, är gänget arresterade, har Tom blivit transporterad till psyket?

Edit: Nu är de live: https://www.facebook.com/100084243150660/videos/860610135289570
Senast redigerad av Max3x 2022-11-25 kl. 17:54.
2022-11-25, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Ännu ingen live från mötet 16:00 på plattan! Vad har hänt, är gänget arresterade, har Tom blivit transporterad till psyket?

Edit: Nu är de live: https://www.facebook.com/100084243150660/videos/860610135289570
Riktigt dålig uppslutning
2022-11-25, 18:14
Medlem
Citat:
Riktigt dålig uppslutning

Sa inte Tom att de räknade med 70 000?
De som är där är nog nyfikna på vad det är för clowner som uppträder.
2022-11-25, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zrobo
Sa inte Tom att de räknade med 70 000?
De som är där är nog nyfikna på vad det är för clowner som uppträder.
Jo de räknade med en stor samling
2022-11-25, 18:42
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Föräldrar som fått sina barn fattar uppenbarligen inte att man inte kan göra vissa saker mot och säga vissa saker till sina omhändertagna barn eftersom det är skrämmande och barnen är för små för det som sägs.
Inte ens i olika umgängen över Skype eller liknande kan de låta bli att berätta om hur de som föräldrar kämpar och sysslar med att skriva till domare så barnen kan komma hem trots att barnen är alldeles för små för att förstå . De korta umgängena på avstånd ska bara innehålla trevliga saker där barnet får berätta roliga saker
Ja. Så är det. Föräldrarna dumpar över alla problem på sina små barn. Vilket skapar ytterligare trauma.
Något de här föräldrarna inte förstår. Det skapar otrygghet. Och oro för sina föräldrar.
Barn behöver vara barn. Och få leva i nuet.
2022-11-25, 18:46
Medlem
Citat:
Jo de räknade med en stor samling
Jag räknade till 7 stycken som stod som publik.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in