Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Var får du siffrorna 99% ifrån? Så många har inte ens vaccinerat sig i något land överhuvudtaget! Och nej! Jag är inte emot vaccin per say! Men ett framhastat " vaccin" som inte ens är ett vaccin, utan gör folk sjuka i myokardit, stroke, proppar, cancer och förmodligen även ALS.
Det tycker du är en väldigt god idé att ta?(!)
Då är man inte bara en idiot, utan en icke bildbar idiot! Mer behöver egentligen inte sägas! Dessutom är " vaccinen" undermåliga,
De vaccinerade blir sjuka ändå. För varje injektion ni tar får ni sämre och sämre immunförsvar! Du dessutom ERKÄNNER i ditt eget inlägg att du låter dig styras av Bill Gates, George Soros och Rothchilds!
Med " lyckas" bra antar jag att du menar att dom har lyckats berika sig själva, slå blå dunster i ögonen på folk och varit högst delaktiga i den största bluffen i historien!🐑🐑🐑
För det första talade vi om forskare. Dvs 99% av forskare. Jag baserar det på en undersökning jag läste hos PEW för något år sen.
Alla vacciner gör en liten grupp människor sjuka. Några få dör, av alla vacciner. Detta vaccin är inte mer riskfyllt än andra enligt den statistik som finns. Kopplingarna är svaga och det är inte ens säkert att det beror på vaccinet.
Du hittar ju bara på allt detta. Att vaccinerna är undermåliga, att det ger cancer, att vaccinet ger sämre immunförsvar. Etc, allt detta hittar du ju bara på.
Nej, som vanligt kan inte antivaxxers tala sanning ens när källan finns tillgänglig. Jag sa att jag ser upp mer till dessa 3 än TiggarDanne från Halstavik. Men precis som ni ljuger om forskning ljuger ni om vad era meningsmotståndare säger.