2022-11-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Du menar den där världen där vi som tar vaccin får fler fördelar än de som inte tar? I regel utan biverkningar.
Du menar att ta sprutor som varken fungerar eller skyddar? Sen gällande biverkningar inga som helst?
Citera
2022-11-23, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Var får du siffrorna 99% ifrån? Så många har inte ens vaccinerat sig i något land överhuvudtaget! Och nej! Jag är inte emot vaccin per say! Men ett framhastat " vaccin" som inte ens är ett vaccin, utan gör folk sjuka i myokardit, stroke, proppar, cancer och förmodligen även ALS.

Det tycker du är en väldigt god idé att ta?(!)
Då är man inte bara en idiot, utan en icke bildbar idiot! Mer behöver egentligen inte sägas! Dessutom är " vaccinen" undermåliga,
De vaccinerade blir sjuka ändå. För varje injektion ni tar får ni sämre och sämre immunförsvar! Du dessutom ERKÄNNER i ditt eget inlägg att du låter dig styras av Bill Gates, George Soros och Rothchilds!

Med " lyckas" bra antar jag att du menar att dom har lyckats berika sig själva, slå blå dunster i ögonen på folk och varit högst delaktiga i den största bluffen i historien!🐑🐑🐑

Haha, ja vad ska man säga, att så många personer litar på Bill Gates som en stor auktoritet när han har gett sig in i vaccinbranschen och uttalar sig om vaccin, Gates vars första affärsidé var att lansera och sälja in ett undermåligt operativsystem, som tyvärr säkert fortfarande dominerar globalt, ett OS som är väldigt sårbart och mottagligt för virus, trojaner och allehanda intrång utifrån, man kan likna hans operativsystem med ett svagt och undermåligt immunsystem, som till skillnad från exempelvis operativsystem som Unix och Linux ger användaren ett väldigt dåligt skydd, är lätt att hacka och därmed är en undermålig produkt.

Citat:
Kan vara så att det är just intelligenta och bildade som inte gått på bluffen från antivaxxsekten.

Om 99% av forskare står på en sida har man med största sannolikhet fel om man står på den andra.

Här kommer nya uppgifter om hur dålig covid-injektionen/mRNA-genterapin är:

Citat:
It’s no longer a pandemic of the unvaccinated

Citat:
For the first time, a majority of Americans dying from the coronavirus received at least the primary series of the vaccine.

Fifty-eight percent of coronavirus deaths in August were people who were vaccinated or boosted, according to an analysis conducted for The Health 202 by Cynthia Cox, vice president at the Kaiser Family Foundation.

Vaccinated people now make up a majority of covid deaths
Senast redigerad av Love.Thy.Neighbor. 2022-11-23 kl. 21:54.
Citera
2022-11-24, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Var får du siffrorna 99% ifrån? Så många har inte ens vaccinerat sig i något land överhuvudtaget! Och nej! Jag är inte emot vaccin per say! Men ett framhastat " vaccin" som inte ens är ett vaccin, utan gör folk sjuka i myokardit, stroke, proppar, cancer och förmodligen även ALS.

Det tycker du är en väldigt god idé att ta?(!)
Då är man inte bara en idiot, utan en icke bildbar idiot! Mer behöver egentligen inte sägas! Dessutom är " vaccinen" undermåliga,
De vaccinerade blir sjuka ändå. För varje injektion ni tar får ni sämre och sämre immunförsvar! Du dessutom ERKÄNNER i ditt eget inlägg att du låter dig styras av Bill Gates, George Soros och Rothchilds!

Med " lyckas" bra antar jag att du menar att dom har lyckats berika sig själva, slå blå dunster i ögonen på folk och varit högst delaktiga i den största bluffen i historien!🐑🐑🐑

För det första talade vi om forskare. Dvs 99% av forskare. Jag baserar det på en undersökning jag läste hos PEW för något år sen.

Alla vacciner gör en liten grupp människor sjuka. Några få dör, av alla vacciner. Detta vaccin är inte mer riskfyllt än andra enligt den statistik som finns. Kopplingarna är svaga och det är inte ens säkert att det beror på vaccinet.

Du hittar ju bara på allt detta. Att vaccinerna är undermåliga, att det ger cancer, att vaccinet ger sämre immunförsvar. Etc, allt detta hittar du ju bara på.

Nej, som vanligt kan inte antivaxxers tala sanning ens när källan finns tillgänglig. Jag sa att jag ser upp mer till dessa 3 än TiggarDanne från Halstavik. Men precis som ni ljuger om forskning ljuger ni om vad era meningsmotståndare säger.
Citera
2022-11-24, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Du menar att ta sprutor som varken fungerar eller skyddar? Sen gällande biverkningar inga som helst?

Inte funkar? Målet med att ta vaccinet för mig var att kunna röra mig obehindrat i världen. Vaccinpasset har bidragit med detta. Så fungerade utmärkt. Ovaccinerade drabbades av restriktioner, dvs det jag ämnade undvika genom att vaccinera mig.
Citera
2022-11-24, 14:27
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Inte funkar? Målet med att ta vaccinet för mig var att kunna röra mig obehindrat i världen. Vaccinpasset har bidragit med detta. Så fungerade utmärkt. Ovaccinerade drabbades av restriktioner, dvs det jag ämnade undvika genom att vaccinera mig.

Grattis du är ett får som gör vad som helst staten säger åt dig, om det så är medicinska experiment. Det är nog inget att vara stolt över.
Citera
2022-11-24, 15:05
Medlem
Citat:

Så ditt huvudsyfte var alltså inte att ta covid-injektionen/mRNA-genterapin för att skydda dig från att smittas av viruset och undvika sjukdom och död utan för att kunna resa och röra dig fritt? Känns ju som att du själv i och med detta underkänner "vaccinet" och verkligen inte har särskilt höga krav på "vaccinet" i fråga eller är speciellt brydd över vad du sprutar i dig men grattis till din självupplevda "frihet".
Citera
2022-11-24, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Grattis du är ett får som gör vad som helst staten säger åt dig, om det så är medicinska experiment. Det är nog inget att vara stolt över.

Inte vår stat.. Men den thailändska och den spanska staten, ja.

Jag var inte det minsta orolig över vaccinet, det var bara ett gratis sätt att få mer frihet. Är inte sjukdomen så alvarlig kommer inte heller bieffekterna av vaccinet bli alvarliga. De som blivit dåliga är förmodligen de som skulle blivit dödssjuka vid infektion.
Citera
2022-11-24, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Så ditt huvudsyfte var alltså inte att ta covid-injektionen/mRNA-genterapin för att skydda dig från att smittas av viruset och undvika sjukdom och död utan för att kunna resa och röra dig fritt? Känns ju som att du själv i och med detta underkänner "vaccinet" och verkligen inte har särskilt höga krav på "vaccinet" i fråga eller är speciellt brydd över vad du sprutar i dig men grattis till din självupplevda "frihet".

Jag är relativt ung, relativt vältränad, har en enastående lungkapacitet, och inga sjukdomar såsom diabetes, så min oro för att bli dödligt sjuk är typ noll. Så ja, tog vaccinet för att kunna resa, gå på konserter, etc. Inte annorlunda än att ta gula febernvaccin för att åka till vissa länder i Afrika.

Aldrig sagt att det underkänner vaccinet. Till och med Trump säger det är bra.
Citera
2022-11-24, 15:26
Medlem
Citat:

Jag var inte det minsta orolig över vaccinet, det var bara ett gratis sätt att få mer frihet.

Haha, ja du har gratis utan ersättning frivilligt ställt upp som försökskanin i ett globalt läkemedelsexperiment med nödgodkända "vacciner" för att få lite "frihet" och kunna resa, utan några som helst garantier för att det du har låtit dig injiceras med är ett säkert läkemedel/vaccin eftersom studierna inte ens är avslutade, du har låtit dig injiceras med ett "vaccin" som endast är villkorat godkänt (Emergency Use Authorization) som det inte finns några långtidsstudier på.

Citat:
Är inte sjukdomen så alvarlig kommer inte heller bieffekterna av vaccinet bli alvarliga. De som blivit dåliga är förmodligen de som skulle blivit dödssjuka vid infektion.

Men du brukar ju normalt sett framhäva hur viktigt det är med vetenskap och vetenskaplig konsensus men här spekulerade och killgissade du alltså bara?

Citat:
Jag är relativt ung, relativt vältränad, har en enastående lungkapacitet, och inga sjukdomar såsom diabetes, så min oro för att bli dödligt sjuk är typ noll. Så ja, tog vaccinet för att kunna resa, gå på konserter, etc. Inte annorlunda än att ta gula febernvaccin för att åka till vissa länder i Afrika.

Aldrig sagt att det underkänner vaccinet. Till och med Trump säger det är bra.

Men ändå vågade du inte utsätta dig för covid-19 viruset som oss antivaxxers?
Senast redigerad av Love.Thy.Neighbor. 2022-11-24 kl. 15:28.
Citera
2022-11-24, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Haha, ja du har gratis utan ersättning frivilligt ställt upp som försökskanin i ett globalt läkemedelsexperiment med nödgodkända "vacciner" för att få lite "frihet" och kunna resa, utan några som helst garantier för att det du har låtit dig injiceras med är ett säkert läkemedel/vaccin eftersom studierna inte ens är avslutade, du har låtit dig injiceras med ett "vaccin" som endast är villkorat godkänt (Emergency Use Authorization) som det inte finns några långtidsstudier på.

Men du brukar ju normalt sett framhäva hur viktigt det är med vetenskap och vetenskaplig konsensus men här spekulerade och killgissade du alltså bara?

Men ändå vågade du inte utsätta dig för covid-19 viruset som oss antivaxxers?

Medan du har begränsat din egen frihet baserat på antingen ogrundad rädsla eller larviga ideal.

Jodå, garantin är att den blev godkänd. Jag har inte antivaxxerns misstroende mot alla som inte håller med dem.

Det VAR villkorat, nu är det fullt godkänt sen rätt långt tillbaka.

Det fanns konsensus, och finns än idag. Konsensus betyder inte att 100 % håller med.

Jag oroade mig inte. Jag tog vaccinet först när jag skulle resa.
Citera
2022-11-24, 15:38
Medlem
Citat:

Det här måste vara det mest efterblivna som skrivits på Flashback på mycket länge.
Citera
2022-11-24, 15:47
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:

Citat:

Jag var inte det minsta orolig över vaccinet, det var bara ett gratis sätt att få mer frihet. Är inte sjukdomen så alvarlig kommer inte heller bieffekterna av vaccinet bli alvarliga. De som blivit dåliga är förmodligen de som skulle blivit dödssjuka vid infektion.

Citat:

Grattis till årets Darwin Award. "Vaccines protect against restrictions"

Hur får du MER frihet genom att man helt utan vetenskaplig grund tar bort människors frihet och sedan kräver att de ska delta i högst tvivelaktiga medicinska experiment för att få tillbaka sin självklara frihet man redan hade innan?

Jag trodde att man tog vaccin för att skydda sig själv och andra från farliga sjukdomar, men tydligen tar man det för att bidra till uppförandet av en totalitär stat som struntar i mänskliga rättigheter och där man behöver ha tillstånd för självklarheter som att åka på semester och gå på konserter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in