2022-11-15, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleyezonme
Godkänd psykolog och cykling!

Nu får man invänta antagningsbeskedet.

Hoppas på kunna påbörja redan till vt23

Grattis! Jag klarade också helgen och inväntar också antagningsbeskedet, men nu har jag blivit nojig över säkerhetsintervjun som jag inte alls var beredd på, hoppas man inte blir kuggad på mållinjen nu för att man sa att man varit med om enstaka bråk i yngre dagar.
Citera
2022-11-15, 21:27
Medlem
jag var även ärlig sa att mitt syskon "dejtat" en som visade sig vara kriminell för ex antal år sedan, dock ska tilläggas att jag på nuvarande arbete är godkänd för säk.klass 2.
Citera
2022-11-17, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sstraxzz
Hej tråden,

Jag har en fundering och skulle gärna ha lite "feedback" på mina tankar.

Jag blivit i maj dömd för våldsamt motstånd i samband med en LOB när jag var på krogen.

Jag har nu fått tid för provning på plikt och prövningsverket i slutet av september.

Vad är mina odds? Kommer givetvis vara ärlig och berätta allting, jag egentligen ingenting att dölja mer än en klantig skit händelse...

Men vad tror ni? Jag har inte skyhöga förhoppningar direkt. Tacksam för ärliga svar.

Jag misstänker att du var för full och agerade hastigt med att göra dig skyldig till våldsamt motstånd. Tips ge fan i alkoholen för uppenbarligen kan du inte hantera det!

Dina chanser till att bli polis är inte över skulle jag säga, men du måste kunna se dina svagheter. - Alkohol.
Citera
2022-11-17, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anglosaxisk
Någon som har begärt ut sitt psykologutlåtande? Om ja, vilka siffror fick ni på bedömningen 1-4 (5 punkter)?

4
4
5
2
4
Citera
2022-11-17, 20:37
Avslutad
Citat:
Hur många punkter är det? Vad e det för
Punkter? Är det dessa som står på polisens hemsida :

Det står inte på utlåtandet.
Det är censurerad (maskad j
Citera
2022-11-18, 10:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Samzaf
4
4
5
2
4

Det är ju rätt bra siffror, gick du vidare?
Citera
2022-11-18, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rmcic
Det är ju rätt bra siffror, gick du vidare?

Förlåt, 5an ska va en 4a!
Tack så mycket, dock så trodde jag att jag inte skulle få komma in, då min historia fick mig att framstå som en trasig själ.
Men jag fick det på kvitto att erfarenhet gör mycket med en!

Ja, jag är antagen och inväntar på skolstarten ska få börja =)
Senast redigerad av Samzaf 2022-11-18 kl. 15:53.
Citera
2022-11-19, 10:06
Medlem
Hej alla glada människor!

Har en fundering angående cyklingen som så många andra.
Jag som väger 95kg börjar med uppvärmning på 142,5 watt, har förstått att detta ökar med 25 watt per minut men hur länge gör det detta?
Någon som vet vilken nivå som är godkänd samt vilken nivå min start nivå är?
Citera
2022-11-19, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samzaf
Förlåt, 5an ska va en 4a!
Tack så mycket, dock så trodde jag att jag inte skulle få komma in, då min historia fick mig att framstå som en trasig själ.
Men jag fick det på kvitto att erfarenhet gör mycket med en!

Ja, jag är antagen och inväntar på skolstarten ska få börja =)

Kul, grattis. Vad har du för historia om man får fråga? Nyfiken.
Citera
2022-11-24, 13:35
Medlem
Citat:
Godkänd psykolog och cykling!

Nu får man invänta antagningsbeskedet.

Hoppas på kunna påbörja redan till vt23

Ber till högre ort att du inte blir polis. Kollar man i trådar där du yttrat dig om dina blivande kollegor så undrar man om du blir en pålitlig dito. Du nojjar över drogtestet vilket således innebär att du har dålig koll på vad du stoppar i dig. Du har uppenbarligen haft problem med chefer på dina tidigare jobb, vilket tyder på att du är ett ämne för konflikter. Hur lyckades du lura dig igenom psykologen? För helt klart är det att du har spelat teater och inte varit ett skit ärlig...
Citera
2022-11-24, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av poppyprax
Ber till högre ort att du inte blir polis. Kollar man i trådar där du yttrat dig om dina blivande kollegor så undrar man om du blir en pålitlig dito. Du nojjar över drogtestet vilket således innebär att du har dålig koll på vad du stoppar i dig. Du har uppenbarligen haft problem med chefer på dina tidigare jobb, vilket tyder på att du är ett ämne för konflikter. Hur lyckades du lura dig igenom psykologen? För helt klart är det att du har spelat teater och inte varit ett skit ärlig...

Utan att vidare kommentera hur alleyezonme så kan jag säga att det finns ganska många som teatrar sig genom psykologen, tyvärr…
#Lotteri
Citera
2022-11-26, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anglosaxisk
Kul, grattis. Vad har du för historia om man får fråga? Nyfiken.

Tyvärr kommer jag inte gå in i detaljer men det har varit människor som man har sett gå bort och upplevt lite gott & blandat.

Men man har ju alltid kunnat stå upp efter alla händelser.

Det viktiga är att man har människor runt om sig och att man kan prata om det man har varit med om. Breafing är bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in