Citat:
Ursprungligen postat av
Vattendealaren
Jag argumenterade med en signatur som diskuterade varför Tyskland i sitt stöd till Ukraina och kriget där verkar tvehågsna eller som din kollega sa "ryggradslösa". Jag tycker stödet i västvärlden är ONT i kriget särskilt som Ukraina är totalt beroende av detta.
Begrips!
Du har egentligen inte argumenterat ett skit nej. Du TROR att du har pågrund utav att argumentation är ett av de orden du har fått veta är användbart för att VERKA upplyst och smart. Sanningen är att du egentligen inte ens vet vad känslor, de DU gnager om, eller objektiv insikt betyder. Även dessa är endast ord som du använder som en slav utav dumhet. Tillhörigheten gör att du känner dig lite sådär speciell och därmed kan svänga dig med lite förskrivna ord som din MASSA influerat dig med. Vet du vad - en bokhylla på soptippen är också speciell. Inte för att den har innehållt ord som de utav dig använda utan för att den till skillnad mot andra bokhyllor ligger på just tippen.
Förstå när du framställer dig själv som barnsligt naiv i din frustration utav att försvara det du vill tillhöra men fortfarande inte vet VARFÖR du vill. Vilsen och ensammen i världen......göm dig för grannarna nu ja....de kan ju vara farliga eftersom att de är så "okunniga" som inte tycker som du. Du min herre skall märkas som public enema no:1 och inget annat. För korkad för att vandra utan beskyddande kontroll.
Se till att komma med lite RIKTIGA argument du själv, aight. Sådana som har med annat än dina känslor att göra ja. Det skulle ju göra hela diskussionen om Ukrainakonflikten mer bördigt intressant....