Citat:
Ursprungligen postat av
Magica-Lazio
Kom igen 3 dagar Det är groteska alltså fan 48 timme räcker gott välbv, skulle dldrig nånsin cönta längre än så. Man up thra dick! Vem ha mössovem har chorzio??? De borr i mobilen heeeela dagen
24-48 timmar tar jag bort dem om de inte svarar på ens först meddelande. Resten låter jag ligga kvar en längre tid. Ghostar de en vecka eller mer tar jag bort dem då har man själv tappat intresset så jag ser ingen mening med det om man förväntar sig ett svar ifrån dem. Har konversationen ebbat ut kanske jag låter dem ligga flera veckor beroende på var de bor och hur intresserad man själv är att någonsin träffa den tjejen.
Hur skriver du egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av
MycketOintressant8
Ja, hon återkom, vi träffades och var sedan tillsammans i 1,5 år. Det var fantastiskt, men tyvärr fuckade jag upp det. Medan du satt med näsan i Tinder och ”manned up” och avmatchade alla som inte svarat inom 24h eller whatever under den perioden.
Har du sett hur Tinder-flödet ser ut för en tjej som ser bra ut? Hon får match på alla sina högerswipe och givetvis skriver i stort sett alla killar till henne omgående. Om hon återkommer till mig och säger att hon tappat bort mig i chatten eller om hon träffat någon annan under tiden eller någon ”bullshit-ursäkt” skiter väl jag i. Vi pratar om en chatt på Tinder. Är jag intresserad så är det ju kul att ses. Är jag inte intresserad så avstår jag.
Men fortsätt du att ”man up” om det känns rätt. Det verkar ju gå bra för dig.
Var skrev jag att jag avmatchade tjejen efter en dag? Läs mitt inlägg ordentligt nästa gång du skriver.
Skulle en tjej sluta svara mig mitt i en pågående konversation och inte höra av sig förrän efter en vecka eller två eller längre utan någon bra ursäkt så är det inte ok i min bok. Då förstår man att hon prioriterar andra framför en själv, och skulle du känna dig speciell för henne?
Nä!
Och jag vet precis hur tjejers Tinder ser ut. Nästan varenda en har visat mig deras men det ursäktar inte att de ghostar dig en längre tid iallafall en vecka eller mer. Jag träffar endast tjejer som visar intresse de andra förtjänar inte det. Jag kan tänka mig dig svarar inom en halv dag efter de ghostat dig i flera veckor. Och du vill bli tillsammans med en sådan tjej? Ditt val.
Som sagt försöker bara vara ärlig och visa att trots att det är deras marknad så ska du inte tåla hur mycket som helst du är också en individ med känslor och dyrbar tid speciellt om man själv inte matchar med 100st i veckan. Jag har tjejer som ghostat mig efter vi bestämt dejt de åker bort snabbt. Man måste dra gränsen någonstans annars ser du inte upp till dig själv.