Citat:
Jag fattar att du är upprörd, arg och ledsen. Och i din iver att få visa hur många förolämpningar du kan så häver du ur dig alla möjliga dumheter för att du är förbannad. Det är okej. På riktigt, det är okej. Folk ryter till hela tiden efter några bärs med polarna. "Alla jävla politiker bara ljuger!" eller vad nu folk är råkar vara förbannade på.Du och dina försök till logik.
Du förstår inte att olika brott har olika beviskrav? Du förstår inte att det är absurt mycket svårare att dömas för mord, misshandel, inbrott än våldtäkt? Det finns inga som helst krav på varken vittnen eller teknisk bevisning så jag vet inte ens om du greppar skillnaden i din iver att white knighta.
En man har döms till 10 år fängelse på enbart usla sagor. Vilket brott talar vi om? Alla vet men du ska låtsas.
Du förstår inte att olika brott har olika beviskrav? Du förstår inte att det är absurt mycket svårare att dömas för mord, misshandel, inbrott än våldtäkt? Det finns inga som helst krav på varken vittnen eller teknisk bevisning så jag vet inte ens om du greppar skillnaden i din iver att white knighta. En man har döms till 10 år fängelse på enbart usla sagor. Vilket brott talar vi om? Alla vet men du ska låtsas.
Problemet är att Flashback råkar vara ett diskussionsforum. Det ligger liksom i sakens natur att folk ifrågasätter dina påhittade påståenden. Du kan inte sitta och bli sur över det. Jag fattar att det är skitjobbigt, du vill bara ventilera ju. Och egentligen inte diskutera. Men, du måste nog försöka tänka efter innan du postar korkade påståenden. Fast, vi vet båda två att du mest kommer svara med just målande beskrivningar av hur jättejättedum jag är och en pajas etc.
Jodå. Men du svamlar ju bara när du först påstår att män döms rakt av för minsta lilla anmälan utan bevis, för att i nästa andetag hävda att 95% av anmälningarna läggs ner i brist på bevis. Du som är jätteduktig på matematik förstår ju faktiskt det. Med din hypotes torde vi istället ha 0% nedlagda anmälningar.
Citat:
Jodå, det gör det ju självklart. Att du pajas- och idiotförklarar alla som påstår motsatsen är liksom inte bevis för att du har rätt.
Citat:
Är det Thomas Quick du menar? Som dömdes på enbart usla sagor och avtjänade över tjugo år inspärrad på mentalsjukhus. Annars får du nog visa exempel på ett fall där någon blivit dömd till 10 års fängelse för våldtäkt på enbart sagor.Och nej, målande beskrivningar om vilken pajasidiot jag är som är helt sjuk i huvudet räknas inte som bevis.