2022-11-18, 21:53
Medlem
liten.igelkotts avatar
De senaste 2 avsnitten har varit bättre. Mera fokus på de faktiska trådarna vilket uppskattas. Podden ska ju trots allt handla om vad folk har skrivit och inte tjejernas egna tankar om det

Lite of topic men vad är det som de dricker i på spåret? Frågan har diskuterats i tråden om programmet men ingen har kommit fram till något svar. Några säger vatten men drycken är ju helt klart mörk.

Ina du läser ju säkerligen den här tråden. Snälla kom med ett svar!
Citera
2022-11-18, 22:05
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Fy faaan! Vilken fucking skit dagens avsnitt var.

Epa-traktor? Deras biljetter kostar 500 spänn, folk som har det över vill inte höra sån här lågklasskit! Sen vet de inte ens vem Keke Rosberg är! En av världens bästa förare någonsin! T om M.A. Numminen har gjort en låt om honom!

De är så ofattbart obildade och gör så dålig research så att man blir mörkrädd! De kan inte ens skillnaden på A-traktor och Epa,

Här avslöjade du dig som en bonnig EPA-raggare.
Citera
2022-11-22, 16:56
Medlem
dreamdreams avatar
Garvade gott åt Emmas körkortsskämt i början på dagens avsnitt. Briljant idé, varför tänkte inte jag på den?
Citera
2022-11-22, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensam87a
Jag gillar podden oftast. Elbilspratan tyckte jag var kanon.

Men för en yngre medelålders man med teknisk universitstsutbildning och jakt, fiske, husrenovering och träning som intressen är det som att man är på en annan planet när körkortslösa kvinnor från Majorna snackar.
Det hållet jag helt med om. Förutom att jag har humanistisk högskoleutbildning.
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Här avslöjade du dig som en bonnig EPA-raggare.
Nej jag har koll pga att ungarna har AM-körkort.

Vad är det för fel med att vara bonnig förresten? Jag har bott i Linnéstaden och är akademiker, det finns charm i båda. Det är nog en åldersgrej, du kanske inte är så gammal?

Över lag har podden en typisk vänsteragenda, de hade tjänat på att vara opolitiska eller åtminstone väga upp det med lite Göbbelspropaganda. Var är alla nazi- och I & I-trådar?
Citat:
Ursprungligen postat av dreamdream
Garvade gott åt Emmas körkortsskämt i början på dagens avsnitt. Briljant idé, varför tänkte inte jag på den?
Emma är den enda som levererar nu för tiden. Övriga två är rent bajs (ja det är en antonym).
Citera
2022-11-22, 21:14
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Det hållet jag helt med om. Förutom att jag har humanistisk högskoleutbildning. Nej jag har koll pga att ungarna har AM-körkort.

Vad är det för fel med att vara bonnig förresten? Jag har bott i Linnéstaden och är akademiker, det finns charm i båda. Det är nog en åldersgrej, du kanske inte är så gammal?

Över lag har podden en typisk vänsteragenda, de hade tjänat på att vara opolitiska eller åtminstone väga upp det med lite Göbbelspropaganda. Var är alla nazi- och I & I-trådar?
Emma är den enda som levererar nu för tiden. Övriga två är rent bajs (ja det är en antonym).

Håller inte med. Jag tycker det märks på dem vem som är en ’riktig’ Flashbackläsare: Mia. Det är hon som har störst feeling för forumet.
Citera
2022-11-22, 23:21
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreamdream
Jag är mest sur för att jag inte kan göra det skämtet nu, har burit runt på ett farfarsbilarkörkort i åratal utan att bli stoppad. Nu kommer alla bara tro att jag har snott det av Emma Knyckare om jag gör det. Fan ta dig Emma.
Citera
2022-11-23, 08:07
Medlem
Tycker att inas segment om Polaren Pärs arrangerande av svensexa var fantastisk, har lyssnat på den 3-4 gånger och skrattat högt!

”Med tiden har jag mognat i mitt tankesätt gällande svensexor, jag tycker att man ska göra det på ett smakfullt sätt med samkväm.”
Citera
2022-11-23, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Håller inte med. Jag tycker det märks på dem vem som är en ’riktig’ Flashbackläsare: Mia. Det är hon som har störst feeling för forumet.
Haha nej det hade väl varit sensation om du någonsin höll med mig!

Jo så sett så är det Mia som är veteranen av dem men hon är fruktansvärt ojämn. Ibland är det skräckinjagande dåligt och läsning innantill med scriptad "humor", och ibland kan hon vara hysteriskt rolig.

Nåt positivt med veckans avsnitt var iaf att det inte lät scriptat. Körkortsgrejen med Emma var underbar.
Citera
2022-11-23, 14:24
Medlem
zarrelitos avatar
Jag hatar dig Scroll-Mia.. av hela mitt fotbollshjärta.
Du har förstört detta VM för mig.

Så fort jag tittar på matcherna på tv4a och hör den där jävla Hanna Marklund ska vara kommentator så måste jag stänga av tvn eller byta till en engelsk kanal. Den jäveln låter exakt som Skellefteå Eva. fyfan va jobbig hon är
Citera
2022-11-23, 14:42
Moderator
Carlboms avatar
De borde lägga ner "Aktuella ämnen" när de spelar in avsnitt i förväg. Nu gissar de vad som är aktuellt på forumet och skapar prator utefter kalendern flera veckor i förväg. Det blir bajs! Bättre de pausar det segmentet och gör nåt bättre tills showen är över.
Citera
2022-11-24, 10:23
Medlem
mdlbs avatar
Lyssnade på segmentet om svensexor på väg till jobbet i morse. Väldigt bra sätt att börja dagen. Älskar att han ignorerade hoten från den blivande bruden och gick all in. Verkar ju ha varit en kanonkväll!
Citera
2022-11-26, 13:05
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mdlb
Lyssnade på segmentet om svensexor på väg till jobbet i morse. Väldigt bra sätt att börja dagen. Älskar att han ignorerade hoten från den blivande bruden och gick all in. Verkar ju ha varit en kanonkväll!

Tycker den där Elin verkar vara en dryg jävla översittare. Orka sabba kvällen för ett gäng helt vanliga chalmerister i slottsskogen. Som att de har det så jävla kul annars. Men det skulle hon fan också ta ifrån dem.

Vad heter hon? Tror att jag kanske känner henne.

Edit: Jag tycker förövrigt att avsnitten borde kortas ner till en timme. Jag lyssnar uteslutande på podden när jag lyfter skrot och att stå och lyfta skrot 1h40min är för länge till och med för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in