Citat:
Ursprungligen postat av
Inhale82
Ryssarna begår 30000 krigsbrott, och det dyker upp ett klipp där några hjältar befriar världen från några orcher och ryssrunkarna på flashback skriker KRIGSBROTT!
Patetiskt, tillåt mig skratta.
Bra gjort, tycker jag.
Poletten kanske trillar ner strax när de inser att samma öde väntar resterande när man invaderar en suverän stat och våldtar spädbarn.
Du kan se i mitt svar här nedan vad som faktiskt hände på filmen, den visade alltså ett ryskt krigsbrott.
Citat:
Ursprungligen postat av
District9
Hur kommer det sig att denna video då går viral på mainstream media och inte de andra 30 000 brotten? Det finns kanske bara ett tio tal mainstream videon och de flesta är ukrainska mord på krigsfångar. Ryssarna har video på Butcha på sig, men i de flesta fall Ukraina. Alla dom här påståendena om 30 000 krigsbrott är ett skämt och oseriöst påstående.
Ja, vi kan ju börja med denna videon. Visar klart och tydligt ett ryskt krigsbrott när ryssarna först ger upp och sen hoppar en ut och börjar skjuta mot ukrainarna. Krigsbrott. Inte konstigt att dom dör när dom hamnar mitt i en eldstrid.
Om ukrainarna skjuter dom under eldstriden så är det alltså inget krigsbrott från deras sida. Så tack för att du visar upp ryssarnas krigsbrott.