Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Du kan ha rätt men kollapsen är utdragen. Den kan komma plötsligt nästa sommar senast i september. Kollapsen innebär att militären inte lyder det politiska etablissemanget.
Det blir bli en djup spricka till våren som fördjupas hela tiden. Den kanske finns redan nu men vi har inte möjlighet att se den.
Jahapp, då var det dags för en ny och som alltid lika analyserande djupgrundsblick rätt in i spåkulan.
Jag tror att vi kommer ligga nånstans mellan 250-400 knackade ryssbögar per dygn den här sidan nyåret.
Jag lägger min gissning på 340 det innevarande dygnet.
Det skulle vara najs om den där brojäveln kunde klippas för gott och tågrälsen på fastlandet kunde kommas åt.
Det hade inneburit väldiga problem för bajspackarna.
Jag har noterat att en del anser att vår tipstävling är offt och inte hör hemma i tråden. Var och en har naturligtvis rätt till en egen åsikt men om man jämför med allt annat skit som postas här så kan jag tycka det ändå är rätt relevant att beräkna förluster.
Visst är det lite makabert att sitta och gissa hur många korvryttare som för sista gången öppnat sina små ljusblå men det är faktiskt också ett sätt att mitt i eländet försöka förutse kommande 12 timmar i den brutalitet som krig innebär.
340 som sagt.