2022-11-21, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laplandwomen
Skulle inte förvåna mig, han känns väldigt påläst och smart!

Tragiskt utveckling. Rättssäkra Sverige är inte rättssäker längre.

Tack snälla!

Efter att ha sett både dokumentär och lyssnat på Alexander Bard, så förstärks min tro på män…och jag är själv kvinna…så alla ”metoo:are” är förmodligen de som aldrig får något och behöver försvara sig mot att ingen vill ha just dem?

Jag ska i ett snart kommande inlägg berätta om en sk våldtäkt som jag tycker att både män och kvinnor ska ta till sig av…

Metoo-rörelsen är ett hyckleri…en teater-direktör tog livet av sig tack vare den…trots att han inte hade gjort något fel (enligt domslut) men han blev orolig…

AN ÄR OSKYLDIG
Citera
2022-11-21, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
Blir det så när de sållar mygg och släpper igenom kameler ?
Antar att det visar den egentliga agendan ?
AN är gissningsvis väldigt eftertraktad med tanke på att hon visar vad hon går för.
Jobba på "tält-verksamhet" och kanske få någon "Hobbit" att göra fel val.
IJ vet nog att det var fel men AN är ju en frisk fläkt.
Prejudikat för framtida IJ.. om det visar att han utvecklar psykiska problem.

Jag förstår inte ditt inlägg alls…vems sida står du på?
Citera
2022-11-21, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SSAEG123
Jag förstår inte ditt inlägg alls…vems sida står du på?
Finns det fler än 2 sidor för det här.. samhället blir lidande för trauman hon skapat.
Ringar på vattnet och allt det där sedvanliga snacket.
Jag anser hon har gjort fel. pojkarna var kåta och som vanligt är för tidigt initierade i landet lagom.
Citera
2022-11-21, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Jävla surr om @mand@s oskyldiga nuna.
Kan köpa att hon skickat bröstbilder fel nån gång. Men historiken på chattloggar ljuger inte.
Oerhört manisk i kntakterna med killarna.
Sen verkar de lite ovilliga att svar på frågor.
Känner mer att dom har svårt att berätta för förhörsledaren. Ni som nu har agendan att "fria " an lyckas nog bara i era huven.
Vad gör hennes pojkvän nu? Han flydde väl?

Jaha? Då kan du säkert citera något sms som säger att AN har sugit av grabbarna??

Eller nej, det kan du ju inte, för de finns ju inte..vad kan du citera som bevisar att AN är skyldig till det som hon anklagas för???
Citera
2022-11-21, 13:37
Medlem
Citat:
Tack snälla!

Efter att ha sett både dokumentär och lyssnat på Alexander Bard, så förstärks min tro på män…och jag är själv kvinna…så alla ”metoo:are” är förmodligen de som aldrig får något och behöver försvara sig mot att ingen vill ha just dem?

Jag ska i ett snart kommande inlägg berätta om en sk våldtäkt som jag tycker att både män och kvinnor ska ta till sig av…

Metoo-rörelsen är ett hyckleri…en teater-direktör tog livet av sig tack vare den…trots att han inte hade gjort något fel (enligt domslut) men han blev orolig…

AN ÄR OSKYLDIG

Jag är också kvinna och metoo tyckte jag var ett bra ” uppvaknande” men jag kan inte tänka mig att det skulle leda till denna utveckling. Tror inte heller initiativtagarna kunde förutspå att rättssäkerheten, alla oskyldigt dömda GM som fått sina liv och anhörigas liv förstörda.

DETTA KOMMER bli Sveriges nya rättsskandal, när media börjar skriva om detta.. tyvärr saknar media kompetens
Citera
2022-11-21, 13:39
Medlem
Citat:
Jaha? Då kan du säkert citera något sms som säger att AN har sugit av grabbarna??

Eller nej, det kan du ju inte, för de finns ju inte..vad kan du citera som bevisar att AN är skyldig till det som hon anklagas för???

Tips: denna användare är inte lönt att diskutera med! Kommer vara med massa svammel och osanningar.
Citera
2022-11-21, 13:42
Medlem
Citat:
Finns det fler än 2 sidor för det här.. samhället blir lidande för trauman hon skapat.
Ringar på vattnet och allt det där sedvanliga snacket.
Jag anser hon har gjort fel. pojkarna var kåta och som vanligt är för tidigt initierade i landet lagom.

Jag förstår fortfarande inte dina inlägg…

Det finns alltid 2 sidor eller fler av en historia…

OCH jag vet precis hur lätt det är att jävlas med en person utan bevis…vill du ha det samhället??
Citera
2022-11-21, 13:42
Medlem
Citat:

Citat ifrån:
LULEÅ TINGSRÄTT
MÅLNR: B 2433-22
AKTBIL: 77
Sida: 218
Amanda hade bett pojkarna att lägga ifrån
sig sina telefoner och ta av sig byxorna. Sedan hade hon sugit av någon av pojkarna, och att
de andra hade tittat på. Hon säger att det är som berättat det där, och att de andra
förnekar att det har skett. Och att det ska ha hänt under vårterminen 2022. Hon sade också att
nån gång 16-17 juli så sov 3 pojkar över hos och då ska pojkarna ha haft ett
videosamtal Med Amanda när hon varit naken.
Citera
2022-11-21, 13:48
Medlem
Citat:
Jag förstår fortfarande inte dina inlägg…

Det finns alltid 2 sidor eller fler av en historia…

OCH jag vet precis hur lätt det är att jävlas med en person utan bevis…vill du ha det samhället??
Jaha du förstår inte vad exakt.
Vill du precisera ?
Samtidigt vill jag gärna veta hur du vet precis hur lätt det är att jävlas med EN person utan bevis ?
Hur kom du fram till den kunskapen och lite sådär.. alla är barn i början sedan är man yrkeskriminell eller vad menar du ?
Citera
2022-11-21, 13:52
Medlem
Citat:
Citat ifrån:
LULEÅ TINGSRÄTT
MÅLNR: B 2433-22
AKTBIL: 77
Sida: 218
Amanda hade bett pojkarna att lägga ifrån
sig sina telefoner och ta av sig byxorna. Sedan hade hon sugit av någon av pojkarna, och att
de andra hade tittat på. Hon säger att det är som berättat det där, och att de andra
förnekar att det har skett. Och att det ska ha hänt under vårterminen 2022. Hon sade också att
nån gång 16-17 juli så sov 3 pojkar över hos och då ska pojkarna ha haft ett
videosamtal Med Amanda när hon varit naken.

Jaha…så du svarar för ”Acton”…? Och även fast ni är flera så kan ni inte hitta några sms som beskriver den påstådda gärningen??

Jag bad om sms, inte utdrag ur FUP:en…för jag har läst den och AN är OSKYLDIG enligt den!
Citera
2022-11-21, 13:57
Medlem
Citat:
Jaha…så du svarar för ”Acton”…? Och även fast ni är flera så kan ni inte hitta några sms som beskriver den påstådda gärningen??

Jag bad om sms, inte utdrag ur FUP:en…för jag har läst den och AN är OSKYLDIG enligt den!
Gå köp nudlar
Du vill ju bara ha SMS noveller.
Fler .. behöver jag lägga ner telefonen också ?
Nej-du mig jävlas du inte med trodde du var erfaren kvinna med eller utan hjort huvud.
Citera
2022-11-21, 14:07
Medlem
Citat:
Jaha du förstår inte vad exakt.
Vill du precisera ?
Samtidigt vill jag gärna veta hur du vet precis hur lätt det är att jävlas med EN person utan bevis ?
Hur kom du fram till den kunskapen och lite sådär.. alla är barn i början sedan är man yrkeskriminell eller vad menar du ?

Hm…trötta mig…du kan ju fortfarande inte visa ett enda sms som bevisar AN:s skuld?

Hur ska du då försvara dina tidigare inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in