Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Jag undrade mest om man har någon tanke om hur mordet och gömmandet av kroppen kan ha gått till. I stora drag.
Du kan ju inte få någon info som ingen av oss vet någonting om
Du får anvönda lite fantasi
OM det nu är sant att DA huvud inte fanns???
Då hade han ej heller kunnat spränga sig själv
Det kanske var en signal han ville ge vönnen om att något var fel
om att han skulle springa 5 mil
Vilket alla han könde visste att det inte var DA grej och dessutom så sprang DA oftast i stan och inte i i miljöer som Tyresta
Fr Torsd kväll fram till dagen han försvann finns inga uppgifter alls
Hans vön Carl var den sista som hade kontakt med DA
Och nu är han också död
Sjölvmord säger rykterna
Ett märkligt sammanträffande
Men det är mycket som är märkligt i det här fallet
Men de flesta här på sidan är säkra på att det var ett självmord så det spekuleras ingenting om ett brott
Det hade varit intressant att få veta vad andra kan ha för teorier