2022-11-19, 10:58
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Jag får upp profiler för ofta och för många för som är tjejer som bor i åt helvete långt ifrån. Det händer mig dagligen, verkar vara väldigt många på resande fot hyfsat nära mig från djupaste Norrland som exempel. Sundsvall, Luleå ligger som långt ifrån mig man kan komma typ så det verkar skumt att det händer så ofta. Verkar vara lite för ofta för att norrländska brudar ska vara på genomresa. Måste försöka matcha med en sån brud ändå för att se hur det verkligen ligger till.

Ja, jag har ju givetvis inga bevis för mina belägg men har sett t.ex norskor som t.o.m skrivit i bion att dom är på besök i staden där jag bor och då har deras gps visat att dom är i närheten fastän som har Norge som hemland.
Citera
2022-11-19, 11:23
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Ja, jag har ju givetvis inga bevis för mina belägg men har sett t.ex norskor som t.o.m skrivit i bion att dom är på besök i staden där jag bor och då har deras gps visat att dom är i närheten fastän som har Norge som hemland.

Får testa och se. Thaibrudar dyker iaf upp ett par st varje vecka i flödet, fattar inte. De måste manipulera gps. Badoo minns jag man enkelt kunde skriva in valfritt land/stad i världen så ser det ut som man är där i profilen så länge man inte aktiverar sin egna gps för då ställer den om var man befinner sig på riktigt och brudar i det landet hittar än genom sin gps i det landet som uppges.
Citera
2022-11-19, 18:59
Medlem
Går det skicka meddelande till någon utan att man matchat?
Citera
2022-11-19, 19:11
Medlem
Viralas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Går det skicka meddelande till någon utan att man matchat?

Ja faktiskt. Det går att stalka upp vederbörande med den information Tinderprofilen ger. Blev det själv när jag testade appen för några år sedan. Visade sig att motparten hade grav adhd med, vilket ledde till spam på diverse andra tänkbara och fantasifulla sätt. Men inget som var creepy egentligen.
Citera
2022-11-19, 19:55
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virala
Ja faktiskt. Det går att stalka upp vederbörande med den information Tinderprofilen ger. Blev det själv när jag testade appen för några år sedan. Visade sig att motparten hade grav adhd med, vilket ledde till spam på diverse andra tänkbara och fantasifulla sätt. Men inget som var creepy egentligen.
Alternativt enbart ha din Instagram i din bio!

Finns det någon här som kör på det och kan berätta hur många DM's de får?
Citera
2022-11-20, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virala
Jo men nu syftar du på att ta infon från tinder och leta upp personen och kontakta denna via andra tjänster?
Det är inte alltid så lätt när man bor i en storstad, funkar kanske lättare på mindre orter.

Men jag undrade om det på något sätt går att skicka meddelanden via tinder utan att man matchat?
Citera
2022-11-20, 09:23
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Jo men nu syftar du på att ta infon från tinder och leta upp personen och kontakta denna via andra tjänster?
Det är inte alltid så lätt när man bor i en storstad, funkar kanske lättare på mindre orter.

Men jag undrade om det på något sätt går att skicka meddelanden via tinder utan att man matchat?

Kanske om du har Platinum, tyckte jag såg en funktion att man kunde dra iväg ett mess till folk man har swipat höger på men hur det funkar låter jag vara osagt.
Citera
2022-11-20, 09:45
Medlem
Citat:

Det går bra att skicka meddelanden till någon du inte matchat med men du måste betala för platinum och välja att superlika någon som är extra intressant i ditt flöde, då får du upp ett alternativ att skriva till personen eller bara dra iväg en superlike.
Jag har testat det och det har inte varit någon succé direkt men prova själv för all del.
Men tyvär så är ju appen gjord för att suga pengar ur dig och jag misstänker att visa superlikes och meddelanden inte ens kommer fram.
Citera
2022-11-20, 10:05
Medlem
Citat:
Kanske om du har Platinum, tyckte jag såg en funktion att man kunde dra iväg ett mess till folk man har swipat höger på men hur det funkar låter jag vara osagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Det går bra att skicka meddelanden till någon du inte matchat med men du måste betala för platinum och välja att superlika någon som är extra intressant i ditt flöde, då får du upp ett alternativ att skriva till personen eller bara dra iväg en superlike.
Jag har testat det och det har inte varit någon succé direkt men prova själv för all del.
Men tyvär så är ju appen gjord för att suga pengar ur dig och jag misstänker att visa superlikes och meddelanden inte ens kommer fram.
Tack, månadsutgifterna lär skjuta i höjden med platinum 😅
Citera
2022-11-20, 12:55
Medlem
LaCucarachas avatar
Fick ett plötsligt mess från en av tjejerna jag trodde hade ghostat mig helt, tyvärr den minst intressanta av dom.
Hon har säkert blivit dissad eller dissat någon som stod högre upp i rankingen än mig själv antar jag. En del av Tinder-spelet.
Får se lite hur jag fortsätter med henne.
Citera
2022-11-20, 16:27
Medlem
Citat:
Fick ett plötsligt mess från en av tjejerna jag trodde hade ghostat mig helt, tyvärr den minst intressanta av dom.
Hon har säkert blivit dissad eller dissat någon som stod högre upp i rankingen än mig själv antar jag. En del av Tinder-spelet.
Får se lite hur jag fortsätter med henne.

Var direkt! Fråga om hon vill träffas. Får du inte svar eller ba skit snack - ghosta och avmatcha. Simpelt.

Ingen idé att spela när du vet/känner att du inte är prio för henne.
Citera
2022-11-20, 17:39
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Och? Du gick på en dejt? Gick det inget bra? Det brukar vara dött på Tinder vid den här tiden på året.

Antar att många inte är pigga på att dejta i snöväder/höstrusk eller? Har sambo så är inte ute på Tinder nu men antar att det är skaplig lågsäsong för de som dejtar dessa månader?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in