2022-11-19, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det är nu dags att göra en beräkning av detta dygns förluster för Globohomofederationen. Saddam 77 har lämnat in en beräkning på 470 eliminerade bögfascister.

Inte mycket information kommer från dom heta punkterna Bakhmut, Soledar, Adviika, Opytne, och inte heller utanför Kreminna och Svatove, men som jag uppfattat det har Bögryssland sänt in mer trupper eller förstärkt från Kherson, medan jag har sett uppgifter på att Ukraina förstärkt med artilleri, och har bra positioner. Förra dygnets förluster på 420 eliminerade förbrytare borde därför öka.

Vi kommer alla att bli experter på att kunna förena kunskap, följa utvecklingen, förstå utvecklingen och även förstå magkänslan.

Jag förutser att 490 sadister kommer att fällas och är med i morgondagens statistik.

Omprövning av beslutet kan ej ske.

Tack för fint engagemang!

Jag skriver ned mina förväntningar något men tippar ändå på att 470 ryssar lämnar den jordiska tillvaron.
Citera
2022-11-19, 21:34
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Trams, Nato finns ju redan i Baltikum och Turkiet.
Snacka om svepskäl...
Baltikum och Turkiet är ju inte mycket att göra åt, men Ukraina kan kanske hindras från att gå med i Nato. Ett gott skäl att invadera.
Citera
2022-11-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saddam77
Jävla tomte. Har du inte gått gymnasiet och fått lära dig någon som helst grund i företagsekonomi?
”Företag X:s bästa och rikaste kund säger upp avtalet och företag X vänder sig då till 2 andra kunder och säljer till kraftigt rabatterat pris. Hur påverkar detta företag X?”

Om du svarat att Företag X inte påverkats av detta eller är en vinnare på det scenariot så skulle du inte bli godkänd.

Fråga: Varför är du så kåt på att Ryssland ska bli Indiens och Kinas lilla bitch? Hatar du Ryssland?
Rysk olja kostar 40 dollar fatet att ta upp.
Resten är förtjänst, din idiot.
Citera
2022-11-19, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Baltikum och Turkiet är ju inte mycket att göra åt, men Ukraina kan kanske hindras från att gå med i Nato. Ett gott skäl att invadera.
Är du medveten om att Ukraina inte är med eller ens ansökt om ett nato medlemskap?
Citera
2022-11-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendealaren
Ja det verkar som Ukraina sänder fram nya förband där vartefter de gamla förbrukas och decimeras. En riktig köttkvarn.

För övrigt verkar det som Ukraina börjar få problem med logistiken och en förband har fastnat i Cherson medan ryssarnas nu är förflyttade. Områden där ryssarna nu håller på att göra sammandragningar i (Norr om Matiuplol västerut mot Dnepr ligger öppna på ukrainska sidan medan ryssarna förstärker.

De slaktar ändå ryssjävlar på löpande band så logistiska problem torde inte vara speciellt allvarliga.
Citera
2022-11-19, 21:37
Medlem
aztlans avatar
Citat:
bögnationen ryZzland lägger sig i saker dom inte har ett dugg med att göra
Citera
2022-11-19, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Rysk olja kostar 40 dollar fatet att ta upp.
Resten är förtjänst, din idiot.
Snauzzer, känner du till att Rysslands export till EU är nästan 60% och att dessa nu inte finns längre då ingen vill ha med er ryska araber att göra med längre?
Ni har dessutom förlorat kriget och vänder er nu endast mot civilbefolkningen
Citera
2022-11-19, 21:39
Medlem
Citat:

Nja, ryssjävlarnas invasion kommer snarare påskynda ett NATO-medlemskap. Beklagar, kamrat!
Citera
2022-11-19, 21:42
Avstängd
psychicsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudelo
Hittade denna , stridsvagnsanalys om varför det går så dåligt för de ryska tanksen , kanske kan intressera någon - jag vet dock inget om stridsvagnar så jag vet inte om det är en bra eller dålig analys som görs... Någon som kan något får gärna läsa och uttala sig. https://wavellroom.com/2022/09/22/russian-tank-graveyard/?utm_content=buffer401d9&utm_medium=social&utm_sou rce=twitter.com&utm_campaign=buffer

Min kommentar på artikeln är: Varför analyserar de inte ukrainska sidans tank-förluster? De borde vara relevanta eftersom de har till väldigt stor del samma design.
Citera
2022-11-19, 21:42
Medlem
mobeltasss avatar
Bara som en påminnelse till alls rysstroll som bara läser rubriker och inte tror att vår kära media tar upp ukrainska förluster i striderna. Som om de ukrainska soldaterna hade nio liv.. Nej, då. Ryssarna är grymma mördare och skördar många ukrainska liv.. och sätter även sin egna befolkningen i en livsfarlig situation.

Citat:
”…– Vi ser bilder på döda ryssar som ligger framför ukrainska värn och det verkar som om man använder sig av en mänsklig våg som sedan skjuts ned av ukrainarna. Den cykeln har ryssarna ägnat sig åt i tre månader. Det blir stora förluster på båda sidor men framför allt för ryssarna.”
Citera
2022-11-19, 21:43
Medlem
Sgt.Blands avatar
Tysklands förbundskansler Scholz gjorde ett uttalande idag riktat direkt till Putain där han uppmanar Nazi-Ryssland att dra tillbaka sina trupper från Ukrainas territorium. Tror det blev lite brunt i byxan på Solovyov där för den stollen har erkänt tidigare att Wehrmacht krossade Röda Armén i Ukraina 1941.

https://twitter.com/Transparence8/status/1594059503049154561
Citera
2022-11-19, 21:43
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Nja, ryssjävlarnas invasion kommer snarare påskynda ett NATO-medlemskap. Beklagar, kamrat!
Utfallet blir säkert så som du beskriver, men jag tänkte mer på vad Putin hade för avsikt från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in