Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Underbart med dessa vänsteråsikter. Det är ingen som tycker det är ok att en man träffar ett barn och detta vet du mycket väl om. I vissa kulturer så får män gifta sig med barn. Du kan ju själv titta på filmen "Inte utan min dotter". Människorättsorganisationer slår larm om att så unga som 9-åringar är redo för äktenskap men det blundar du naturligtvis för.
Tjejerna berättar själva att dom blir våldtagna varje kväll. Jag tror dom är väldigt imponerade av dig och du finns i deras hjärta.
Nån fet svenne som raggar på en fjortis och då går du all in men nämn inte ett ord om fredens religion. Väldigt imponerande faktiskt.
Du svarade aldrig på vem som ska ha Socialstyrelsens broschyr: "Till dig som är gift med ett barn" ? Vem kan det vara som checkar in i Sverige med en barnfru?
Alltså vafan är det med er? "Vänster" "Konservativa".Jag är fett konservativ, anser att SD är sossar, men hatar fan inte "vänstern" eller anklagar dem för skit som det här. Löjligt nyanslöst.
Och "inte utan min dotter är inte den typ 50 år gammal? Tror du välden går framåt? Kanske inte för dig. men jag kan säga att män som tycker de har rätten att ha sex med barn och unga flickor, att använda dem, att skicka sina kukar till snorisar, de männen går under gemensam flagg och den är definitivt inte politisk eller religiös utan
enbart mansförnedrande. Men bomers här i tråden fattar väl inte ens att vi män som både kan tjäna pengar, gråta, bli kära, köra Harley, plocka blommor, utöva källkritik och bara sexta med de som tydligt uttryckt att de vill sexta med oss, helt enkelt är framtiden. Stanna i era äckliga grottor, helt utan internet och dörrhandtag. Dumpen förändrar Sverige.