2022-11-19, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag hoppas polisen får de befogenheter som de blev lovade innan valet, tex att använda brottsprovokation.

Sen kan Sara och Patrik återgå till sitt pundarliv och överlåta till polisen att bura in pedofiler istället för att hänga ut dem och sedan låta dem fortsätta sina illgärningar.

Vi får hoppas att Dumpen bara är en dålig historia sedan och att dess frontpersoner får stå till svars.

Du brukar ju dra upp Saras domar. En hyfsad utdelning för nån med den bakgrunden som får till lagförändringar. Det är fan bra jobbat, det måste man ge henne.
Citera
2022-11-19, 18:48
Bannlyst
Samhället är så här på grund av feminism och sociala medier samt inflytande ifrån amerikanska kulturen. Det har tidigare i Sveriges historia aldrig varit sån här hysteri och att dumpen ska behövas.

Samtidigt så var byxmyndigheten bara en formalitet tills väldigt nyligen.Jag skulle väl kunna tänka mig att dumpen skulle fylla ett syfte om de satte dit riktiga pedofiler fast äldre män som raggar på fjortisar som aldrig skulle leda till någonting i verkligheten det känns bara fel.
Citera
2022-11-19, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waldeus
Tror du inte fler och fler vaknar och inser detta nu?
Blir att sia i kaffesumpen om dumpen (sorry, kunde inte låta bli...) Jag tror dock att ju mer extrema de blir, ju färre kommer att haka på.
Dock har de glimtat till och lagt fokus på gäddor som kan lagföras. Jäkla skillnad. Uthängningarna är fortfarande sjukt, men de gör någon liten gnutta nytta i alla fall.
Citera
2022-11-19, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Samhället är så här på grund av feminism och sociala medier samt inflytande ifrån amerikanska kulturen. Det har tidigare i Sveriges historia aldrig varit sån här hysteri och att dumpen ska behövas.

Samtidigt så var byxmyndigheten bara en formalitet tills väldigt nyligen.Jag skulle väl kunna tänka mig att dumpen skulle fylla ett syfte om de satte dit riktiga pedofiler fast äldre män som raggar på fjortisar som aldrig skulle leda till någonting i verkligheten det känns bara fel.
Jag gissar att det är männen du ska skylla på, män som hyllar konservativa värderingar och värderar sina unga barn och som inte vill att vuxna män ska ha sex med dem.
Fungerande pappor skulle inte tveka en sekund om de kom på en 40+ man möta upp dottern eller sonen
Citera
2022-11-19, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory

Hur är samhället pga feminismen? För i nästa andetag så heter det att för var det minsann normalt att äldre män satte på ungarna och dreglade efter knappt spruckna knoppar? Jag kan säga att felet är internetporren och hur gäddor och gäddlingarna här kan göda sina äckliga fel i en miljö där de bejakas och kollektivt hitta på sätt att rättfärdiga sina övergrepp. Det är knappast en feministisk produkt, vad du nu menar med feminism, knappast vad det står i ordboken. men din definition av förövare, brottsling. pedo- och hebefil tycks skilja sig markant från både vetenskaplig, juridisk och moralisk de med, så inget konstigt.
Citera
2022-11-19, 19:53
Medlem
Citat:
(FB) Bar hem kvinna från krogen och våldtog henne, Uppsala, döms nov 2022 till utvisning

En relevant fråga att ställa sig;

Denna nigerian (ovanstående länk) släpade nyligen hem en utsatt tjej över axeln. Men den hysteriska pöbeln här inne gör tydligen skillnad på brott och brott? Våldtäktsmän ska inte hängas ut-utan enbart om brottet passar in i Dumpens kategori?

Maken till hyckleri-samhälle har sällan skådats. Orkestrerad av en narcissist med personligt hämndbegär.
Wow, du bevisar verkligen hur obildad eller efterbliven du är. En avskyvärd handling att behandla OnT i tråd avsedd för detta. Vad har det med Dumpen att göra? Du älskar att gå OT, det är tydligt och uppenbart är du en av de som enbart avskyr kvinnor mer än dem du kallar olika synonymer för "invandrare". En sån som skyller din oförmåga på något eller några. Patetisk och äcklig. Håll dig borta från barn för fan. Och helst den här tråden med.
Citera
2022-11-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Ja det är klart advokat kostar. Ska du spåra in på min ekonomi igen? Inget jag kommer gå in på.

Eeh, ser inte att jag frågat något om din ekonomi i inlägget.
Citera
2022-11-19, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Va?
Vill ha varenda våldtäktsman namngiven i tidningarna. Det tror jag de flesta vill
Självklart. precis som pedohebofilerna och helt groomar-gäddlingar med!
Citera
2022-11-19, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Absolut. Men jag tvivlar att så är fallet gällande Roxxie.. med tanke på att det är en hel del orelevanta frågor från ett nyskapat konto som bara fokuserat på en viss gädd och mig.. jag kan nästan garantera dig att det jag skrivit här kommer att försöka användas emot mig privat, med tanke på att det redan försökts en gång..

Fattar inte hur du orkar vara här? Jag antar att du får någon slags styrka av det, men att sitta här med alla peddon i tråden när man vart med om det du ska ha.. Fy fan usch. Jag skulle inte fixa det. Om du är orolig att info om dig ska användas privat varför i helvete skriver du här då? Helt ofattbart, bara att välja bort. Du uppger dig vara ett offer och det är du kanske, men du väljer 100% själv att delta i den här tråden och det är svårt att förstå och ännu mindre ta hänsyn till vad du tycker är irrelevanta frågor och inte. Bara att inte svara. Inte skriva. Så! Löst.
Citera
2022-11-19, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Underbart med dessa vänsteråsikter. Det är ingen som tycker det är ok att en man träffar ett barn och detta vet du mycket väl om. I vissa kulturer så får män gifta sig med barn. Du kan ju själv titta på filmen "Inte utan min dotter". Människorättsorganisationer slår larm om att så unga som 9-åringar är redo för äktenskap men det blundar du naturligtvis för.
Tjejerna berättar själva att dom blir våldtagna varje kväll. Jag tror dom är väldigt imponerade av dig och du finns i deras hjärta.

Nån fet svenne som raggar på en fjortis och då går du all in men nämn inte ett ord om fredens religion. Väldigt imponerande faktiskt.

Du svarade aldrig på vem som ska ha Socialstyrelsens broschyr: "Till dig som är gift med ett barn" ? Vem kan det vara som checkar in i Sverige med en barnfru?
Alltså vafan är det med er? "Vänster" "Konservativa".Jag är fett konservativ, anser att SD är sossar, men hatar fan inte "vänstern" eller anklagar dem för skit som det här. Löjligt nyanslöst.

Och "inte utan min dotter är inte den typ 50 år gammal? Tror du välden går framåt? Kanske inte för dig. men jag kan säga att män som tycker de har rätten att ha sex med barn och unga flickor, att använda dem, att skicka sina kukar till snorisar, de männen går under gemensam flagg och den är definitivt inte politisk eller religiös utan enbart mansförnedrande. Men bomers här i tråden fattar väl inte ens att vi män som både kan tjäna pengar, gråta, bli kära, köra Harley, plocka blommor, utöva källkritik och bara sexta med de som tydligt uttryckt att de vill sexta med oss, helt enkelt är framtiden. Stanna i era äckliga grottor, helt utan internet och dörrhandtag. Dumpen förändrar Sverige.
Citera
2022-11-19, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Alltså vafan är det med er? "Vänster" "Konservativa".Jag är fett konservativ, anser att SD är sossar, men hatar fan inte "vänstern" eller anklagar dem för skit som det här. Löjligt nyanslöst.

Och "inte utan min dotter är inte den typ 50 år gammal? Tror du välden går framåt? Kanske inte för dig. men jag kan säga att män som tycker de har rätten att ha sex med barn och unga flickor, att använda dem, att skicka sina kukar till snorisar, de männen går under gemensam flagg och den är definitivt inte politisk eller religiös utan enbart mansförnedrande. Men bomers här i tråden fattar väl inte ens att vi män som både kan tjäna pengar, gråta, bli kära, köra Harley, plocka blommor, utöva källkritik och bara sexta med de som tydligt uttryckt att de vill sexta med oss, helt enkelt är framtiden. Stanna i era äckliga grottor, helt utan internet och dörrhandtag. Dumpen förändrar Sverige.

Nej jag citerade inte dig, reg november 2022 glöm det.
Citera
2022-11-19, 20:10
Medlem
Citat:
Fortsätt du och finansiera ytterst misstänkt ändamål, är övertygad om att någon i andra änden skrattar högt och ljudligt!

Citat:
Om det inte var för egen vinning, vad skulle alla de här länkade retuscherade selfiebilderna (länkar bara ett exempel) ha på den sidan att göra annars? Liksom, vad uppfyller de för funktion?

https://dumpen.se/2022/10/09/can-i-have-an-aggkopp-please/

Citat:
Precis denna typ av fråga det måste kastas ljus på fortsatt.

Citat:
Exakt, varför berör inte fler denna problematik?

Citat:
Exakt, det är när det personliga hämningsbegäret tar över det är det som gör det hela så farligt.

Citat:
Hon är manisk, på ett ytterst sjukligt sätt.
Ironin...

Släpp Sara, du mår inte bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in