Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-19, 16:48
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Glömde ju Bella..
Hon är nog en Joker.
Christina, Isabell och Sandra togs in som jokrar då de fick avbryta förra säsongen pga covid.

Per som också fick covid, tackade nej.
2022-11-19, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Dykt upp ett klipp till som kan ha något med detta att göra som hänt tidigare (Gått många timmar sedan jag såg detta).
Minns inte exakt hur Andreas formulerade sig. han sa ungefär: snackar med alla utom Helen och Sofia.
Vart ser ni de här klippen?
2022-11-19, 16:52
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Vart ser ni de här klippen?
TV4 på vanliga tvn, som är ihopklippt med reklamblock.
2022-11-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
TV4 på vanliga tvn, som är ihopklippt med reklamblock.
Okej. Tråkigt att Andreas sa så, det betyder att sydpakten bestämmer vilka man får prata med. Anderas som är så lättpåverkad och säkert rädd för att bli offer själv hänger såklart efter dessa grabbar.
2022-11-19, 18:03
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Bra analys men sen ska man inte glömma imunitetsförgöraren som rätt använd kan bli till männens fördel.

Tror jag nämner det, att en immunitet kan försvinna.

En nackdel för männen är nog att kvinnorna är mer enade, trots det som Sandra sa.
2022-11-19, 18:09
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Hoppas att Gränslandet upphör snart tröttsamt då de utröstade hamnar där istället för att helt åka ut. Hade blivit bättre tv då om Gränslandet togs bort helt o hållet. Är väl bara i Svenska Robinson de får en ny chans att komma in igen?
Nej är inte bara i Sverige.
Kollade även Australien och där fick vissa också en andra chans. Dessutom vann hon hela skiten
2022-11-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Tror jag nämner det, att en immunitet kan försvinna.

En nackdel för männen är nog att kvinnorna är mer enade, trots det som Sandra sa.
Tror det kommer bero lite på vilka som får rösträtt. Får Sofia OCH Helen rösträtt men inte de två killarna så tror jag Sandra springer till tjejpakten, men annars tror jag hon sviker tjejerna. Sandra har ju redan tappat bort sin "bästa vän" och sprungit efter killarna nu när hon kom in i Robinson.
2022-11-19, 19:31
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han har typiska pundardrag och dom ränderna går visst inte ur i första taget om man varit tung heroinist.

Jag älskar hur han pratar, plus att han har glimten i ögat och höjer på ögonbrynen och kollar intensivt in i kameran.
2022-11-19, 19:34
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag såg redan i första avsnittet han var med att heroin varit ett missbruk för honom. Sade det till sambon, ”heroinist”. De brukar ta på huden mycket. Det där överservila sättet är vanligt när man vill göra bot och ändra sitt liv.

Han har väll vanlig hud?
2022-11-19, 19:35
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag såg redan i första avsnittet han var med att heroin varit ett missbruk för honom. Sade det till sambon, ”heroinist”. De brukar ta på huden mycket. Det där överservila sättet är vanligt när man vill göra bot och ändra sitt liv.

När jag googlar överservila får jag bara upp tre sökresultat, vad betyder det ens?
2022-11-19, 19:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag älskar hur han pratar, plus att han har glimten i ögat och höjer på ögonbrynen och kollar intensivt in i kameran.
Kul för knarkaren att du tycker så bra om honom.
2022-11-19, 19:44
Medlem
peterZiipens avatar
Årets deltagare som säljer sina själar på Memmo:
- Britten: $7
- Sandra: $8
- Nathalie: $8.5
- Isabella: $9.5
- Sofia: $14

Blir ett ciggpaket per hälsning för Britten, perfa!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in