2022-11-19, 08:28
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Något ovidkommande kanske men jag undrar varje säsong varför Luuk alltid har så illasittande kostymer. Minst två nummer för små.
Han hämtar väl kläderna i SVT:s kostymförråd, antar jag. Han verkar gå efter vilken färg kläderna har än vilken storlek de har. Kavajen igår såg ut som den var sydd för Pagrotsky, ärmarna var en decimeter för korta.

Eller så är det Luuk som är illasittande och inte kostymerna.
Citera
2022-11-19, 09:17
Medlem
Mailmanss avatar
Någon råkade försäga sig vem som vinner i morgonpasset igår..
Citera
2022-11-19, 09:56
Medlem
Satan vilket segt format det är.. har inte på spåret gjort sitt? somnade nästan.
Citera
2022-11-19, 10:15
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Japp Fritte var en glad överraskning lunzksosmässigt. Tyckte dock att han verkade vara rätt dryg som person. Kanske misstar mig.
Förlåt
Citera
2022-11-19, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Förlåt

Kunskapsmässigt skulle det stå. Verkar som om mobilen lever sitt eget liv.
Citera
2022-11-19, 11:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Fritte var okänd men bra och stod för 100% av svaren. Marie är snygg endast.

Är du inte riktigt klok? 😄 Marie Agerhäll är inte ”endast” någonting - hon gjorde DIPS (skrev, producerade och hade en av huvudrollerna) som måste vara nåt av det roligaste som någonsin visats i svensk tv (i alla fall första säsongen)..
Citera
2022-11-19, 11:35
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Något ovidkommande kanske men jag undrar varje säsong varför Luuk alltid har så illasittande kostymer. Minst två nummer för små.

Folk som har försmå kläder har komplex för hur de ser ut.
De vill och tror sig vara smalare än vad de är. De klarar inte av att köpa en storlek L fast de kanske behöver detta.
Dåligt självförtroende.
Citera
2022-11-19, 11:36
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggahus2021
Svaret blev nej.
Stängde av efter halva. Otroligt jobbiga och obehagliga människor.

De är en jobbig kombo.
Kunde de inte fått varsin muntergök i samma bur.
Citera
2022-11-19, 12:25
Medlem
blamages avatar
Har sedan länge tröttnat på klappmongot Luuk och det fryntliga fatsot Lindström. Browsade förbi några minuter för att se vilket vänsterblivet pack som inviterats. Den nya fjällan gick att vila ögonen på om hon inte hela tiden stoppat fingrarna i ansiktet. Den rabiata feministpanelen var ett svårslaget bottenapp, trots korsfästningen av Federley som merit. Luuk kunde kosta på sig att gå till en skräddare och få en måttbeställd kostym som rymmer hans spensliga kropp. Men han kanske finner nöje i att köpa kläder på myrorna.
Citera
2022-11-19, 13:30
Medlem
Larasofts avatar
Agerhäll satt som ett frågetecken men försökte dölja det. Likaså Hannas "medtävlande".
Citera
2022-11-19, 14:15
Medlem
pompomlitos avatar
Citat:

eftersom han "mannen" har noll smak.
Citera
2022-11-19, 14:19
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pompomlito
eftersom han "mannen" har noll smak.

Man tycker ju ändå någon i teamet bakom kulisserna som har hand om kläder borde tipsat honom. Liknar ju Charlie" Chaplins kostym-ovandel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in