Citat:
Ursprungligen postat av
Jkpg73
Är det att "tvinga på" när man lägger fram fakta? MGM är en negress och en halvjude, alltså inte svenskar.
Halvjude och halv
svensk men enligt dig är man inte svensk då? Hur många som helst som har lite tysk i sig eller dansk eller norsk (från ena föräldern) och fortfarande anser sig svenskar. Dessutom är MH adopterad som bebis från Sydafrika, helt och hållet uppvuxen i en svensk kristen kultur hela sitt liv. Eller förstår inte varför det är så viktigt att poängtera DNA i just detta fall? Tycker du det har relevans? Det finns andra fall där kultur och etnicitet spelar roll men inte här. Er besatthet av etnicitet är så jävla långdraget ibland, jag fattar inte hur man orkar hålla på i varenda liten tråd. Finns tusentals med andra fall och trådar som rör invandring.
Seriöst, man kan vara invandringskritisk men besattheten hos vissa är så jävla sjuklig jag oroar mig för er psykiska hälsa. Måste vara extremt jobbigt att leva och tänka så svart och vitt varje dag.
OT: JJ kan hävda det var MH och T som bråkade men allting pekar på denna konflikt enbart är och alltid bara varit mellan JJ och TT. Det var JJ som ”bröt kontakten helt” med T i våras men MH och T verkade fortfarande vara vänner eftersom T grattade henne under sommaren. MH är en idiot som hängt på JJ. Hon skulle sprungit ur lägenheten och kontaktat någon, ifall hon var rädd JJ skulle skada henne också. Inte skyddat och hjälpt till med att flytta kroppen och även gått med på att neka och ljuga, för JJs skull (jag tror JJ är helt drivande och MH är en naiv och lättmanipulerad människa som låtit JJ äga hennes lojalitet). Ska bli intressant och se vad JJ kontra med. För med hennes Amber Heard attityd lär hon säkert komma med en otrolig historia tillbaka, för att skylla på MH. (Fan vad löjligt det ser ut med alla MH JJ TT, ska börja skriva ut namnen istället).