2022-11-18, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Han tillägger även; "alternativt att brottsligheten började under denna tiden".

Helt rätt, du hann före mig att göra en edit
Citera
2022-11-18, 18:48
Medlem
61as avatar
Nu ligger del 5 i podden uppe.
Citera
2022-11-18, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyally
Rättsmedicinalverkets utredning möjligtvis, eller rapporten som getts till dem. Obduktionen skulle ju vara klar denna veckan. Hela utredningen har nog inte någon fått ta del av än.
Läs gärna det du citerar innan.. Det blir så mycket onödigt i tråden annars. Det är just RMVs rapport som vi pratar om och inget annat. Hela utredningen i sig hoppas jag att alla förstår att den inte är i närheten utav klar ännu.
Citera
2022-11-18, 18:50
Medlem
Den ena skyller alltså på den andra. Enligt aftonbladet
Ett bråk som skulle redas ut hemma i den aktuella lägenheten. Som jag tolkar det är den som innehar lägenheten som nu den andra skyller på.
Kommer inte ihåg vems lägenhet det var, men det vet ni alla andra.
Citera
2022-11-18, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Småsak men MH uppger att JJ hamnar i bråk på nöjet med Tove. Inte att dom tre hamnar i bråk.

Visste att de vid ett tillfälle skulle börja skylla varandra Jj kommer troligen göra detsamma
Nu. Det som gör att MH inte är trovärdig är att hon ändå var i lägenheten medan Jj var ute å shoppade mat. Inte så att Jj lämnar en avdäckad MH med en död kropp hemma och Tove var inte heller med Jj. Det blir lättare isåfall för Jj att skylla på MH
Citera
2022-11-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smalandsbo
Läs gärna det du citerar innan.. Det blir så mycket onödigt i tråden annars. Det är just RMVs rapport som vi pratar om och inget annat. Hela utredningen i sig hoppas jag att alla förstår att den inte är i närheten utav klar ännu.

Ja jag läste det såklart och ville hjälpa till att klargöra. För att just undvika onödiga inlägg. Som det du precis postade.
Citera
2022-11-18, 18:54
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Småsak men MH uppger att JJ hamnar i bråk på nöjet med Tove. Inte att dom tre hamnar i bråk.
En kvalificerad gissning är att J hävdar motsvarande, att M och T hamnade i bråk.
Citera
2022-11-18, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234
Visste att de vid ett tillfälle skulle börja skylla varandra Jj kommer troligen göra detsamma
Nu. Det som gör att MH inte är trovärdig är att hon ändå var i lägenheten medan Jj var ute å shoppade mat. Inte så att Jj lämnar en avdäckad MH med en död kropp hemma och Tove var inte heller med Jj. Det blir lättare isåfall för Jj att skylla på MH

Det här är ju inte "vid ett tillfälle" utan MH har med stor sannolikhet skyllt på JJ från första förhöret.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
En kvalificerad gissning är att J hävdar motsvarande, att M och T hamnade i bråk.

Tycker nog att flera uppgifter pekar på att JJ faktiskt sagt till vänner att hon och T hamnade i bråk på nöjet. ”Ida” och ”Sanna””Anna” tex.
Citera
Medlem
stillsodarks avatar
Ganska oväntat att MH skyller på JJ... Jag hade trott att det skulle bli tvärtom... Ska bli jävligt intressant att läsa fup när/om de åtalas.
Citera
2022-11-18, 18:58
Medlem
Det är fullt möjligt att MH äter någon form av utskriven medicin som gör henne trött. Med alkohol blir hon ännu tröttare. Vilket kanske gör att hon kanske sover riktigt riktigt tungt och inte är medveten om vad som händer och sker runt omkring ??

De flesta i tråden har trott att det är JJ som ligger bakom mordet och med den lilla infon som nu kommit till så är det inget som pekar på motsatsen ?
Citera
2022-11-18, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-.
Det här är ju inte "vid ett tillfälle" utan MH har med stor sannolikhet skyllt på JJ från första förhöret.

Fast hon har ju nekat de har något med det att göra så det tror jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in