2022-11-18, 13:58
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chucknorris2
Mitt råd är att undvika otukt helt. Vi har redan problem med oäktingar som springer runt och hatar hela världen och grubblar över att vara horbarn i Sverige så det får räcka.

Lysna inte på statens sodomit lagstiftare som vill förfula alla goda fina karaktärer med otukt och annat sattyg.

Djävulen är inte nöjd om det finns ett senaps frö av godhet kvar så låt dig inte luras.

Det första stämmer nog väldigt bra. Det finns gott om mixade "horungar" och att deras status är fortsatt låg och kommer så att förbli.
Citera
2022-11-18, 14:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lucienne.camille
Någon borde göra en App där med mobilt bankID godkänner sexuellt umgänge.
Man kunde ha olika val för vilka olika sexuella handlingar man går med på.
Borde räcka i en domstol som bevis.

Det kom väl någon sådan app för flera år sedan? Men fick inget genomslag.
Citera
2022-11-18, 14:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Sverige håller på att gå åt helvete, det är vad jag känner när jag läser den här dekadenta skittråden.

Håller på? Har du tittat ut genom fönstret senaste årtiondet?
Citera
2022-11-18, 14:05
Medlem
Har man frågat just innan man börjar : är du verkligen säker på att du vill genomföra det här ? Man kan lägga till att vi behöver inte om du inte vill ? Då borde det vara lugnt I min värld iaf . Vad mer kan man göra ? Säger tjejen JA så har man ju varit tydlig nog att det är i get tvång .
Citera
2022-11-18, 14:11
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aramir2
Det där är ju inte på något sätt sant, för de allra flesta är en polisutredning knappast något mysigt förfarande. Det är ju inte bara att ringa in en 1minuters berättelse eller skriva en lapp eller något.
Det är timmar i förhör och utfrågningar i domstol.
De flesta våldtäktsoffer upplever dessutom ett kraftigt stigma från allmänheten. Är det falsk anmälan riskerar anmälaren själv åtal.

Sen räcker inte ord mot ord, Färre än 5% av alla anmälda våldtäkter leder till fällande dom.
I rättegång så frias ca 50%, jämför med 7% friande dom som är snittet.
Det är alltså väldigt liten andel som ens går till åtal och i domstol är det ett av de brott med absolut lägst andel fällande domar.
Noterat. Det är väldigt få som anmäler falskt. Jag vet inte exakt siffra, med det är sällan sånt sker. Och den främsta motivationen bakom kanske inte är monetära skäl utan kanske mer hämnd etc.
Citera
2022-11-18, 14:11
Medlem
Tänk om alla män bara bestämde sig för att följa Jordan Petersons regler, Andrew Hubermans disciplin och Andrew Tates mål. Då hade världen varit annorlunda kan jag lova.
Citera
2022-11-18, 14:16
Medlem
Raktinyllets avatar
Vet inte hur många ONS jag haft på fyllan, flera gånger som man vaknat upp med en tjej och inte kommer ihåg någonting från kvällen/natten. Vet inte om jag fått eller gett samtycke men jag har aldrig blivit anmäld och aldrig anmält någon heller.

Om jag vaknar upp med någon träskpadda så får jag skylla mig själv som drack så mycket. Dom flesta kvinnorna resonerar nog likadant, endast ett fåtal psykfall som skulle få för sig att anmäla för något sånt.

Uppför er respektfullt, va inte hotfulla eller tjata till er sex så ska det nog gå bra
Citera
2022-11-18, 14:17
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pbli
Har man frågat just innan man börjar : är du verkligen säker på att du vill genomföra det här ? Man kan lägga till att vi behöver inte om du inte vill ? Då borde det vara lugnt I min värld iaf . Vad mer kan man göra ? Säger tjejen JA så har man ju varit tydlig nog att det är i get tvång .
Eller så tar tjejen eget ansvar och gör det tydligt.

Fan att man skall behöva behandla en given tjej som om man försöker locka till sig ett litet lamm.
Citera
2022-11-18, 14:17
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Håller på? Har du tittat ut genom fönstret senaste årtiondet?
Nej. Vill inte.
Citera
2022-11-18, 14:30
Medlem
Jag är självfallet emot våldtäkter och sexuella övergrepp.

Men vad i helvete hände med begreppet "ger man sig in i leken så får man leken tåla"?
Någon jävla måtta får det vara. Eget ansvar? Man kan inte mitt i ett samlag tro att man ska börja föra någon logisk vettig diskussion när båda parterna är upphetsade och igång. Om man nu är så jävla mån om att inte göra vissa saker under sexet och man tar så stor skada av det, då kan man väl för fan vara tydlig med det innan man har sex? Exempelvis att man inte vill ha ett finger uppkört i röven vilket jag för övrigt tycker är perverst och äckligt, hur fan kan man gilla det?

Någon jävla måtta får det vara. Tar man så jävla illa vid sig av vissa moment under en sexuell akt så var antigen tydlig med det i förväg eller ha inte sex alls.
Citera
2022-11-18, 14:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pbli

"vill du ha sex?" är oerhört romantiskt och inte alls ord som dödar kvinnors lust. Märkligt det där hur både svenska kvinnor och män söker sig till andra kulturer för att uppleva något verkligt som inte följer ett förutbestämt förlopp.

Håhåjaja.
Citera
2022-11-18, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Funderar på att göra en dejting app lik Tinder, men när man fått ragg och vill ligga måste båda parterna logga in via BANK-ID och godkänna samlaget, vad tror ni om den idén ?

Ingen dum tanke bortsett från att det räcker med att ena parten mitt under samlaget säger att den vill sluta eller inte göra en viss grej, för att det ska räknas som våldtäkt. Så det fallerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in