2022-11-18, 13:05
Medlem
Detta är inte alls oväntat, sen snackar feminazisterna om JÄMLIKHET! när mannens fylla räknas som en belastning medan kvinnans räknas till kvinnans fördel. Sverige: landet där den otrogna parten är kvinnan!

Lika horribelt som att sälja sex är lagligt men köpa olagligt

Sverige har blivit som Saudiarabien. Fast tvärtom

Män ska lära sig att en kvinnans NEJ är alltid NEJ. Även om det kommer dagen efter.
Citera
2022-11-18, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det är klart de anmäler om de får 80k. De har världens incitament och anmäla för våldtäkt. Speciellt nu när endast ord mot ord räcker.

Vem hade kunnat tro att detta skulle missbrukas??

Det där är ju inte på något sätt sant, för de allra flesta är en polisutredning knappast något mysigt förfarande. Det är ju inte bara att ringa in en 1minuters berättelse eller skriva en lapp eller något.
Det är timmar i förhör och utfrågningar i domstol.
De flesta våldtäktsoffer upplever dessutom ett kraftigt stigma från allmänheten. Är det falsk anmälan riskerar anmälaren själv åtal.

Sen räcker inte ord mot ord, Färre än 5% av alla anmälda våldtäkter leder till fällande dom.
I rättegång så frias ca 50%, jämför med 7% friande dom som är snittet.
Det är alltså väldigt liten andel som ens går till åtal och i domstol är det ett av de brott med absolut lägst andel fällande domar.
Citera
2022-11-18, 13:11
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Vafan är det för en kommentar. Har du redan korkat upp fredags vinet?

Är spikrak och detsamma gäller min kommentar, unterMÄNschen skall veta deras plats!
Citera
2022-11-18, 13:11
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Kan en man ändra sig under akten och då kan man åtala kvinnan?

"Jag sa "stopp" men hon fortsatte rida"
Citera
2022-11-18, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
En kvinnlig vänsterdebattör resonerade ju som så att personer som röstar höger får göka mer OM de röstar vänster. Det var hennes "syn" på skillnaden mellan hur män/kvinnor röstar olika. Sedan att vita svenska män fortfarande blir hatade och hamnar på lägsta placering i en hierarki samt riskerar att bli utsatt för en politik som bestraffar dem i form av repressiva lagar och högre skatter samt fler kriminella parasiter från MENA.

Jag känner mer och mer att Sverige behöver kriget för att rensa avloppet.
Citera
2022-11-18, 13:14
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Det där är misshandel juridiskt. Jag knullade en brud som jag senare fick reda på hade hepatit C vilket var lite sådär apropå oralsex det var fett nojigt men jag har aldrig haft någon könssjukdom i mitt liv.

Men tjejer som ljuger pga osäkerhet är inte bra alls när kuken står på en kille. Det är då oaktsamhetsvåldtäkter och sånt där ofta sker vad jag fattat. Eller ibland kanske det bara är en avstängd hörapparat, jag satt på anstalt en gång faktiskt med en sån kille hans batterier hade lagt av kärringen blev förbannad no joke.

Det är vad det är. jag tror att killar ska försöka träffa mer wholesome brudar om de ska ha ONS då minskar nog våldtäkterna med. Monkeypox i bajan händer inte vem som helst man kan släppa det spåret.

Ja att det var fan i mig en misshandel, bruden visste men ville ändå ha sex snacka om ego, och jag fick ett helvete med ångest och ont, fy fan vad jag kände mig smutsig.

Ja just, det hände mig då när jag var 15år. Jag hade en tjejkompis som var på mig hela tiden, tallade på ballen så att jag höll på att spricka. Vi gjorde upp om att träffas hemma hos mig FF i lugn och ro utan polare och annat störande. Hon kom och vi satte igång i soffan och att jag var helt 100% att nu så äntligen! Kuken den stod som ett spett och plötslig så slutar hon bara och flinar retsamt.
Jag såg igenom ett rött töcken och att nej nu jävlar! Gick där för långt men som tur var att jag tvingade mig inte på henne men att det var jävligt nära.
Vad fan kom hon till mig för?
Kvinnor äger även dem en skyldighet att tänka efter lite.

Det är svårt det där, den som inte pushar på får inte heller knulla, det har hänt mig två gånger typ att kvinnan alltså vid det första mötet handgripligen tog det första steget till att ha sex.
Senast redigerad av Hursomhelsting 2022-11-18 kl. 13:19.
Citera
2022-11-18, 13:16
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger1964
Kan en man ändra sig under akten och då kan man åtala kvinnan?

"Jag sa "stopp" men hon fortsatte rida"

Ja men att då är man en simp, hela rätten sitter och småleer.
Citera
2022-11-18, 13:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Ja att det var fan i mig en misshandel, bruden visste men ville ändå ha sex snacka om ego, och jag fick ett helvete med ångest och ont, fy fan vad jag kände mig smutsig.

Ja just, det hände mig då när jag var 15år. Jag hade en tjejkompis som var på mig hela tiden, tallade på ballen så att jag höll på att spricka. Vi gjorde upp om att träffas hemma hos mig FF i lugn och ro utan polare och annat störande. Hon kom och vi satte igång i soffan och att jag var helt 100% att nu så äntligen! Kuken den stod som ett spett och plötslig så slutar hon bara och flinar retsamt.
Jag såg igenom ett rött töcken och att nej nu jävlar! Gick där för långt men som tur var att jag tvingade mig inte på henne men att det var jävligt nära.
Vad fan hon kom hon till mig för?
Kvinnor äger även dem en skyldighet att tänka efter lite.

Det är svårt det där, den som inte pushar på får inte heller knulla, det har hänt mig två gånger typ att kvinnan alltså vid det första mötet handgripligen tog det första steget till att ha sex.

Alltså precis men det är en story mellan två personer som av någon anledning ska byta kroppsvätskor med varandra.

Men är det säg din tjej då har du en annan story som handlar om cash och barn och vårdnad och då kan folk bli riktigt störda i hur de agerar. Säg att du har ett strul och blir påkommen? En del tjejer gillar inte att ta ansvar, de svarar med motanklagelser. Det är inte bara tjejer som funkar så. Men lögnare funkar så.
Citera
2022-11-18, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thugnificent2017
Tips till alla unga män i Sverige

FLYTTA IFRÅN SVERIGE

Många av mina vänner och mig bor utomlands.

1. Du blir bättre behandlad av tjejer 10 gånger mer ligg.

2. Oftast tjänar du mer pengar speciellt om du är välutbildad.

3. Du kommer märka vilke sjuk äcklig feminist matrix bubbla du har levt i.

4. Allmänt mer respekterad av samhället och människor. Du slipper vara boven till allt hela jävla tiden.

Jag ser boktiteln framför mig.
Vilhelm Moberg 2.0 Mänutvandrarna

Alltså det räcker att åka över till Köpenhamn eller Helsingfors.

I andra europeiska finns tendenser till svenska selflove med här är gruppen forfarande en subkultur och behandlas därefter.
Citera
2022-11-18, 13:42
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 43dz
Alltså precis men det är en story mellan två personer som av någon anledning ska byta kroppsvätskor med varandra.

Men är det säg din tjej då har du en annan story som handlar om cash och barn och vårdnad och då kan folk bli riktigt störda i hur de agerar. Säg att du har ett strul och blir påkommen? En del tjejer gillar inte att ta ansvar, de svarar med motanklagelser. Det är inte bara tjejer som funkar så. Men lögnare funkar så.

Det är lite av det samma i övrigt att kvinnor vill gå fri ifrån resultatet av sina göranden.
Det är antingen mannens fel eller så tingens fel eller så bara ja att vi pratar inte mer om den saken utan att vi vänder blad och går vidare!

Jag skulle nog aldrig bli helt förlåten för strul, kvinnor samlar på tabbar och broderar fritt i detta, en liten sak kan plötslig bli väldigt stor så som hon minns det och tvärtom.
Citera
2022-11-18, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/advokatens-rad-till-unga-man-undvik-one-night-stands-pa-fyllan

SVT har klippt bort väsentliga resonemanget gällande om båda parter är berusade så används kvinnans berusning alltid som en del av rekvisit för att det varit en utsatt situation. Medan mannens berusning aldrig kan användas som ursäkt.
Rekommendationen blir därför att män inte ska ha sex på fyllan.

Debatten kan ses i i sin helhet här.
https://www.svtplay.se/video/37409613/sverige-mots/sverige-mots-sasong-3-16-nov-20-00-1?position=2572&id=jq1Gq17

Vad tycker ni om diskussionen?

Nja. Det har nog ofta varit så att kvinnor har fått rådet att inte supa sig för fulla.

Själv tycker jag att det inte är helt fel att dels hålla koll på sin alkoholkonsumtion och dels tänka efter innan man går hem med en okänd människa. Det gäller både kvinnor och män.
Citera
2022-11-18, 13:51
Medlem
Mitt råd är att undvika otukt helt. Vi har redan problem med oäktingar som springer runt och hatar hela världen och grubblar över att vara horbarn i Sverige så det får räcka.

Lysna inte på statens sodomit lagstiftare som vill förfula alla goda fina karaktärer med otukt och annat sattyg.

Djävulen är inte nöjd om det finns ett senaps frö av godhet kvar så låt dig inte luras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in