Citat:
Ursprungligen postat av
43dz
Det där är misshandel juridiskt. Jag knullade en brud som jag senare fick reda på hade hepatit C vilket var lite sådär apropå oralsex det var fett nojigt men jag har aldrig haft någon könssjukdom i mitt liv.
Men tjejer som ljuger pga osäkerhet är inte bra alls när kuken står på en kille. Det är då oaktsamhetsvåldtäkter och sånt där ofta sker vad jag fattat. Eller ibland kanske det bara är en avstängd hörapparat, jag satt på anstalt en gång faktiskt med en sån kille hans batterier hade lagt av kärringen blev förbannad no joke.
Det är vad det är. jag tror att killar ska försöka träffa mer wholesome brudar om de ska ha ONS då minskar nog våldtäkterna med. Monkeypox i bajan händer inte vem som helst man kan släppa det spåret.
Ja att det var fan i mig en misshandel, bruden visste men ville ändå ha sex snacka om ego, och jag fick ett helvete med ångest och ont, fy fan vad jag kände mig smutsig.
Ja just, det hände mig då när jag var 15år. Jag hade en tjejkompis som var på mig hela tiden, tallade på ballen så att jag höll på att spricka. Vi gjorde upp om att träffas hemma hos mig FF i lugn och ro utan polare och annat störande. Hon kom och vi satte igång i soffan och att jag var helt 100% att nu så äntligen! Kuken den stod som ett spett och plötslig så slutar hon bara och flinar retsamt.
Jag såg igenom ett rött töcken och att nej nu jävlar! Gick där för långt men som tur var att jag tvingade mig inte på henne men att det var jävligt nära.
Vad fan kom hon till mig för?
Kvinnor äger även dem en skyldighet att tänka efter lite.
Det är svårt det där, den som inte pushar på får inte heller knulla, det har hänt mig två gånger typ att kvinnan alltså vid det första mötet handgripligen tog det första steget till att ha sex.