2022-11-17, 08:52
Medlem
BeachBobs avatar
Den sista gäddan skrev att han var k*t på grannens barn och ville våldta dom. Då borde man informera grannen så dom vet vad som gäller och eventuellt kan flytta. Den här grisen kommer inte få något längre straff utan han är ute om några månader igen garanterat.
https://dumpen.se/2022/11/16/grove-ove-napp-165-mariestad/
Citera
2022-11-17, 09:00
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det här är ju ren komik på bekostnad av en mycket allvarlig fråga. Mannen är ju häktad och var redan misstänkt. Vi i all världen ska uthängningen skapa för samhällsvärde...

Underhållningsvärde är också ett värde. Allt måste inte vara renodlat samhällsnyttigt.
Citera
2022-11-17, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Underhållningsvärde är också ett värde. Allt måste inte vara renodlat samhällsnyttigt.
Visst, men dumpen hävdar ju att det är av allmän samhällsnytta man exponerar ofrivilligt på det här sättet.
Jag kallar det betald underhållning.
Citera
2022-11-17, 09:13
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Visst, men dumpen hävdar ju att det är av allmän samhällsnytta man exponerar ofrivilligt på det här sättet.
Jag kallar det betald underhållning.

För att Dumpen ska kunna utföra sitt samhällsnyttiga uppdrag så måste de ha ett stabilt cash flow. Och pengar kommer inte in om de de inte publicerar videos så folk vet vad de gör på dagarna. Så allt hänger såklart ihop.

Visst, ett fåtal kanske skulle swisha även om videos och uthängningar inte existerat men de skulle vara så få att verksamheten inte skulle bära sig. Att ge oss videos och underhållning ger många klick vilket i sin tur håller uppe donationerna. Det är som vilken verksamhet som helst som behöver marknadsföra sig för att få in pengar.
Citera
2022-11-17, 09:28
Medlem
Citat:
För att Dumpen ska kunna utföra sitt samhällsnyttiga uppdrag så måste de ha ett stabilt cash flow. Och pengar kommer inte in om de de inte publicerar videos så folk vet vad de gör på dagarna. Så allt hänger såklart ihop.

Visst, ett fåtal kanske skulle swisha även om videos och uthängningar inte existerat men de skulle vara så få att verksamheten inte skulle bära sig. Att ge oss videos och underhållning ger många klick vilket i sin tur håller uppe donationerna. Det är som vilken verksamhet som helst som behöver marknadsföra sig för att få in pengar.
Exakt och bör därför ses som ersättning, inte donationer...
Citera
2022-11-17, 09:32
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Exakt och bör därför ses som ersättning, inte donationer...

Möjligtvis om det var så att betalning gav en exklusiv tillgång till videos, uthängningar och extramaterial. Men som det är nu får man lika mycket vare sig man donerar eller inte.
Citera
2022-11-17, 09:45
Medlem
mr.demons avatar
Grov Over är verkligen så mycket WT man bara kan bli. Han skulle lika gärna kunna heta
Kenny, bo Alabama, vara inavlad och meth torsk.

Vilken jävla nolla
Citera
2022-11-17, 10:25
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Haha, om du tycker saken är snårig så tror jag att jag hoppar KI!

I sann flashback-anda så drar jag en egen psykoanalys baserad på eget tyckande!

Jag har svårt att se hur en gammal gubbe med svamp i skrevet, "pundarmage", prinskorv mellan benen och diskhandske på handen skulle utgöra ett hot eller vara i sina fulla fem. Han är ju faktiskt fullt uppriktig med vem han är.

Någon form av avsaknad av självinsikt och verklighetsförankring måste ju finnas. Lever säkert i sin egen verklighet på grund av missbruk och brist på normalt umgänge.

Han har samma attraktionskraft som alkisen på parkbänken. Som säkert inte skulle banga att sätta på vad som helst. Men som ändå inte utgör ett hot eftersom han inte försöker göra det med våld.
Gentemot vem?
Tror du att det han själv som hängt ut sig på Dumpen och deklarerat vad han är för något?
Att ha utbyte med en likasinnad är inte att vara "öppen med vem man är" - i synnerhet inte i dessa sammanhang.
Citera
2022-11-17, 10:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Har det framkommit vem hans lika sjuka kompis är. Den som han chattar med.
Jag vet inte vem kompisen är, men med tanke på att han är lika rubbad som Ove så hoppas jag att han dyker upp på Dumpen också.

Hans tjack- och knullfantasi vi får inblick i via FUP är ju fullkomligt sinnessjuk.

Apropå FUP så var det intressant att läsa konversationen mellan de två undermänniskorna när mängden och kvaliteten på en tjackleverans var under förväntan. Verkade som den ene blev grinig och omedgörlig väldigt fort. Så småningom försonas de och fortsätter med sina gemensamma intressen rövpannor, grupprunk och hurtcore/barnporr.
Citera
2022-11-17, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Roar mig med att kolla på mrkolls söktopplista på Kalmar kommun.

https://mrkoll.se/topplistor/kommuntoppen/?k=0880

Första och andraplatsen är ju ganska enkla. På sjätteplats har vi såklart pappagäddan som körde ett träninsgpass på Hansa citys parkering. På tolfteplats har vi såklart Doktor Grym som "fick" en riktig jäkla lyxkåk i centrala Kalmar i present av en döende patient. På femtondeplats har vi en stackare som råkar vara namne med Pappagäddan. På plats nummer 16 har vi en bubblare. En gädda som precis fått igenom ett namnbyte. Kan ni lista ut vem det är? Han bor för övrigt 3 minuters promenad från nummer 1 på listan.

För övrigt måste det vara jävligt deppigt för Kalmar att de enda kändisar de har är folk som är klandervärda på ett eller annat sätt. På andra kommuner topplista är det ju mest kändisar från tv.

Haha, tack för denna! Kalmar behöver nya, positiva förebilder, helt klart.

En kommentar bara: den där topplistan ändrar sig hela tiden så någon plats är redan annorlunda. Hoppas att folk fattar ändå.
Citera
2022-11-17, 11:38
Medlem
Citat:
Möjligtvis om det var så att betalning gav en exklusiv tillgång till videos, uthängningar och extramaterial. Men som det är nu får man lika mycket vare sig man donerar eller inte.
Ja knivigt det där.. Bara att vänta och se hur SKV ställer sig till hela grejen. Har uppfattat det som att några youtubers åkt på en sån smäll...
Citera
2022-11-17, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Så jag måste stänga ner mina sociala medier menar du för att skydda mina barn?
Ja varför skulle jag inte göra det?

Vem har sagt att du ska stänga ner dina sociala medier? Det verkar som du har ett behov av att påminna hela Sverige om att din man är pedofil. På vilket sätt skyddar du dina barn från det?
Vem betalar för advokaten du anlitat? Gör du rätt för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in