2022-11-17, 04:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Du förstår inte mitt liberaliska tänkesätt..

"Liberala" heter det, om jag får vara så oförsynt att påpeka...
Citera
2022-11-17, 04:50
Medlem
Jasmine4555s avatar
Senaste gäddan såg så mysig ut på bilden utan byxor. 😌 Den gula handsken var en fin touch också, fint ihop med den illröda huden runt snorren.
Citera
2022-11-17, 05:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är lättare att bli manipulerad när man är ung därför är en åldersgräns bra.
Varför är det ett problem för dej?

Akkurat! Gränserna för diverse "myndighetsåldrar" är väl satta med omtanke om de "utsatta", får man hoppas.

"Riktiga" hjärnforskare är väl annars tämligen överens om, att prefrontala cortex, som i hjärnan har hand om "rationella beslut", inte är färdigutvecklad förrän någonstans i 20 - 30-årsåldern.
Citera
2022-11-17, 05:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
[...]

Mäktigt vilka förstörda människor detta är. Det finns liksom inget kvar att bota. Bara lobotomera och lägga på varsin brits.

Ni hjärnforskare skall då alltid komma dragandes med er favoritterapi..
Citera
2022-11-17, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Tack för tröst! Prognosen för kommande vecka är dock illavarslande, speciellt om man (som jag) bor utmed stranden till en av våra större sjöar. Då brukar hundrastarna bestå av yngre, "inhyrda damer" med Phonen framför nosen...

Under mitt "pliktupfyllande" har jag massor av ärenden att hantera och minns inte specifikt vilket "svar" du avser. Ett inläggsnummer vore jag tacksam för.

Självklart ställer man upp där det är problem. Om det är några konstigheter så pm:a mig. Snygg-Sara har reggat några nya konton

In på Dumpen är kallelsen. Några nya stjärnskott som Jasmine dyker upp från ingenstans
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-11-17 kl. 05:43.
Citera
2022-11-17, 06:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Självklart ställer man upp där det är problem. Om det är några konstigheter så pm:a mig. Snygg-Sara har reggat några nya konton

In på Dumpen är kallelsen. Några nya stjärnskott som Jasmine dyker upp från ingenstans

Dumpen "i sig" är inte intressant för mig, då dess grundare är välbekanta och avslöjade inpå bara kalsongerna, snart sagt... Den här tråden är dock "sociologiskt" intressant, med ett antal individer, vilka – oavsiktligen, förstås – ofta avslöjar varför de "hänger här" över huvud taget.
Citera
2022-11-17, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Som "villkorlig helnykterist" (villkoren kan vara "pliktuppfyllande" eller att jag inte kan finna något roligare än att vara skitfull. Det senare inträffar sällan.) måste jag helt öppet erkänna, att jag var "spik nykter" vid tillfället. Telefonjour helt enkelt, vilket faller under "pliktuppfyllande".

Om du googlar på "pedofili diagnoser" hittar du nog de upplysningar du efterfrågar. KI (Karolinska Institutet) har en bra - ehuru något "snårig" – ingång i ämnet.

Haha, om du tycker saken är snårig så tror jag att jag hoppar KI!

I sann flashback-anda så drar jag en egen psykoanalys baserad på eget tyckande!

Jag har svårt att se hur en gammal gubbe med svamp i skrevet, "pundarmage", prinskorv mellan benen och diskhandske på handen skulle utgöra ett hot eller vara i sina fulla fem. Han är ju faktiskt fullt uppriktig med vem han är.

Någon form av avsaknad av självinsikt och verklighetsförankring måste ju finnas. Lever säkert i sin egen verklighet på grund av missbruk och brist på normalt umgänge.

Han har samma attraktionskraft som alkisen på parkbänken. Som säkert inte skulle banga att sätta på vad som helst. Men som ändå inte utgör ett hot eftersom han inte försöker göra det med våld.
Citera
2022-11-17, 06:31
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Senaste gäddan såg så mysig ut på bilden utan byxor. 😌 Den gula handsken var en fin touch också, fint ihop med den illröda huden runt snorren.
Konstigt att han hade röd hud i ljumskarna, han borde köra någon salva eller babypuder.
Citera
2022-11-17, 06:34
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Konstigt att han hade röd hud i ljumskarna, han borde köra någon salva eller babypuder.

Skulle tippa på nån svampinfektion men vore trevligare om det var pungsparkar som hamnat all over the place pga liten snorris
Citera
2022-11-17, 06:37
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Skulle tippa på nån svampinfektion men vore trevligare om det var pungsparkar som hamnat all over the place pga liten snorris

Jag tror inte på pungsparkar det är helt klart svamp men nu snackar vi inte om kantareller. Ett riktigt äckelkryp är han i alla fall, det var väldigt. Usj..
Citera
2022-11-17, 06:40
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Jag tror inte på pungsparkar det är helt klart svamp men nu snackar vi inte om kantareller. Ett riktigt äckelkryp är han i alla fall, det var väldigt. Usj..

Pungsparkar var önsketänkande. Svamp är kanske inte heller så trevligt men pungsparkar gör nog mer ont 😌

Jag fick en bild i huvudet av att det växer kantareller i hans skrev, så nu kan jag inte äta det mer. Tack för den
Citera
2022-11-17, 08:45
Medlem
Citat:
Pungsparkar var önsketänkande. Svamp är kanske inte heller så trevligt men pungsparkar gör nog mer ont 😌

Jag fick en bild i huvudet av att det växer kantareller i hans skrev, så nu kan jag inte äta det mer. Tack för den
Det här är ju ren komik på bekostnad av en mycket allvarlig fråga. Mannen är ju häktad och var redan misstänkt. Vi i all världen ska uthängningen skapa för samhällsvärde...
Senast redigerad av Ovetade 2022-11-17 kl. 08:53. Anledning: Felstavning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in