2022-11-16, 20:09
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Om någon ser ut som en ung kvinna eller ung man.

Men jisses…har idiotin hos dig inga gränser?
Du är väl på riktigt inte så korkad att du ändå tycker det låter rimligt någonstans?
Ska vi kanske ha lite flytande åldersgränser på allt annat med?
Jag vet att alla pedofiler och hebefiler har en lägre intelligensnivå än normala människor men detta är ju löjligt.
Snälla…jag tycker på riktigt du ska ta upp dina idéer och försöka få till en lagändring. Jag hade önskat höra det samtalet så jag kunde få mig ett gott skratt.
Citera
2022-11-16, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Undrar hur många procent av barnporrsutredarna som egentligen är pedofiler själva och jobbar med detta bara av den anledningen.

Ursäkta, alla Dumplingar som jag har kritiserat, detta är nog det dummaste inlägg jag någonsin har skådat i tråden. Med marginal, dessutom.

Kämpa på, Dumplingar, ni har ett litet men dock steg att "undervinna"!
Citera
2022-11-16, 20:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Mäktigt vilka förstörda människor detta är. Det finns liksom inget kvar att bota. Bara lobotomera och lägga på varsin brits.
Av bilderna att döma har den jävla "klonktomten" redan genomgått en lobotomioperation:
https://imgur.com/a/mbr2ssa
Han ser verkligen ut som ett dunder-cp i sin tomteluva.

Här är en annan minnesvärd bild på den tjackskadade pedofilen, där han poserar med en stor kniv:
https://imgur.com/a/1jvHBQM
Citera
2022-11-16, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Men jisses…har idiotin hos dig inga gränser?
Du är väl på riktigt inte så korkad att du ändå tycker det låter rimligt någonstans?
Ska vi kanske ha lite flytande åldersgränser på allt annat med?
Jag vet att alla pedofiler och hebefiler har en lägre intelligensnivå än normala människor men detta är ju löjligt.
Snälla…jag tycker på riktigt du ska ta upp dina idéer och försöka få till en lagändring. Jag hade önskat höra det samtalet så jag kunde få mig ett gott skratt.

Du förstår inte mitt liberaliska tänkesätt..
Citera
2022-11-16, 20:16
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Du förstår inte mitt liberaliska tänkesätt..

Du har inget tänkesätt överhuvudtaget.
Ser man på dig att du är lite bakom?
Citera
2022-11-16, 20:17
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Om någon ser ut som en ung kvinna eller ung man.
Den unga kanske inte är mentalt mogen även om hon ser ut som en ung kvinna.
Citera
2022-11-16, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Den unga kanske inte är mentalt mogen även om hon ser ut som en ung kvinna.

Är inte dera till personen själv att avgöra om det här eller inte?
Citera
2022-11-16, 20:24
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Är inte dera till personen själv att avgöra om det här eller inte?
Det är lättare att bli manipulerad när man är ung därför är en åldersgräns bra.
Varför är det ett problem för dej?
Citera
2022-11-16, 20:26
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Jag tycker det är riktigt suspekt att Patrik har flickvänner som är runt 20 år som 60-åring. Dessutom videon där han är påtänd tillsammans med två max 18-åriga tjejer och säger "Who's your daddy?"

Jag är mellan 45-50 år och inte fan tänder jag på kvinnor under 25 år. Föredrar helst inte kvinnor under 30 år faktiskt. I den åldern har kvinnor samlat på sig erfarenhet, vet vad dom vill ha och vågar ta för sig. Det är sexigt.

Säger inte att det är något fel att tända på 20-åringar och kan till viss del förstå det, men om man är 60 år borde man hålla sig till betydligt äldre än 20-åringar så är det bara. Allt annat är ytterst suspekt, och särskilt då man jagar peddos. Får Kapten Klänning-vibbar av Patrik.

Hur vet du detta om Patrik?
Citera
2022-11-16, 20:30
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Hur vet du detta om Patrik?

Att han haft 20-åriga flickvänner är officiellt och går att googla sig till. Filmen jag pratar om finns att hitta på Youtube, bara att söka på "Patrik Sjöberg Festar!".
Citera
2022-11-16, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Mäktigt vilka förstörda människor detta är. Det finns liksom inget kvar att bota. Bara lobotomera och lägga på varsin brits.

De vinner, de får en delad första plats som de sämsta människorna genom alla tider. Det går helt enkelt inte att bli en sämre människa än såhär
Citera
2022-11-16, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Varifrån har du fått idén, att du skall känna någon skam över de övergrepp som du har utsatts för? (Personer med "Dumpling-störning" på reptilhjärnan "hjälper väl till", killgissar jag). "Känner med dig" är ju en fras som ofta slentrianmässigt yttras till något "offer", men jag menar det verkligen. (Pga tidsbrist har jag inte skrollat bakåt till upphovet för kommentaren). Sparka närmaste pedofil mellan benen – om du känner för det! Ge bara fan i att kalla mig "pedofil", då jag kritiserar Dumpens göranden och låtanden.

Övergrepp kan aldrig ursäktas. Det finns dock personer med psykiatriska diagnoser som visar, att de "svårligen kan besinna sig" om de dessutom är pedofiler. De är helt enkelt "idioter" när tillfället uppenbarar sig. Det förväntas att "samhället" "tar hand" om sådana, men de senaste veckornas nyhetsrapporteringar visar ju, att psykvården fungerar långt från optimalt. Sparka närmast ansvarige lokalpolitiker mellan benen också, om tillfället uppenbarar sig!

Har du provat att vara nykter när du skriver?

Du som verkar vara lite halvgalen är säkert insatt. Hur stor andel av Gäddorna har psykiatriska diagnoser då?

Är det rätt att hänga ut en sådan människa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in