2022-11-16, 15:15
Medlem
Hon verkar vara en oerhört tråkig människa att leva med, som tidigare sagts, det är realityTV men ändå. Hon ska vara väldigt glad att han inte köpte en biljett till Lima direkt.
Citera
2022-11-16, 15:38
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Det är alltså hon som avbryter honom mitt i ett frieri för hon vill inte höra orden. Ja visst det kan man förstå när det är så pass tidigt men det är inte en orimlig reaktion att man blir sårad och drar. Men att det är han som sitter och ska vara den enda som ber om ursäkt är ju brutalt. Han måste fly detta förhållande.

Nu är ju detta reality och det är väl kanske halva sanningen men man kan ju bara kommentera det man får se.

Hon är instabil.
I första avsnittet så var hon så lycklig och älskade hnm och de klickade på det andliga planet och horoskop o fan och hans moster, ja allt skumt hon kunde hänga upp sig på var i fas och deras kärlek var absolut.
För att sen successivt börja störa sig på honom.
Att hon skiljt sig en gång säger väl allt? 😊
Citera
2022-11-16, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Hon verkar vara en oerhört tråkig människa att leva med, som tidigare sagts, det är realityTV men ändå. Hon ska vara väldigt glad att han inte köpte en biljett till Lima direkt.

Ja fy fan en tråkigare människa får man fan leta efter.
Citera
2022-11-17, 23:45
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Han Mike från Kenya verkar ju vara en rolig och positiv kille som ger många komplimanger om sin tjej och hennes land (Sverige). Jag antar att hans landsmän hade accepterat henne lika mycket som hennes två tjejkompisar gjorde under taco-middagen om hon hade varit så neggig och oupskattande om hans vänner, mat, kultur och landsmän. NOT!

ALDRIG att hennes väninnor hade tyckt om en svensk kille som betett sig så.
Citera
2022-11-18, 10:56
Medlem
Linda har en jäkligt skum insta också.. eller de finns två

https://www.instagram.com/linda_solacer/
https://www.instagram.com/luisylinda77/

Fruktansvärt otrevlig och obehaglig människa. Det är enbart hon som varit dryg och otrevlig och nedsättande mot Luis egentligen från 2dagen han kom. Tydligt att hon inte kan bo med en man, hon störde sig ju på precis allt han sa. Hoppas han drar. Sjukt att HAN behövde be om ursäkt.
Citera
2022-11-19, 18:40
Medlem
frekkinheads avatar
Linda är en sån typisk människa som föredrar drömmen/idén framför verkligheten. Ett recept för katastrof med andra ord
Tro mig
Citera
2022-11-20, 09:32
Medlem
Roidberts avatar
Kan det inte vara så att hon helt enkelt har svårt att visa ömhet när kamerateamet är i närheten? För hon och Luis är väl fortfarande tillsammans? Sedan kanske det är så att de väljer att lägga fokus på de mindre smickrande scenerna.
Citera
2022-11-21, 09:57
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Hon är instabil.
I första avsnittet så var hon så lycklig och älskade hnm och de klickade på det andliga planet och horoskop o fan och hans moster, ja allt skumt hon kunde hänga upp sig på var i fas och deras kärlek var absolut.
För att sen successivt börja störa sig på honom.
Att hon skiljt sig en gång säger väl allt? 😊

"Att hon skiljt sig en gång säger väl allt?". Du har väl ingen jävla aning om varför DE skilde sig? (Du kan inte ens stava till ordet....)
Citera
2022-11-21, 10:00
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Han Mike från Kenya verkar ju vara en rolig och positiv kille som ger många komplimanger om sin tjej och hennes land (Sverige). Jag antar att hans landsmän hade accepterat henne lika mycket som hennes två tjejkompisar gjorde under taco-middagen om hon hade varit så neggig och oupskattande om hans vänner, mat, kultur och landsmän. NOT!

ALDRIG att hennes väninnor hade tyckt om en svensk kille som betett sig så.

Nä han kom undan med det för han är afrikan.
Citera
2022-11-21, 13:42
Medlem
Annika i nästa avsnitt

Senast redigerad av jamenda 2022-11-21 kl. 13:48.
Citera
2022-11-21, 15:54
Medlem
VoktorDodkas avatar
Evangello; jag har fått betalt för att ha sex med rika damer. - Vilken j-a mytoman, han är för fan en incel.

Cathrine snarkar, det fanns alltså något rejält fel med henne.

Jag tycker Jenny är rätt go trots hennes konstanta bekräftelsebehov men hennes läppar sticker i ögonen likt ett för stort adamsäpple på en snygg tjej, det kan inte vara mysigt att pussas med henne.

Ett avsnitt med avslöjanden, Luis är sjukt svartsjuk och Christy gillar droger.
Citera
2022-11-21, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Evangello; jag har fått betalt för att ha sex med rika damer. - Vilken j-a mytoman, han är för fan en incel.

Cathrine snarkar, det fanns alltså något rejält fel med henne.

Jag tycker Jenny är rätt go trots hennes konstanta bekräftelsebehov men hennes läppar sticker i ögonen likt ett för stort adamsäpple på en snygg tjej, det kan inte vara mysigt att pussas med henne.

Ett avsnitt med avslöjanden, Luis är sjukt svartsjuk och Christy gillar droger.

Evangello eller vad han heter… är ju sjukt pinsam 😓 Men, det värsta är ju att denna Cathrine sväljer hans lögner…..😳🫢 Ingen bra feeling där, mellan dem….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in