2022-11-11, 21:35
  #3037
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Räknas lussekatter?

Nej, för bövelen!

Till lussekatterna korkar man upp glöggen.
Citera
2022-11-12, 17:06
  #3038
Medlem
Herkulesbigs avatar
Drack min första julmust för i år, en Zeunerts. Är det bara jag som tycker den smakar bättre i år än förra årets? Den är smak fylligare och det är mer kolsyra i den.
Citera
2022-11-13, 09:19
  #3039
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Drack min första julmust för i år, en Zeunerts. Är det bara jag som tycker den smakar bättre i år än förra årets? Den är smak fylligare och det är mer kolsyra i den.

Väntar 14 dagar tills det skall premiärsmakas julmust för denna säsong.
Brukar hålla ut tills 1:e december men vi skall fira in advent med vänner iår så det blir nog allt premiär då
Citera
2022-11-13, 18:12
  #3040
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ealrenz
Väntar 14 dagar tills det skall premiärsmakas julmust för denna säsong.
Brukar hålla ut tills 1:e december men vi skall fira in advent med vänner iår så det blir nog allt premiär då
Jag bruka normala fall hålla mig till 1:a advent, men var tvungen testa om Zeunerts var samma skit som förra året! Men nu vet jag, så de blir köpa fler 6 pack.
Citera
2022-11-13, 18:16
  #3041
Medlem
Apotekarnes är blaskigt
Citera
2022-11-13, 19:12
  #3042
Medlem
Ealrenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Jag bruka normala fall hålla mig till 1:a advent, men var tvungen testa om Zeunerts var samma skit som förra året! Men nu vet jag, så de blir köpa fler 6 pack.

Bra, jag kommer köpa Zeunerts för att se om den håller 🎄
Citera
2022-11-13, 19:34
  #3043
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjocksmocksjocke
Apotekarnes är blaskigt

Tycker du? Är det lightvarianten du syftar på? Som mustkonservativ föredrar jag Apotekarnes. Tradition, du vet. Men jag testar gärna andra märken också.
Citera
2022-11-13, 20:40
  #3044
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Tycker du? Är det lightvarianten du syftar på? Som mustkonservativ föredrar jag Apotekarnes. Tradition, du vet. Men jag testar gärna andra märken också.
Inte light, men det smakade utspätt.
Citera
2022-11-13, 21:10
  #3045
Medlem
Testade något nytt och lite udda, Trocamust, en kombo av Trocadero och must i en flaska. Inte helt dumt.
Citera
2022-11-13, 21:49
  #3046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Testade något nytt och lite udda, Trocamust, en kombo av Trocadero och must i en flaska. Inte helt dumt.
Styggelse! Smakade härom dagen och det var rent ut sagt vidrigt.

Gällande julmust dricks det en hel del hemma, gärna lightversioner av alla märken för en mer balanserad mängd sötma. Svepte den första storflaskan för över 1 månad sedan och är nu mitt i racet mot jul!
Citera
2022-11-16, 15:06
  #3047
Medlem
Nkpgisits avatar
Inhandlat mitt första sexpack Zeunertz julmust för i år igår skall avnjuta en efter jobbet.
Citera
2022-11-17, 16:21
  #3048
Medlem
Gudarnas dryck detta. Bara smakat JULAS egen must än så länge. Helt ok November must. Första advent gäller det att varva upp o dricka minst 1.5 liter om dagen💪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in