Citat:
Ursprungligen postat av
Abetterworld
Testade något nytt och lite udda, Trocamust, en kombo av Trocadero och must i en flaska. Inte helt dumt.
Styggelse! Smakade härom dagen och det var rent ut sagt vidrigt.
Gällande julmust dricks det en hel del hemma, gärna lightversioner av alla märken för en mer balanserad mängd sötma. Svepte den första storflaskan för över 1 månad sedan och är nu mitt i racet mot jul!