2022-11-16, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseD
Du vet att Ryssland redan har förlorat kriget va? Det handlar bara om att det tar tid att skjuta bort skiten.

Varför matar jag ens ett troll? Korkat.

Ja. Situationen nu med bomb i Polen innebär högtryck i Trollfabriken!
Citera
2022-11-16, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
OK
Brott skall inte ha några konsekvenser?

Har du verkligen tänkt igenom din ståndpunkt ?
?
Citera
2022-11-16, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saggi
Polen som varit såå kaxigt mot Ryssland tidigare.
De ska nu (enligt uppgifter i Aftonbladet) redan ha ringt för att prata med Joe Biden som är på resa i Indonesien…
Det var inte mycket som behövdes innan det blev total panik.
Inte panik, men diskussioner kring hur man ska möta det här på ett proportionerligt sätt. Efterblivna Ryssland kräver ju särskild hantering.
Citera
2022-11-16, 02:10
Medlem
Aftonbladet:
“Nato bekräftar: Stoltenberg håller i krismöte”

Nu kanske Stoltenberg förstår lite bättre om hur det är att dagligen leva i skyttegravarna i Ukraina.

Kriget kom plötsligt lite för nära inpå.
Citera
2022-11-16, 02:18
Medlem
D3adknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KGkoret
Jag var det 2018.
Hahar det landet och det folket.
Riktiga kräk.
Jag hoppas verkligen många polska barn dör i kommande attacker.

Bästa vi kan göra är att vara neutrala och handla med den som säljer billigast och köper det vi säljer.
Sanktilner mot Ryssland drabbar bara enskilda svenskar.

Alltså, du är ju vidrig på riktigt. Riktigt jävla vidrig.

Men det lärde man sig fort, men chocken kommer ibland av dina vidriga uttalanden.

Fan, du behöver kärlek i livet, någon som tycker om dig. Men tro fan att ingen gör det när du har så vidriga åsikter. Du om någon hade behövt en kram.

Jag kan med säkerhet säga att ditt Ryssland har gjort bort sig totalt. Om det nu är misstag orsakat av rysk inkompetens eller om man medvetet gjort bort sig.
Vilket låter jag dock vara osagt.

Jag tippar på total jävla inkompetens. (Lågoddsare).
Senast redigerad av D3adknight 2022-11-16 kl. 02:27.
Citera
2022-11-16, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Inte panik, men diskussioner kring hur man ska möta det här på ett proportionerligt sätt. Efterblivna Ryssland kräver ju särskild hantering.

Vi får se vilka straff USA utmäter.
Det är inte omöjligt att USA även straffar Polen för att de aktiverade artikel 4.
Citera
2022-11-16, 02:31
Medlem
Citat:
Kräken i Ukraina är parasiter som gapar och vill ha. Det enda rätta är att dom får betala för all skit de sköljer över europa.
Ekonomiska problem osv.
Det är riktiga lågintelligenta neandertalare.
Hoppas det smäller mycket Iskander på deras dagis så vi slipper tillväxt bland asen.
Börjar dina rubel ta slut eller? 😅😅😅
Eftersom du gnäller över ekonomin hela tiden.
Nä flytta hem till Putin du så kommer du garanterat träffa lågintelligenta svin!
Senast redigerad av Medvetenommycketxx 2022-11-16 kl. 02:34. Anledning: Stavfel
Citera
2022-11-16, 02:47
Medlem
D3adknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medvetenommycketxx
Börjar dina rubel ta slut eller? 😅😅😅
Eftersom du gnäller över ekonomin hela tiden.
Nä flytta hem till Putin du så kommer du garanterat träffa lågintelligenta svin!

Han får säkerligen betalt per inlägg. Och i och med att han inte når upp till kvoten så uteblir hans betalning. Någon annan förklaring kan inte finnas för hans idiotiska inlägg.

Du som är vaken, har du någon aning om vad NATO kommer göra? Eller låter man Polen sköta det själv med NATOs fulla stöd?

Att dom använt artikel 4 tycker jag visar på stor återhållsamhet. Då dom egentligen kunde valt artikel 5. Speciellt med all den nya informationen.
Senast redigerad av D3adknight 2022-11-16 kl. 02:49.
Citera
2022-11-16, 02:52
Medlem
Citat:
Vi får se vilka straff USA utmäter.
Det är inte omöjligt att USA även straffar Polen för att de aktiverade artikel 4.
Varför skulle USA straffa Polen för att dom funderar på att aktivera artikel 4???
Du skriver att det är inte omöjligt att dom gör det, vad har du för belägg för ditt korkade påstående?
Citera
2022-11-16, 02:54
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Aftonbladet:
“Nato bekräftar: Stoltenberg håller i krismöte”

Nu kanske Stoltenberg förstår lite bättre om hur det är att dagligen leva i skyttegravarna i Ukraina.

Kriget kom plötsligt lite för nära inpå.

Då kanske han också förstår vikten av att skicka mer medel till Ukraina så de kan mota bort ryssen.
Citera
2022-11-16, 02:57
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Förlorat kriget?
Säg det till dom ynkliga ukrainarna som sitter i mörkret och fryser. Haha!

Vad säger du till alla tiotusentals ryssar som sover ett par meter under jorden? Läser du en god natt saga?
Citera
2022-11-16, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D3adknight
Han får säkerligen betalt per inlägg. Och i och med att han inte når upp till kvoten så uteblir hans betalning. Någon annan förklaring kan inte finnas för hans idiotiska inlägg.

Du som är vaken, har du någon aning om vad NATO kommer göra? Eller låter man Polen sköta det själv med NATOs fulla stöd?

Att dom använt artikel 4 tycker jag visar på stor återhållsamhet. Då dom egentligen kunde valt artikel 5. Speciellt med all den nya informationen.
Jättesvårt att förutspå NATO's respons.
Först tror jag dom vill vara bergsäkra på hur detta gått till, sen tror jag inte reaktionen blir som många önskar att den skulle bli, dvs all in för NATO.
Men aldrig att dom låter Polen sköta detta själva, behövs hjälp på ett eller annat sätt så får dom det.

Själv önskar jag dom gick all in för att få slut på Putins avskyvärda folkmord i Ukraina.
Är det enda rätta att göra, ( plus begrava Ryssland en gång för alla )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in