Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-15, 22:58
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illerjuice
Greta måste vara den plattaste karaktären som nånsin varit på tv? Helt ointressant och lämnar verkligen noll avtryck. Det enda som möjligen är lite uppseendeväckande är att hon är byggnadsingenjör trots att hon bara är 23...

Plattast är, utan tvekan, Nicoline Artursson, från 2018s säsong. Mindre karisma & personlighet än Henke Larsson
2022-11-15, 23:04
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Ellinor Pierre.
Tack!

Minns den där säsongen faktiskt nu när jag fick se bilder. Dels för att, såvida jag inte missminner mig, var den första säsongen som nysatsning på en nedlagd produktion. Samt att hon Anna Lundh var den vackraste människan man någonsin skådat delta i Robinson (med undantag för Robinson-Emma kanske) haha.
2022-11-15, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag tycker Bella är skön med sin högljudda stil

Håller helt med! Dröm med reaktion videos med henne kommande säsonger ju.
2022-11-15, 23:33
Medlem
Värmland har väl spelat dålig på föregående tävlingar, han var ju grym i dagens.
Kanske spelar han även dum, kan vara listigare än vad man trott. Eller så är det bara dialekten som får honom att låta helt bäng.
2022-11-15, 23:35
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iniminiminimo
Värmland har väl spelat dålig på föregående tävlingar, han var ju grym i dagens.
Kanske spelar han även dum, kan vara listigare än vad man trott. Eller så är det bara dialekten som får honom att låta helt bäng.
Sen Valle försvann har han morskat upp sig tycker jag.
2022-11-16, 01:40
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Alexander låter som killen i Youtubeklippet när jag en kille sitter på tuben och pratar för sig själv om att han hatar ryssar.

Snälla länka
2022-11-16, 01:55
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
"En skön falukorv" hoppas hon ska levereras nu i Gränslandet.

Hahahha har hon blivit sexuellt frustrerad? 😂
2022-11-16, 02:32
Medlem
1754s avatar
Jag stör mig mer och mer på Mr Värmland. Han är duktig i tävlingar, men är så jävla korkad.

LO, Kristoffer, Isabelle, Alex, är värdiga kandidater att vinna årets säsong.
2022-11-16, 03:16
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Tycker det snarare är Alexanders fru som är stark som gått igenom detta.

Vad räknas som glidit på ett bananskal? Nu vet jag inte vad Alex gått igenom men folk har gått igenom svåra perioder av sitt liv utan droger. Skönt att han är borta från drogerna nu iaf.

Anledningen till att jag inte skrev något om Alex fru är för att hon inte är med i Robinson. Men ja självklart är Alex fru stark som klarat av att leva med någon som missbrukat och dött och återuppstått. De verkar båda starka. 💪

Självklart kan personer gått eller gå igenom svåra perioder utan droger, det har jag gjort. Men det finns ju också människor som levt ganska enkla liv utan några stora problem det var det jag menade.
2022-11-16, 03:24
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drulleper
Ok,då har han själv berättat... det är starkt, först att ta sig ur beroendet och sen berätta öppet om det.
Då förstår man ju att han kämpat hårt och inte glidit genom livet på ett bananskal som sagt..
Ja jag tycker att han verkar väldigt empatisk och sympatisk.
Kan tänka mig honom ta hand om ungdomar som är på väg in i destruktivt beteende...
Han förstår väl hur de tänker och är en förebild.

Ja mycket kul att se att Pelle och Alex fann varandra.
Det var väl Pelles fördomar som kom fram där...
Men han lärde dig nog nåt om sina egna fördomar gentemot andra människor.
Det tyder ju på att de är ödmjuka personer båda två.
Själv hade jag också först mina egna fördomar mot båda två, men det har jag tagit tillbaka...

Ja jag tror både Alex och hans fru arbetar med att hjälpa människor ur beroende nu. Jag hittade deras hemsida och de verkar hjälpa personer hitta skyddat boende samt håller föreläsningar. Tror Alex var samtalsterapeut också.
2022-11-16, 03:36
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej. Han dog nästan.

Pust. Hans fru har ju själv berättat om hur han dog men sen vaknade till liv igen. Haka inte upp dig på ord.
2022-11-16, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Och se när Britten står och röker under fläkten i köket

Britten är Sveriges Karen personifierad! 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in