Citat:
Ursprungligen postat av
kalleboool
Eller Ryssland som försökt panga sönder elledningar som ansluter Europa till Ukraina.
Eller Ryssland försöker slå ut matproduktion (eventuellt träffat spannmål)
Vad som stämmer, ja, det är inte lätt att veta.
Visst det är väl en möjlighet men personligen ser jag det som som mindre sannolikt, Ryssland är ju trots allt medvetna vad som skulle ske ifall man med vilje sköt raket mot Polska städer/mål. Dock har man ju blivit översaskad förr så man ska väl inte räkna bort något i detta läge, vi får avvakta att se helt enkelt .
Citat:
Ursprungligen postat av
area50
Fatta vilket white trash-IQ man måste ha för att tro att RU skulle ha gjort detta med avsikt gentemot ett nato-land.
Tror ni verkligen att dom skulle vilja förvärra situationen för sig själva genom en sådan korkad handling

Jag ser ju det som mindre sannolikt att Ryssland gjort det med vilje, för ovannämd anledning. Men ingen av oss här kan säga det med säkerhet. Det troliga ifall det inte handlar om nerskjtning av raket som gått fel så är det isåfall troligt att det är handhavande fel av soldater som ansvarat för avfyrningen av raket/robotar. Att det skulle vara sanktionerat ser jag som sagt som mindre sannolikt. Men man slutas dock aldrig att förvånas i denna värld.