Citat:
Ursprungligen postat av
Knut-Anne
Nej där är vi inte överens, de skall givetvis slåss mot de ryska inkräktarna, som förstör så förbaskat mycket.
När Nato befriat Ukraina kan vi äntligen få fred.
Återigen. Det var Ukraina som anföll PPolen och dödade två personer. Ukraina är inte med i NATo, anfaller ett NATO-land och du menar att NATO ska gå in i Ukraina och slåss mott ryssen, inte mot de som dödat ett NATO-lands medborgare på deras egen mark. Men allvarligt. Jag tycker inte väst skulle lagt sig i öht. Låtit de där två göra upp och det behövs en buffert mot ett mer inringat ryssland. Det skulle lugna ner ryssen i framtiden. Vi och Finland är ju en bra buffer mot Norge tex.