2022-11-15, 20:51
Medlem
HipToBeSquares avatar
Det finns ingen chans att detta är en förlupen missil. Det är minst 30 mil från slagfälten i Ukraina och en missil går inte 30 mil fel. Sedan vad är sannolikheten att en förlupen missil träffar en bondgård?

Det finns heller ingen chans att Ryssland medvetet skulle skicka in en missil i Polen, det skulle bara göra det värre för dem.

False flag är den enda möjligheten kvar och där har vi stor motivation från globalisterna att trappa upp kriget.
Citera
Medlem
My sources in the services say that what hit Przewowo is most likely the remains of a rocket shot down by the Armed Forces of Ukraine.

https://twitter.com/MariuszGierszew/status/1592595507427545088
Citera
Medlem
Torch-McFlys avatar
Nordfront är snabba

https://nordfront.se/tva-doda-i-polen-efter-explosion-nara-den-ukrainska-gransen
Citera
Medlem
mobeltasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieMartel
Jag var orolig för detta eftersom Polen utvecklats till en hubb för Natovapen och skumma legosoldater som vandrat in i Ukraina och mördat ryssar.

I detta fall verkar det dock vara en false flag iscensatt av Ukraina för att dra in Nato och skapa världskrig enligt tillförlitliga experter.

Andra tillförlitliga experter spår fint väder på månen imorgon.

Ukraina vill med all säkerhet inte ha något mer krig. Det räcker nog alldeles tillräckligt som det är.
Citera
2022-11-15, 20:52
Medlem
Ryska lager av precisions missiler börjar nog tryta och man tar till äldre ur vapenlager som stått och dammat i många decennier.

Klart de kommer skjuta vilt omkring, vissa missiler är opålitliga i bränntid och styrning.
Citera
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Vill och vill, men han har ju rätt i det han skriver. Vi är förbundna via avtal.
Att han genast tog upp saken i ett mycket tidigt skede tolkar jag som att han gnuggar händerna. Men jag kan ha fel.
Citera
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Fast vi har ingen aning om Kina och andra länder väljer att backa upp Ryssland..
Utan andra länders uppbackning är Ryssland körda, med uppbackning så är det svårt för NATO..

Men seriöst, om NATO inte svarar på det här militärt är det pinsamt..
Inget jävla "Nu kommer vi inte längre importera Ryskt vete som svar på deras bombning av Polen"..

De måste väl enligt avtal eller något? Annars, vad fasen är det för mening att ha NATO över huvud taget?
Citera
Medlem
Kommer bara leda till fler möten. De där direkta kriget mellan NATO och ryssarna kommer vi aldrig att få se, det är endast önsketänkande från folk som njuter av stora rubriker, krig, pandemier osv.
Citera
2022-11-15, 20:53
Medlem
heggeness avatar
Amerikansk general nu på CNN, som säger att det finns två alternativ:
1. Ryssland ber förbehållslöst om ursäkt och lovar att det inte händer igen
2. Eller så Måste NATO svara för att behålla trovärdigheten.

Otäck utveckling.
Citera
Avstängd
Kanske en varning till Sverige. Kan ju vara bra att dra ner lite på stödet till Ukraina just nu. Polen ligger lika långt bort från Ryssland som Sverige. Inte bra.
Citera
Medlem
CharlieMartels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Det är inte mord att döda ryssar I Ukraina. Nu får du skärpa dig.
Fredliga ryssar har bott i Ukraina sedan tidernas begynnelse och bör naturligtvis inte mördas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Att han genast tog upp saken i ett mycket tidigt skede tolkar jag som att han gnuggar händerna. Men jag kan ha fel.

Du har fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in