Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-15, 07:11
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Jag är förvånad över att jag gillar ganska många av årets deltagare. Än så länge.

Andreas, Cromayon, Alexander, LO, Sofia och han som fick immuniteten av Ulf (Kristofer?) verkar vara helt OK. Av tjejerna gillar jag Bella men blev förvånad över hur dålig hon var i tävlingen och f.ö. skulle jag inte stå ut med hennes översvallande ADHD-gapandets flaxande särskilt länge. Blev ledsen när hon åkte ut pga pandemin förra året så trots översvallet är det bra att man har fått mycket Bella i år.

Såna som Bitter-Bitten känner jag några stycken och de är bara bra på att dra ner stämningen där de befinner sig. De bör undvikas i alla sammanhang, skulle t.o.m. förstöra en begravning. Hoppas hon åker ut från Gränslandet och aldrig kommer in i Robinsongänget igen.

Valle, lika obehaglig som Bitterkepsen, hade gärna fått lämna tidigare men kul att han klantade sig så pinsamt grundligt när han väl åkte.

Resten av de som är kvar kan man både ha och mista. Tyvärr tror jag att Merdi kommer långt men hoppas att Helen får vara kvar längre.

Ingen tycker om Valle men det var enkelt att göra bra TV som retade upp publiken så länge han var med
2022-11-15, 07:21
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Det faktum att gränslandet fortfarande är öppet gör ju att det finns en chans/risk för att nån av dem kommer tillbaka till Robinson. Och jag som hade hoppats på att Britten och Greta var ute definitivt.

LO har ändå ingen chans att vinna för han är för dålig på tävlingarna, så honom har jag redan släppt ändå. Iofs kan inte Britten eller Greta heller göra nåt avgörande om de skulle komma tillbaka, men det kändes så skönt när speciellt Britten åkte ut eftersom hon aldrig har varit nån sympatisk karaktär i Robinson.
2022-11-15, 08:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Den upphaussade ödesveckan med tävlingar hit och dit slutar med Britten till gränslandet.
En vanlig måndag, LO och Greta till gränslandet.
2022-11-15, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Tävlingar är för fysiska. Brudarna har ingen chans. Det måste bli mera könsneutrala tävlingar.

Nej. Det är felcastat så in i helsike. Merdi är duglig. Resten skräp rent fysiskt, motoriskt.
2022-11-15, 09:01
Medlem
Varför har Helen blivit så hatad? nobbade hon homas inviter första natten eller??
2022-11-15, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Om TV4 pausar programmet, då gäller det också på deras streamingsidor. Säsongsavslutningen på Idol är mycket tidigare i år.
Jag mailade TV4 och de sade att säsongen tar slut i december.
2022-11-15, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Varför har Helen blivit så hatad? nobbade hon homas inviter första natten eller??
Hatet mot Helen och Sofia bygger inte på några grunder. De är de enda tjejerna som förtjänar att vinna, kanske därför de är så måna om att få ut dem?
2022-11-15, 10:06
Medlem
Greta hade antagligen ont i magen i måndags för att hon åt för mycket frukt och drack för mycket bubbel. Hade de 4 delat med Homayon och Sofia hade Greta säkert mått bättre. Så går det när man är glupsk.
2022-11-15, 10:18
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Nej. Det är felcastat så in i helsike. Merdi är duglig. Resten skräp rent fysiskt, motoriskt.

Det stämmer väl ändå inte. Skulle säga att alla tjejer förutom möjligen Isabella är över medel när det kommer till fysik:
- Sandra: utövar crossfit på hög nivå (förmodligen starkare än 95% av tjejer i sin ålder)
- Helen: tränar klättring (dvs god balans, smidig, starka muskler där andra ofta är svaga - som fingrar och axlar).
- Merdi: överlag otroligt vältränad (som du nämnt)
- Sofia: vet inte riktigt om hon utövar någon sport, men hon ser helt klart fit ut.
2022-11-15, 11:28
Medlem
-SchmergliN-s avatar
"I år är det dags för en tjej att vinna Robinson", tänker tjejerna medan de står på avbytarbänken och tittar på medan killarna tävlar vidare.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2022-11-15 kl. 11:30.
2022-11-15, 11:47
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Jag mailade TV4 och de sade att säsongen tar slut i december.
Perfekt, så jag har något att titta på. Då enligt mig närmar oss årets tråkigaste månad = december.
2022-11-15, 12:16
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JahLove
Info om Alex "kåkfarare" strandberg:
https://strandbergochstrandberg.com/om-oss-1
Det märks på honom att han har både missbruk och timvis med gruppterapisamtal i bagaget. Såna här tävlingar borde passa honom bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in