Resultat: Vem hoppas du vinner årets Robinson?
Alex
19,91%
90 röster
Sandra
0,88%
4 röster
LO
14,60%
66 röster
Kristoffer
9,51%
43 röster
Helen
56,64%
256 röster
Isabella
3,54%
16 röster
Martin
2,88%
13 röster
2022-11-14, 19:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kommer Sandra våga visa sitt stringarsle för LO tror ni?

Hon har snygg manhäftig BMI-kropp om man bortser från clown-läpparna.
Tuttarna är väl äkta?

Resmark verkar förstörd i huvet av amerikansk kultur, Peter Pan och Tingeling också en översatt
talesätt på engelska, hon måste tillbaka till gränslandet
Uppenbarligen inte eftersom han får åka till gränslandet
2022-11-14, 19:59
Medlem
Vet någon när sista avsnittet sänts?
2022-11-14, 20:02
Medlem
IQpizzasallads avatar
Fy fan så värdelöst, både Bella och Sandra klarade sig. Det är som att kolla på en blandning mellan Beavis o Butthead och Nicke o Nilla eller vad dom hette. Pallar inte!
2022-11-14, 20:02
Medlem
DyslexiKungens avatar
Fjortisen Bella har allvarliga diagnoser och bokstavskombinationer, jag hoppas slippa se henne länge till i Robinson.
2022-11-14, 20:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Fjortisen Bella har allvarliga diagnoser och bokstavskombinationer, jag hoppas slippa se henne länge till i Robinson.
Vilka diagnoser👌 gissar du på?
2022-11-14, 20:09
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

ADHD är en rejäl lågoddsare
2022-11-14, 20:15
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Autism m.m 👌
2022-11-14, 20:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Någon av Sandra och Helen måste ut för att pakten ska fungera. Hoppas Sandra åker ut innan örådet..

Om inte L.O. hade varit så långsam med att hitta en ledig stolpe så hade Sandra åkt ut igen. Hade varit episkt om hon hade åkt tillbaka till Gränslandet dagen efter att hon kom in.
2022-11-14, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Vet någon när sista avsnittet sänts?
Om det är 51 avsnitt så 18 december.
2022-11-14, 20:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag kollade på bytt är bytt och där var han och hans fru med och berättade om hur Alex hade tagit sin dagliga dos av heroin och hur hon hittade honom på badrumsgolvet och ringde efter hjälp men han dog och hon berättade hur hon först blev lättad för att det är så svårt att leva med en missbrukare, sen fick de ingång honom.

Jag gillar Alex och tycker det är så starkt att han gått igenom sådant mörker och blivit drogfri och det gör att jag gillar honom ännu mer jämfört med någon som glidit fram på ett bananskal. Förstår inte hur folk kan döma honom och ha något emot honom för att han pratar på ett visst sätt för att han tagit droger. Jag gillar hans röst. Tycker att han verkar omtänksam och omhändertagande. Det jag däremot inte förstår är varför Pelle kallade honom för kåkfarare, jag har inte hört något om att han suttit i fängelse. Men jag gissar att Pelle trodde det när han först såg honom med alla tatueringar. Men sen såg vi ju hur Pelle och Alex blev fina vänner och det var kul att se.

Nej. Han dog nästan.
2022-11-14, 20:34
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Om inte L.O. hade varit så långsam med att hitta en ledig stolpe så hade Sandra åkt ut igen. Hade varit episkt om hon hade åkt tillbaka till Gränslandet dagen efter att hon kom in.

Då hade i alla fall jag fått mig ett gott skratt
2022-11-14, 20:35
Medlem
Svidmyras avatar
Jag är förvånad över att jag gillar ganska många av årets deltagare. Än så länge.

Andreas, Cromayon, Alexander, LO, Sofia och han som fick immuniteten av Ulf (Kristofer?) verkar vara helt OK. Av tjejerna gillar jag Bella men blev förvånad över hur dålig hon var i tävlingen och f.ö. skulle jag inte stå ut med hennes översvallande ADHD-gapandets flaxande särskilt länge. Blev ledsen när hon åkte ut pga pandemin förra året så trots översvallet är det bra att man har fått mycket Bella i år.

Såna som Bitter-Bitten känner jag några stycken och de är bara bra på att dra ner stämningen där de befinner sig. De bör undvikas i alla sammanhang, skulle t.o.m. förstöra en begravning. Hoppas hon åker ut från Gränslandet och aldrig kommer in i Robinsongänget igen.

Valle, lika obehaglig som Bitterkepsen, hade gärna fått lämna tidigare men kul att han klantade sig så pinsamt grundligt när han väl åkte.

Resten av de som är kvar kan man både ha och mista. Tyvärr tror jag att Merdi kommer långt men hoppas att Helen får vara kvar längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in