Citat:
Ursprungligen postat av
Fishbrothers
Tråden handlar om paret för att alla vet precis vad dom gjort, helt plötsligt säljs hennes Porsche till en kvinna som är 76 år, tror du helt ärligt att en kvinna i 76 års ålder köper en Porsche som Jessica själv kallar ”Stockholms snabbaste gatporsche”?
Sedan stänger hon ned sin Instagram där alla bilder finns, sedan gör hon sitt Tiltok kontot privat, han tar bort tråden på rejsa, allt handlar bara om att få bort alla bilder och bevis nu…
Så ja dom är lika inblandade i detta och är det nu han som gjort detta så försöker hon dölja alla bilder!
Så släpp hörnflaggan och kom in i matchen
Som sagt, jag är för gammal för att inse det vara brottsligt att stänga ner sin Instagram och att det bevisar medhjälp till Britt. Jag får passa mig i så fall och låta den vara aktiv.
Och att skriva en bil på någon gammal tant kan försäkringsbolagen ha synpunkter på men det har nog hänt fler med dyra bilar.
Och i detta fall kan det faktiskt vara någon ny ägare som skrivit den på sin mormor. Det låter nästa. Mer logiskt än att J skrivit den på en randomi tant. Men oavsett så är det inget som direkt kopplar till den här stöld och hälerihärvan