2022-11-14, 07:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Låt oss höra det mest övertygande beviset först.
Det går inte att välja ut ett bland alla hundratals.
Eller tusentals faktiskt.

Men misstankarna väcktes när jag kollade TV-sändningarna från Apollo 8...
Senast redigerad av adaptern 2022-11-14 kl. 07:33.
Citera
2022-11-14, 07:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det går inte att välja ut ett bland alla hundratals.
Eller tusentals faktiskt.

Men misstankarna väcktes när jag kollade TV-sändningarna från Apollo 8...
Jag tyckte det var lite märkligt att kameran hela tiden la av varje gång dom sa att "NU har vi en fin utsikt över jorden, vänta så ska vi visa den" och sen funkade aldrig kameran just när dom skulle filma jorden från halvvägs till månen.
Citera
2022-11-14, 08:39
Bannlyst
Citat:
Jag tyckte det var lite märkligt att kameran hela tiden la av varje gång dom sa att "NU har vi en fin utsikt över jorden, vänta så ska vi visa den" och sen funkade aldrig kameran just när dom skulle filma jorden från halvvägs till månen.
Så då kollade jag vidare på alla TV-sändningarna från dom olika månfärderna och det visade sig att i dom senare Apollo-uppdragen alltid klipptes innan dom visade bilder på jorden, och sen såg jag en snutt från Apollo 11 där dom verkade fejka just en sådan jordbild och jag såg Buzz Aldrins svar när han konfronterades med just den filmsnutten.

"Varför visar du detta för MIG? Visa det för mina chefer! Vi var bara medverkande" sa han ungefär.
Citera
2022-11-14, 20:34
Medlem
Sadomans avatar
Citat:

Och vad, i din mening, skulle det indikera?
Citera
2022-11-15, 01:50
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Så då kollade jag vidare på alla TV-sändningarna från dom olika månfärderna och det visade sig att i dom senare Apollo-uppdragen alltid klipptes innan dom visade bilder på jorden, och sen såg jag en snutt från Apollo 11 där dom verkade fejka just en sådan jordbild och jag såg Buzz Aldrins svar när han konfronterades med just den filmsnutten.

"Varför visar du detta för MIG? Visa det för mina chefer! Vi var bara medverkande" sa han ungefär.

Så DU som självutnämnd expert på radio/tv sändning från månen till jorden tyckte att det "verkade fake"!!!

Där, mina damer och herrar, har vi kalibern på foliehattarnas så kallade bevis!
Citera
2022-11-15, 03:55
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Så DU som självutnämnd expert på radio/tv sändning från månen till jorden tyckte att det "verkade fake"!!!

Oh ja! Där är det rejäla foliehattar. Adaptern anser sig sitta inne med, mer,, betydligt mer info, än de 400’000 människor som arbetade med Apolloprojektet under flera år.

Åsså betänk att inte en enda människa av dessa 400’000 läckte om ”bluffen”
Citera
2022-11-15, 04:41
Bannlyst
Citat:

Jag tyckte Buzz Aldrins svar var mycket mycket.......märkligt....

Därför fortsatte jag att lyssna på intervjuer med astronauterna och då dök frågan om Michael Collins hade sett några stjärnor upp.
Också mycket märkligt att han på presskonferensen inte mindes om han sett några stjärnor, men i sin bok senare beskrev helt lyriskt hur FANTASTISK stjärnhimlen var!
Senast redigerad av adaptern 2022-11-15 kl. 04:50.
Citera
2022-11-15, 07:40
Bannlyst
Citat:
Jag tyckte Buzz Aldrins svar var mycket mycket.......märkligt....

Därför fortsatte jag att lyssna på intervjuer med astronauterna och då dök frågan om Michael Collins hade sett några stjärnor upp.
Också mycket märkligt att han på presskonferensen inte mindes om han sett några stjärnor, men i sin bok senare beskrev helt lyriskt hur FANTASTISK stjärnhimlen var!
Jag tyckte det började bli ganska märkligt, och då hittade jag filmerna där Buzz och Neil vägrar svära på Bibeln att dom varit på månen.
Ännu märkligare, med tanke på vad Buzz sa angående klippet han vägrade prata om...
Citera
2022-11-15, 08:02
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Jag tyckte det började bli ganska märkligt, och då hittade jag filmerna där Buzz och Neil vägrar svära på Bibeln att dom varit på månen.
Ännu märkligare, med tanke på vad Buzz sa angående klippet han vägrade prata om...

Så du anser att bedragaren Bart Sibrel har all i formation och alla bevis trots att han själv bevisats ha manipulerat filmsekvenser. Fint. Seriös undersökning från din sida.
Citera
2022-11-15, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
Så du anser att bedragaren Bart Sibrel har all i formation och alla bevis trots att han själv bevisats ha manipulerat filmsekvenser. Fint. Seriös undersökning från din sida.
Jag anser att Buzz agerande var mycket mycket märkligt.
Citera
2022-11-15, 08:33
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Jag anser att Buzz agerande var mycket mycket märkligt.

När han efter att han, och flera andra Apolloastronauter, under lång tid blivit trakasserade av en schizofren rabblande dåre tillslut tröttnar och knockar denna dåre? Dåren kallar honom tjuv och lögnare så han knockar dåren. Är det det agerandet du tycker är märkligt?
Citera
2022-11-15, 09:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
När han efter att han, och flera andra Apolloastronauter, under lång tid blivit trakasserade av en schizofren rabblande dåre tillslut tröttnar och knockar denna dåre? Dåren kallar honom tjuv och lögnare så han knockar dåren. Är det det agerandet du tycker är märkligt?
Nej.
Det märkliga är hans reaktion när han får se videon.
En otroligt märklig reaktion.

Men fullkomligt förståeligt OM månlandningarna var fejk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in