2022-11-12, 16:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det trodde jag förr.

Nu är jag 100% övertygad om att dom var fejk, men dom flesta jag känner tror på att dom var äkta och jag har inget problem med det.
Det är bara om någon börjar argumentera som jag försvarar min övertygelse, men det händer aldrig i verkliga livet längre.
Folk vet att jag är för påläst (och har en gedigen bildning i naturvetenskap).

Varför är du övertygad om att bevisen är fejk trots att du inte lyckats motbevisa ett endaste enda bevis? Kan du ha fått en psykos?
Citera
2022-11-12, 17:02
Medlem
Citat:
Det trodde jag förr.

Nu är jag 100% övertygad om att dom var fejk, men dom flesta jag känner tror på att dom var äkta och jag har inget problem med det.
Det är bara om någon börjar argumentera som jag försvarar min övertygelse, men det händer aldrig i verkliga livet längre.
Folk vet att jag är för påläst (och har en gedigen bildning i naturvetenskap).

I så fall är det märkligt att du inte kommer med några vetenskapligt hållbara argument för att det är fejk. Samt ignorerar de vetenskapligt grundade förklaringarna till varför dom påstådda bevisen för fejk inte är det.
Citera
2022-11-12, 17:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jfri
I så fall är det märkligt att du inte kommer med några vetenskapligt hållbara argument för att det är fejk. Samt ignorerar de vetenskapligt grundade förklaringarna till varför dom påstådda bevisen för fejk inte är det.
Vad pratar du om? Allt du påstått är grundligt motbevisat. Alla dina länkar är motbevisade.
Tramsar du?
Citera
2022-11-12, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför är du övertygad om att bevisen är fejk trots att du inte lyckats motbevisa ett endaste enda bevis? Kan du ha fått en psykos?
Haha 😁

Jag började helt enkelt forska i det.
Konstigare är det faktiskt inte 🙂
Citera
2022-11-12, 17:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Haha 😁

Och du hittade inga som helst bevis men blev ändå ”övertygad”?
Citera
2022-11-12, 18:16
Bannlyst
Citat:
Och du hittade inga som helst bevis men blev ändå ”övertygad”?
Jag hittade så mycket som talade emot att dom någonsin varit på månen så jag blev 100% övertygad.
Citera
2022-11-12, 19:32
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag hittade så mycket som talade emot att dom någonsin varit på månen så jag blev 100% övertygad.

Vad - som exempel?
Citera
2022-11-12, 22:27
Medlem
madtops avatar
Spännande med Karl Popper och vetenskapsteori. Men lite för mycket OT. Åter till ämnet!

/Moderator
Citera
2022-11-13, 12:29
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Haha 😁

Bitchute och youtube videos, från bedragare, som du lät dig bli hjärntvättad av med andra ord.
Citera
2022-11-13, 12:47
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Vad - som exempel?

Att Aldrin och Armstrong vägrade svära på Sibrels bibel är ett starkt bevis.

Astronauterna Alan Bean, Eugene Cernan, och Edgar Mitchell svor dock på bibeln att de varit på månen, men de ljuger ju så det blir ännu ett starkt bevis på att ingen varit på månen.

Win win
Citera
2022-11-13, 20:00
Medlem
Citat:

Och sen tog du hit "bevisen" och dessa blev samtliga helt motbevisade.
Betyder det att du bara är 50 % säker nu?
Eller är du kanske psyksjuk, och fortfarande 100 % säker trots att du blivit helt motbevisad?

Alternativt så är det något rent övernaturligt med dig,.. du har ju ögon som du påstår till 100 % säkerhet kan se vatten i svartvita bilder på månsand...

Påminner lite om klimat-Gretas mamma som påstod att ungen var utrustad med ögon som kunde se koldioxiderna
Citera
2022-11-13, 23:16
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:

Låt oss höra det mest övertygande beviset först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in