2022-11-14, 22:14
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Till dej och Ecofriendly/Humanhistory vill jag säja, i all välmening, att skolbarn/ungdom oftast hittar på och skryter för att imponera och verka tuff utåt sett.
Åtminstone när det handlar om sex och relationer. Ingen vill ge sken av att vara okysst och oskuld.
Och vad Eco/Human ser på spårvagnen är inte alltid korrekt uppfattat.
Antar att det är anonyma undersökningar. Det som kan skilja är vad de anser är samlag, om inte undersökningen definierar det. Hen som söker yngre kanske inte söker just samlag, men vad jag förstår är det olagligt ändå. Antar att de som inte debuterat räknas bort i dessa undersökningar.
Citera
2022-11-14, 22:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du får ta dig tid och lyssna på deras poddar -- där berättar de hur de hanterar barnporren och hur de säkrar det till polisen.
Olagligt att söka sig till pedogrupper, kan bara poliser göra lagligt.
Citera
2022-11-14, 22:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Olagligt att söka sig till pedogrupper, kan bara poliser göra lagligt.
Nej, det är det inte.
Citera
2022-11-14, 22:32
Medlem
Ankan-mannens avatar
Säkert värre med för sen debut, än vad det är med för tidig. Risken att de ligger kvar i åldersintresse och pedofilar sig.
Citera
2022-11-14, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Jag har aldrig blivit så provocerad (inte äcklad som av andra gäddor, utan provocerad) av någon på Dumpen som av den senaste gäddan.

Vilket jävla as.

Helvete.

Ett riktigt stolpskott, och ett jävla as, som dessutom tror att han för ett rimligt och smart resonemang. Och blir kaxig dessutom. ”Förstår du inte vad jag säger?” när Sara ifrågasätter att han inte skulle ha problem eller göra något när han träffade barnet.

”Jag har inga problem. Du får tycka det om du vill”.

Hans ton…

Och säger, på ett sånt drygt jävla sätt, åt dem att inte publicera eftersom det får konsekvenser för honom. ”Jag vill att ni hjälper mig och inte publicerar”. ”Kan ni låta bli att ringa min arbetsgivare?”

Blir så sjukt provocerad.

Han hade fru va? Hoppas hans liv med henne går åt helvete nu. Och hans jobb som han verkar vara så orolig över att förlora.

Lugna dig.
Att gotta sig i andras olycka är aldrig bra.
Det framgår ganska tydligt av samtalet att killen inte har alla hästar hemma. Det är inget försvar, och han är absolut inte förståndshandikappad. Men han är samtidigt inte den skarpaste kniven i lådan.
Så hans "dryga" attityd som du säger, grundar sig nog snarare i hans svagare intelligens och kanske beteendemönster från livets gång.
Det var ett bra fiske av Sara, all eloge, killar som dessa ska inte sitta på nätet och grooma småtjejer på detta viset.

Men jag är övertygad om att det finns betydligt värre gäddor som är "dryga" på riktigt, och inte enbart försöker sitt bästa med sina 80 i IQ att rädda sig själva från en uthängning.

Kort och gott. Bra fiskat av Sara och dumpen.
Men Du måste lägga band på dina känslor. Så är det.
Citera
2022-11-14, 22:35
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är det inte.
Så du menar att du och jag kan söka oss in i pedonätverk, utan att riskera något. Kan polisen va en garant på at Patrik inte är pedofil. Med hans förflutet är det stor risk att han är det.
Citera
2022-11-14, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Lugna dig.
Att gotta sig i andras olycka är aldrig bra.
Det framgår ganska tydligt av samtalet att killen inte har alla hästar hemma. Det är inget försvar, och han är absolut inte förståndshandikappad. Men han är samtidigt inte den skarpaste kniven i lådan.
Så hans "dryga" attityd som du säger, grundar sig nog snarare i hans svagare intelligens och kanske beteendemönster från livets gång.
Det var ett bra fiske av Sara, all eloge, killar som dessa ska inte sitta på nätet och grooma småtjejer på detta viset.

Men jag är övertygad om att det finns betydligt värre gäddor som är "dryga" på riktigt, och inte enbart försöker sitt bästa med sina 80 i IQ att rädda sig själva från en uthängning.

Kort och gott. Bra fiskat av Sara och dumpen.
Men Du måste lägga band på dina känslor. Så är det.

Jag gottar mig inte i andras olycka.

Tvärtom har jag varit en av få här inne som har problematiserat uthängningar där det finns barn med i bilden bland de anhöriga. Att det går ett ge män konsekvenser utan att hänga ut dem för svenska folket.

Men det finns grader i helvetet.
Citera
2022-11-14, 22:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Så du menar att du och jag kan söka oss in i pedonätverk, utan att riskera något. Kan polisen va en garant på at Patrik inte är pedofil. Med hans förflutet är det stor risk att han är det.
Varför skulle det vara stor risk för det? Är höjdhoppare särskilt benägna på barn eller?
Patrik kan riskfritt nästla in sig i ett peddonätverk så länge han inte begår brott inom nätverket.

Du kan givetvis inte göra det riskfritt eftersom du utsätter dig för lockelser som du kan få svårt att stå emot .. och innan du vet ordet av kanske du upplever barn så lockande så du blir stormkåt - och inte kan behärska dig och därför våldtar barnet .. Allt är ju givetvis barnets ansvar då men det kan ändå bli jobbigt för dig med lagföring och så .. .. så jag föreslår att du och dina kompisar i tråden INTE utsätter er för det eftersom barn kan ha den påverkan på er.
Citera
2022-11-14, 22:48
Bannlyst
Citat:

Pedofil skulle jag säga att jag skulle bli väldigt chockad om jag fick reda på att Patrik var. Däremot Hebo/Ebofil skulle jag mycket väl kunna tänka mig att han faktiskt är.

Med tanke på att han hänger med tjejer som är 18 år gamla och 20 år gamla när han själv är ca 60 år gammal det ser ju inte jättebra ut med tanke på hans insats med dumpen.

Däremot precis som du säger så är det vanligt att många som har blivit utsatta för övergrepp själva utöver detta. Fast som sagt jag tror inte han är pedofil faktum är att jag är ganska övertygad om att han inte är det. Enda anledningen till att han håller sig till tjejer över 18 är dock för att det är mer socialt accepterat. Fast sanningen är har man inga problem att vara med en 18 åring när man är 60, tro mig då har man inga problem med tjejer yngre än så.
Senast redigerad av Humanhistory 2022-11-14 kl. 22:52.
Citera
2022-11-14, 22:48
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Jag gottar mig inte i andras olycka.

Tvärtom har jag varit en av få här inne som har problematiserat uthängningar där det finns barn med i bilden bland de anhöriga. Att det går ett ge män konsekvenser utan att hänga ut dem för svenska folket.

Men det finns grader i helvetet.
Dumpen är helvetet, Patrik djävulen, Sara en häxa. Magica de hex. Hon skapades av Carl Barks 1961. Hon har axellångt svart hår och är oftast klädd i svart klänning och svarta pumps.
Citera
2022-11-14, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanofdaisy
Vet från säker källa att han den senaste från Kalmar har avaktiverat sitt facebook. Hans tiktok 1312sweden är igång dock han sitter och raderar kommentarer på sina videos om detta.

Bara sverigedemokrater har med ”sweden” i sina användarnamn. Riktig WT-varning på att ha det.
Citera
2022-11-14, 22:50
Medlem
Senaste gäddan byter namn på sitt TikTok-konto stup i kvarten. Varför inte bara ta bort skiten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in