Citat:
Ursprungligen postat av
EIIer
Du länkade till en artikel som sammanfattade den enkät jag skrev om. Du sa inget nytt som jag inte redan skrivit. Du tycker inte det är maniskt?
Så om en 11-åring säger att hon inte tog skada av det så har du rätten att uttala dig om att hon har fel? Snacka om att nedvärdera människor som inte får ha sina egna upplevelser.
Du vågar inte ens citera det du påstod att jag sagt och kallar mig ohederlig?
Har du borderline eller vad är det som fattas där uppe?
Du hävdade att det inte var problem.
Du citerade inte det jag visade -- tidig debut ger skador. Undantaget kan vara två jämnåriga - då inte elvaåringar utan äldre.
Sen sexdebut - 18 år - ger däremot bättre psykisk hälsa än för de med tidigare debut.
Det undersökningen säger är således att tidig debut är skadlig och sen debut att föredra.
Den ger INTE stöd för att tidig debut inte ger problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
EIIer
Min källa är inte trovärdig och det är från den källan du citerar. Blind och dum på samma gång? Är du på riktigt?
Du skriver alltså exakt det jag redan skrivit och sen skyller du på att jag ljuger? HAHAHHAHAHHAHAHAHA
Din källa som jag avsåg var din påhittade elvaåring som berättade hur bra hon mådde och vilket vidlyftigt sexliv hon hade (vilket dessutom är två motsägande påståenden)