Jag är smått besviken på Armand, jag förväntar mig att boxare oftast ska vara bra på allt men han hängde ofta på repet. Att Destiny åkte ut var inte så förvånande, vig och smidig som ett kassaskåp, hennes framgångar visar nog mer hur lite det finns inom kvinnlig boxning.
Nog blev hon lite förbannad dotter Melin.
Och vår härliga Gry, nog för att hennes fylliga kurvor gör henne läcker men i dagens klädsel påminde hon mer om en hoppborg än en het milf.
Och Carina Berg ska undvika tight backslick med de enorma dumboöronen hon har. (sry, i övrigt är hon helt okej)
En fundering å; man ska ju inte komma sist, men den som vinner kommer ju sist sist, blir det pannkaka för vinnaren då, typ som den största losern?