2022-11-13, 12:21
Medlem
Det har ändå någonting att vi har en riksdagsledamot som springer omkring i tv och hoppar käpphäst.
Senast redigerad av Balkong 2022-11-13 kl. 12:24.
Citera
2022-11-13, 20:35
Medlem
Lagom dum underhållning att se på söndagar, även om det är sjukt segt att alla som åker ut ska intervjuas efteråt. Idag tycker jag dock att Lisa Anckarman borde diskats vid käpphästhoppningen eftersom hon inte hoppade. Fast det gjorde väl inget att Daniel Paris åkte ut iof.
Citera
2022-11-13, 21:19
Medlem
Detta kan vara bland det dummaste som någonsin har visats på svensk TV och att kalla deltagarna för kändisar är ju löjeväckande. Inte många som vet vem Fanny Melin är till exempel och resten av små Youtubers m.m. Och dom som är C-kändisar måste ju för fan skämmas att dom ens ställde på skiten, ja alla förutom Anna Book då kanske som ställer upp på allt som erbjuds.
Citera
2022-11-14, 10:01
Moderator
Carlboms avatar
Vad vinner den som tar hem hela skiten? Finns det ens någon vinstsumma?

Eller är vinsten att få tillbaka sitt kändisskap?
Citera
2022-11-14, 21:06
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Det har ändå någonting att vi har en riksdagsledamot som springer omkring i tv och hoppar käpphäst.

Måste jag ha missat, vem syftar du på?

Edit: Visste att Melin misslyckades att ta sig in men såg nu att han fått en ersättarplats i ett halvår
pga att en ordinarie ledamot ska vara föräldraledig.
Senast redigerad av MrSokrates 2022-11-14 kl. 21:14.
Citera
2022-11-14, 21:40
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Hur går det till när sådana här program skapas?
1. Hej TV5, vi är från Skarpa Idéskapare, vi har en jättebra idé till nåt som folket verkligen vill titta på.
X. På A-kassans kontor: oj dags nu att skapa "sysselsättning" för en lång lista arbetslösa kulturarbetare.
2. Branschorganisationerna hör av sig till Tv5: kan ni skapa nåt i tablån där vi får göra reklam åt just idioter.

Det är ett internationellt koncept eller vad det kallas i mediavärlden
Citera
2022-11-20, 16:05
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag är smått besviken på Armand, jag förväntar mig att boxare oftast ska vara bra på allt men han hängde ofta på repet. Att Destiny åkte ut var inte så förvånande, vig och smidig som ett kassaskåp, hennes framgångar visar nog mer hur lite det finns inom kvinnlig boxning.

Nog blev hon lite förbannad dotter Melin.

Och vår härliga Gry, nog för att hennes fylliga kurvor gör henne läcker men i dagens klädsel påminde hon mer om en hoppborg än en het milf.

Och Carina Berg ska undvika tight backslick med de enorma dumboöronen hon har. (sry, i övrigt är hon helt okej)

En fundering å; man ska ju inte komma sist, men den som vinner kommer ju sist sist, blir det pannkaka för vinnaren då, typ som den största losern?
Senast redigerad av VoktorDodka 2022-11-20 kl. 16:07.
Citera
2022-11-20, 22:14
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad är den rosakepsade babben känd för? utöver att säga "Inshala" i svensk tv
Citera
2022-12-04, 18:36
Medlem
VoktorDodkas avatar
I trailers och ett par avsnitt in så visade dom att Larsa var med som Babsan men hen har inte varit med en enda gång, har dom haft fuffenstävlingar för sig? Eller har jag missat att han tävlat som Babsan?
Citera
2022-12-04, 22:42
Medlem
Någon som vet vem som vinner Herre på Täppan?
Citera
2022-12-04, 22:48
Medlem
Till min förvåning är programmet riktigt kul kolla på. Ångrar jag inte såg det från början. Det är så sällan kändisprogram är bra. Men jag tror de fått till en bra mix, det är inte bara SVTs vanliga tomhuvuden med de rätta värderingarna (dvs: inga åsikter om något) som återanvänds i varje program.
Citera
2022-12-11, 12:40
Medlem
VoktorDodkas avatar
Jag måste erkänna att jag aldrig har skrattat så mycket åt något lekprogram tidigare.

Jag gillade låtvalet när nummer 9 åkte ut.

Den turkosa systern tog bakvägen ut.

Lite antiklimax när det gällde plats 6-4, men kul.

En värdig vinnare, absolut. 1000: per utslagen person i prispengar.

Hoppas det blir en säsong till.

Helium-Carina var en höjdpunkt, hon passade i helium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in