2022-12-11, 18:22
Medlem
Efter det man fick se av Elin idag så har man större förståelse för varför Paolo låg med luder.
Citera
2022-12-11, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon
Efter det man fick se av Elin idag så har man större förståelse för varför Paolo låg med luder.
Vem vann till slut!? Erica eller Tobias?
Citera
2022-12-12, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Vem vann till slut!? Erica eller Tobias?

Erica
Citera
2022-12-12, 17:42
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Var det Elin som var med Paolo fram till ludrandet? Elin gillade jag, hon hade även grym vinnarskalle, tog det riktigt hårt när hon åkte ut. Fast Paolo hade varit kul om han hade varit med.

Till nästa säsong hoppas jag på Stenmark, Robert Gustavsson, Tony Rickardsson och Gunde Svan. Kanske även Markoolio, Bianca, Torsten Flink och Maria Montazami.
Citera
2022-12-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Var det Elin som var med Paolo fram till ludrandet? Elin gillade jag, hon hade även grym vinnarskalle, tog det riktigt hårt när hon åkte ut. Fast Paolo hade varit kul om han hade varit med.

Till nästa säsong hoppas jag på Stenmark, Robert Gustavsson, Tony Rickardsson och Gunde Svan. Kanske även Markoolio, Bianca, Torsten Flink och Maria Montazami.

Skojar du eller? INGEN av dessa skulle ställa upp på sådan skit, varför tror du att typ 70% av denna omgång bestod av obskyra influencers som gemene man aldrig hört talas om samt resten avdankade c-kändisar!
Citera
2022-12-12, 18:09
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Skojar du eller? INGEN av dessa skulle ställa upp på sådan skit, varför tror du att typ 70% av denna omgång bestod av obskyra influencers som gemene man aldrig hört talas om samt resten avdankade c-kändisar!
Nej, jag skojar inte. Jag hoppas väl hur jag vill, blir du så KRÄNKT av det?
Citera
2022-12-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Nej, jag skojar inte. Jag hoppas väl hur jag vill, blir du så KRÄNKT av det?

Jag kränkt? Fattar du ens innebörden av det ordet?

Däremot skulle nog din lista på kändisar blivit kränkta om dom hade blivit tillfrågade om att vara med i Herre på täppan
Citera
2022-12-13, 09:02
Medlem
Citat:
Erica
Tack för svar!
Citera
2026-03-02, 13:46
Medlem
SodaFointains avatar
Så kul program. Men såklart ej för vanligt folk utan bara för kändisar