2022-11-13, 00:30
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Exakt så är det.... Vinner vi borta mot Wolves i kväll, så seglar vi upp som klara favoriter till att ta hem titeln.
Wooow! Att leda med 5 p och har dubbelmöte mot City ger verkligen vibbar att man är klara favoriter till ligatitel
Citera
2022-11-13, 01:20
Medlem
-GGs avatar
Leicester smyger uppåt med bra form!

Har ni sett att Viaplay har en dokumentär om PL när ligan nu fyller 30 år?
Citera
2022-11-13, 01:21
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Vi har haft många medelmåttiga tränare genom åren och Potter närmar sig denna kategori med stormsteg.

Det är glasklart att han inte har makten över spelarna och hans taktik med att spela upp från backlinjen när Thiago Silva är den enda som faktiskt kan utgöra ett hot på den biten ja du finns knappt ord att beskriva det med.
Citera
2022-11-13, 01:26
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Wooow! Att leda med 5 p och har dubbelmöte mot City ger verkligen vibbar att man är klara favoriter till ligatitel

Jag hade mentalt bestämt mig redan vid den första omgången att Anus FC inte skulle vinna PL men det kommer att ske för att LFC och City daltar för mycket med sina mediokra och åldrande spelare.

Kollar man på Arteta vilka han har skeppat så är det en rätt imponerande lista.

David Luiz
Auba
Özil
Willian

Tack för kaffet och fuck off mer eller mindre med röven fastklistrad på bänken eller i reserverna.
Citera
2022-11-13, 01:32
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Kan du ge mig ett vettigt svar på varför Man City skulle vara favoriter till titeln? Oljearaberna ser skakiga ut i år.

Arsenal är klara favoriter till att lyfta PL-bucklan, och bara otur kan hindra oss från att at hem titeln till norra-London.

Men var det inte viss användare vars användarnamn är ”Drickback” som skrev för ca 2 år sen att Liverpool skulle dominera fotbollen i England i många, många år framöver? Och vilken användare var det som då skrev att Arsenal kommer att vinna titeln senast i 23/24, Que?
Senast redigerad av Generalandersson 2022-11-13 kl. 01:36.
Citera
2022-11-13, 01:48
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Jag hade mentalt bestämt mig redan vid den första omgången att Anus FC inte skulle vinna PL men det kommer att ske för att LFC och City daltar för mycket med sina mediokra och åldrande spelare.

Kollar man på Arteta vilka han har skeppat så är det en rätt imponerande lista.

David Luiz
Auba
Özil
Willian

Tack för kaffet och fuck off mer eller mindre med röven fastklistrad på bänken eller i reserverna.

Inte en chans att Arsenal håller hela vägen. Får dom problem med skador kommer dom sjunka som ett skepp.
Citera
2022-11-13, 02:00
Medlem
Citat:
Kan du ge mig ett vettigt svar på varför Man City skulle vara favoriter till titeln? Oljearaberna ser skakiga ut i år.

Arsenal är klara favoriter till att lyfta PL-bucklan, och bara otur kan hindra oss från att at hem titeln till norra-London.

Men var det inte viss användare vars användarnamn är ”Drickback” som skrev för ca 2 år sen att Liverpool skulle dominera fotbollen i England i många, många år framöver? Och vilken användare var det som då skrev att Arsenal kommer att vinna titeln senast i 23/24, Que?
Arsenal tillhör inte norra London utan södra.
Citera
2022-11-13, 02:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Inte en chans att Arsenal håller hela vägen. Får dom problem med skador kommer dom sjunka som ett skepp.
Vad kommer du att säga i maj när vi har vunnit titeln?😊
Citera
2022-11-13, 03:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Vad kommer du att säga i maj när vi har vunnit titeln?😊

Att du ens börjar snacka om titeln är pinsamt med 24 (!) omgångar kvar.

Tom United är med fortfarande allt kan händ. Dock ser jag fram emot dina bortförklaringar om ni inte vinner. Du säger ju nu att det är klart.
Citera
2022-11-13, 03:38
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:

Tom United är med fortfarande allt kan händ. Dock ser jag fram emot dina bortförklaringar om ni inte vinner. Du säger ju nu att det är klart.

Oj vad rädd du är din luffare. Men du borde vara van. Två gånger har vi lyft bucklan på eran hemmaplan haha. Fan så sämst ni är.
Senast redigerad av Vanstertrollet 2022-11-13 kl. 04:05.
Citera
2022-11-13, 04:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Jag är realistisk, och sanningen är den att bara otur kan stoppa oss från att vinna titeln - trots att det återstår 24 omgångar.

Jag kan redan se din enorma avundsjuka mot storebror
Citera
2022-11-13, 08:13
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:

Enkla svaret är att City är bättre fotbollslag och har Norges bästa spelare i sitt lag.

Ni har inte varit i sådant här läge på evigheter så vad får dig att tro ni undkommer skakiga ben? Pga eran tränare?

Du spydde galla när Liverpool fans förra säsongen var glada för att de hade möjlighet att göra en historisk 4 med 2 matcher kvar snacka om att kasta sten i glashus / skjuta pil i gummibåten!

Mig veterligen är Liverpool fortfarande ett av Europas bättre lag… Kom ihåg att ni ett jefla flyt med domsluten och tv-kameror när ni vann mot oss, ingen rättvisa där inte dessutom spegla resultatet inte matchbilden.

Ps
kan du slå upp ordet hybris?

Kan du ge mig ett vettigt svar på varför GeneralAndersson beter sig som en barnunge med 23-25 omgångar kvar? T o m med fans i din ”klubb” undrar vad du håller på med.
Nu är vi andra kloka nog att ditt uppförande inte går ut över de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in