Citat:
Haha. Det är alltid humor av högsta klass när man läser dina inlägg Enkla svaret är att City är bättre fotbollslag och har Norges bästa spelare i sitt lag.
Ni har inte varit i sådant här läge på evigheter så vad får dig att tro ni undkommer skakiga ben? Pga eran tränare?
Du spydde galla när Liverpool fans förra säsongen var glada för att de hade möjlighet att göra en historisk 4 med 2 matcher kvar snacka om att kasta sten i glashus / skjuta pil i gummibåten!
Mig veterligen är Liverpool fortfarande ett av Europas bättre lag… Kom ihåg att ni ett jefla flyt med domsluten och tv-kameror när ni vann mot oss, ingen rättvisa där inte dessutom spegla resultatet inte matchbilden.
Ps
kan du slå upp ordet hybris?
Kan du ge mig ett vettigt svar på varför GeneralAndersson beter sig som en barnunge med 23-25 omgångar kvar? T o m med fans i din ”klubb” undrar vad du håller på med.
Nu är vi andra kloka nog att ditt uppförande inte går ut över de
Ni har inte varit i sådant här läge på evigheter så vad får dig att tro ni undkommer skakiga ben? Pga eran tränare?
Du spydde galla när Liverpool fans förra säsongen var glada för att de hade möjlighet att göra en historisk 4 med 2 matcher kvar snacka om att kasta sten i glashus / skjuta pil i gummibåten!
Mig veterligen är Liverpool fortfarande ett av Europas bättre lag… Kom ihåg att ni ett jefla flyt med domsluten och tv-kameror när ni vann mot oss, ingen rättvisa där inte dessutom spegla resultatet inte matchbilden.
Ps
kan du slå upp ordet hybris?
Kan du ge mig ett vettigt svar på varför GeneralAndersson beter sig som en barnunge med 23-25 omgångar kvar? T o m med fans i din ”klubb” undrar vad du håller på med.
Nu är vi andra kloka nog att ditt uppförande inte går ut över de

Man City har gjort 3(!) fler mål än vad vi har gjort såhär långt, men vi har släppt in färre mål än vad de har.
Hade Liverpool ens varit i närheten av att vara så bra som det AFC är nu, så hade vi dagligen sett 5x inlägg från dig och dina kamrater om hur Liverpool kommer att vinna titeln, att Liverpool är Europas/världens bästa lag etc, etc. Därför så blir det helkomiskt när du/ni påstår att andra har hybris.
Vill du att jag ska gräva i arkivet och lägga ut några inlägg från dig och övriga Liverpool supportrar från hösten 2019 fram tills våren 2022?

och hur gick det nu igen med Liverpool’s 4 titlar förra säsongen..?