2022-11-12, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Då är det du som säljer av nu? Cap är nere på 67,4 miljarder, ursäkta, 67,3 det sjönk medan jag skrev.

Säljer av?
Ibland undrar man vart kunskapsnivån ligger alltså.

Jag köpte ju USDT när plebs som du började sprida FUD häromdagen. Skickade till tether för redemption. Köper man $500 milj för 0.97, och redeemar för $1... ja gör matten. 15 millar i vinst, ez. När USDT redeemas så minskar cirkluerade mängd tokens. Annars hade det vart väldigt suspekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ojdå! Sicken godhets-filantropist! Tjenis med Biden och allt det där ...

Nu kan man fråga sig: Hur går det med trovärdigheten för hela krypto-branschen?
Eller hur... riktigt pin att han stod i "bräschen" för att snacka med USA's myndigheter om lagförslag osv.
Sen gör han det här.. smh. Förhoppningsvis visar utredningen vilken con artist han är.

Såvida detta inte är en attack från myndigheten att förbjuda krypto i USA.... Finns ju spicy rykten på twitter om du söker på Gary Gensler (SEC) och SBF.
Citera
2022-11-12, 14:18
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligagent
Jag reagerade bara på det som du citerade.

Blir spännande att se hur det går om det skiter sig. Sälja 82 miljarder på så kort tid blir nog svårt även om det skulle gälla amerikanska statspapper.
Dom behöver inte sälja, dom kan ta lån på sina tillgångar också och sedan likvidera dem i lugn och ro.
Citera
2022-11-12, 16:38
Medlem
kebabmedpommess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Dom behöver inte sälja, dom kan ta lån på sina tillgångar också och sedan likvidera dem i lugn och ro.
Vem ger ut lån när ingen egentligen vet vad tillgångarna består av? Förutom FTX då kanske.
Citera
2022-11-12, 16:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Säljer av?
Ibland undrar man vart kunskapsnivån ligger alltså.
Du påstod (skämtsamt) att du ägde Tether för 68 miljarder. Jag konstaterade att market cap sjunkit till 67 miljarder. Alltså måste du gjort dig av med en massa sedan dess.
Citat:
Jag köpte ju USDT när plebs som du började sprida FUD häromdagen. Skickade till tether för redemption.
Kräver dock ett visst kapital eftersom minimisumman för att lösa in är relativt hög.
Citera
2022-11-12, 17:25
Medlem
jools75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmedpommes
Och även lika starkt som när bitcoin kostade $100.
Vilka fundament? Finns ju inget sånt inom crypto. Möjligtvis finns nånstans en gammal printer som går att sälja för likviditet
Citera
2022-11-12, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Nu kan man fråga sig: Hur går det med trovärdigheten för hela krypto-branschen?
Äsch det kommer vända igen, är det något jag lärt mig av tio år med det här är att priset på BTC alltid vänder upp igen. Men en ny rensning av shitholes och en ny läropeng för de som inte har sina coins själva kanske.

Men apropå shitholes så hade jag gärna betalt en BTC för att få trollbox tillbaka och följa den just nu 😂
Citera
2022-11-12, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljudkellgren
Äsch det kommer vända igen, är det något jag lärt mig av tio år med det här är att priset på BTC alltid vänder upp igen. Men en ny rensning av shitholes och en ny läropeng för de som inte har sina coins själva kanske.

Men apropå shitholes så hade jag gärna betalt en BTC för att få trollbox tillbaka och följa den just nu 😂

Ja idioter finns det ingen brist på inom krypto.
Mtgox,bitconnect,tera/luna,celcius,ftx mm.

När en idiot förlorar sina pengar så lägger en miljon nya idioter in sina livs besparingar och så länge detta är fallet kommer krypto fortsätta gå upp.
Citera
2022-11-12, 21:52
Medlem
SithXMs avatar
Fattar inte hur Ftt kan hålla runt 2 dollar fortfarande....
Citera
2022-11-12, 22:48
Medlem
Måste säga att det är väldigt underligt hur mycket kopplingar det finns till det amerikanska partiet Demokraterna i den här soppan. Även ”hackningen” och kopplingarna till Ukraina är också väldigt märkliga, det här ska bli kul att följa, the rabbit hole har bara börjat.

https://cdn.discordapp.com/attachments/430493835265835021/1041059453899907072/unknown.png
Citera
2022-11-12, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Splittad
Måste säga att det är väldigt underligt hur mycket kopplingar det finns till det amerikanska partiet Demokraterna i den här soppan. Även ”hackningen” och kopplingarna till Ukraina är också väldigt märkliga, det här ska bli kul att följa, the rabbit hole har bara börjat.

https://cdn.discordapp.com/attachments/430493835265835021/1041059453899907072/unknown.png

Går troligen skit djupt, var ett par 25-30 åringa meth heads kapabla till allt det här själva?

https://twitter.com/zerohedge_/status/1591444264890011649?s=46&t=ONVkTiHYxnRK9RpBpxniHA

En reach såklart och kan inte förneka att jag är lite konspiratorisk av men utesluter inget i denna soppan.
Citera
2022-11-13, 00:09
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:

Och SEC-chair Gary Gensler, aka Ödlemannen.
Citera
2022-11-13, 00:26
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Och SEC-chair Gary Gensler, aka Ödlemannen.

Glad att Gary Gensler "skyddat" oss retail mot Meta/Credit Suisse mm. Dessa stocks är lika/värre än btc i volatilitet.

Korruption är bara förnamnet verkar det som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in