Citat:
Ursprungligen postat av
1754
Tack för dina långa inlägg. Dom är intressanta att läsa.
Glad att du tycker det! Är ju roligt om inläggen fyller funktion som annat än egoistisk självterapi.
Läst att många frågat om sexuellt våld i svenskt fängelse, nått sånt stötte jag inte på. Men det närmaste var den här situationen på säkerhets avdelningen...
Willy var en arabisk man i yngre medelåldern, han hälsade på i min cell ibland. Vi pratade om böcker och höll varandra cellskap...
Vi var inte vänner, men vi lärde känna varandra och han öppnade efter ett tag upp sig på ett oväntat vis.
Willy- Vi festade med den här yngre killen.
Willy- Han var skyldig oss pengar. Några tusen
Willy- Vi fyllde honom med alkohol, nästan medvetslös va han
Willy- Jag och mitt gäng, vi knullade honom, vi våldtog honom. I flera timmar höll vi på.
Mrkrister- Vilka är ditt gäng?
Willy- Bandidos...
Mrk- Det ante mig...
Willy- Känner du några kriminella?
Mrk- Jag känner inte någon...
Willy- Så jag skulle kunna våldta dig här och nu?
Mrk-Du kan försöka
Sen återgick vi till att prata om Sebbe staxx senaste bok och allt var som vanligt igen.
Edit: Kom på en rolig grej till. En jamaican med Thuglife gaddat på bröstet frågade mig om jag någonsin blivit kallad sexy white boy. Neeej. Svarade jag ärligt... Okej, för du är det! Sa han då. Måste säga att jag blev lite motvilligt smickrad
Thuglife skrev sen en egen raplåt till mig som han sjöng inför alla i köket... Märklig upplevelse. Minns inte hur den gick mer än ungefär "Han skiter i oss, han skiter i allt. Avdelningen är hans!" Hahaha