Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Alla kan se att han är i en manisk fas och ni borde bromsa honom innan det blir riktigt stora problem . Det håller inte att vara i gång och göra vad han gör i princip dygnet runt
Han är INTE manisk, en manisk person kan inte vara så lugn som han varit utöver när han är förbanna och på väg någonstans. Klart man är uppe i varv om man hela tiden gör något och påverkas av både sällskapet man umgås med och alla historier. Jag förstår att folk trodde att han var/är manisk men det är han INTE. Han har aldrig haft med psykiatrin att göra, jag skäms definitivt inte över psykisk ohälsa då jag är en av de med psykisk ohälsa men Tom är vid sina sinnesfulla bruk, men har man varken träffat el pratat med han på telefon så kan man inte bedömma en sån sak, ni bedömmer efter vad som sker i hans live. Dessutom är de flera läkare som han haft kontakt med som bekanta som säger samma sak, han är inte sjuk. Han bad att läkaren som bedömde han som frisk att få ta prover, blodtryck, puls osv allt för att få status själv och han var fullt frisk där med. Sen är det inte schysst att sitta på internet och leka hobbypsykolog. Gillar ni inte de han gör kolla inte, gillar ni de han gör så följ honom. Ingen tvingar er att följa honom men detta är Flashback så jag förstår att detta kommer fortsätta spåra så jag lämnar denna tråd nu och hoppas ni har lite respekt emot de som skyddar samhället och skyddar er när de blir krig.