Citat:
Tappat så in i helvetes med muskelmassa nu Ivan! Fy fan. Fattar du vad tre år på dom tyngsta orala gjort eller??? Nu börjar jag fatta vilken sinnessjuk best man blir på det. Helt otroligt. Äter som ett as ännu. Trots det går jag ner i vikt eller lyckas i stort sett ligga på plus minus noll. MEN det positiva är tro det eller ej men styrkan håller i bra ändå. Troligtvis pga all mat. Det börjar bli mer bulldeg nu på magen ehhh Herregud för helvete säger jag bara, 😁😁😁 mina trapps som normalt är som två människohuvuden typ börjar bli mer pingis bollar 🙄
Jaja men känns härligt att låta orala va ett tag. Detta är ju en del av träningen och dopningen. Nu ska jag inte gnälla mer över detta utan fokusera på ännu mer mat och se fram mot nästa blast.
Nästa orals blir oxar + Db några månader för att komma igång o addera 15 kg och få en formtopp med winstrol t sommaren 2023. Men som sagt nu är det softis steffe ett tag. 😜✌️
Gött med bulk iaf. Drog en dröse pannkakor och 6 biskvier + halv påse chips inatt. Blir nog samma idag 💪
Vad äter du normalt sett för mat? Om man säger en helt vanlig Ivan-dag år 2022 😁 Glöm inte cardio min vän. Hjärtat är viktigt 👍
Mvh
Jaja men känns härligt att låta orala va ett tag. Detta är ju en del av träningen och dopningen. Nu ska jag inte gnälla mer över detta utan fokusera på ännu mer mat och se fram mot nästa blast.
Nästa orals blir oxar + Db några månader för att komma igång o addera 15 kg och få en formtopp med winstrol t sommaren 2023. Men som sagt nu är det softis steffe ett tag. 😜✌️
Gött med bulk iaf. Drog en dröse pannkakor och 6 biskvier + halv påse chips inatt. Blir nog samma idag 💪
Vad äter du normalt sett för mat? Om man säger en helt vanlig Ivan-dag år 2022 😁 Glöm inte cardio min vän. Hjärtat är viktigt 👍
Mvh
Du, jag VET: Kollade bilder på min överkropp senast i juli. Jag var en best då. Nu är jag en smalis (nej, det är jag inte men i jämförelse så...).
Jag har ett förslag: Låt oss - du och jag - liksom ta varandras händer (som när man var liten och gick på led på dagis) och köra satan inför 2023/2024, är du på??!
Normalt äter jag faktiskt bra allround. Mycket grönsaker, bra fett och bra protein. I princip aldrig helfabrikat. Jag kör en hel del PW's och kör rätt många löppass. Du då?
//Ivan