2022-11-11, 23:09
Medlem
foliekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
'Målfärg' är nog det korrekta. Bara att måla dit ett hårkors på en gång
Ja men vem tror att 800 T-62 or kommer att göra nån nytta?

Stackars de som ska ratta och bemanna ett sånt rullande krematorium?

Bra för UK i alla fall! Nu räcker det ju med ett AT för att slå ut en stridsvagn!
Citera
2022-11-11, 23:09
Medlem
VladTheImpotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Jag använder ett ord. 10 personer, som alla har fel, hoppar på mig. Då blir det så.
Du verkar sjukt förvirrad, men visst ETT ord är säkert ditt problem...
Idiot! Sök hjälp och absolution från ditt ryska tillbedjande!
Citera
2022-11-11, 23:10
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hew18
Om väst hade ställt sig neutral så hade det nog sett lite annorlunda ut.
Just det, lärdom: Jävlas inte med Väst!
Citera
2022-11-11, 23:12
Medlem
raskenss avatar
En av många riktiga hjältar i Cherson som stred mot ryssen genom civilt motstånd:

https://twitter.com/FriaUkraina/status/1591188252132020224?t=rJTdj3P6Nw6tdK8emLwCLg&s=19
Citera
2022-11-11, 23:13
Medlem
VladTheImpotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalin Jr.
Allt finns på google. Frågan är varför du inte vet det som alla andra vet?
Så att Du är en idiot samt att det finns på Google är ju bra. Det bevisas dock även här på FB genom dina inlägg, så Google behövs egentligen inte för detta konstaterande...
Citera
2022-11-11, 23:13
Medlem
Citat:
Så ett krig blir mer rätt om man har större militärkapacitet? Sedan ska det sägas att det inte bara är ukraina ryssland ha krigat emot utan hela västvärlden nästan, som har stått för mkt av den militärutrustningen. Om väst hade ställt sig neutral så hade det nog sett lite annorlunda ut.

Och självklart ställer inte sig det civiliserade väst "neutrala" till en pågående attack från neandertalarna i Ryssland. Detta hade de(Ryssland) såklart förväntat sig, men lika usla som de är på fältet och på inhemskt omhändertagande är de på intel. Den stackars ryssen skulle kunna luras till månen utan bränsle. Självklart är hela den civiliserade världen emot allt som barbariskt efterblivna apor företager sig, och det var ju bra det. Frågan är om den stackars ryssen ens förstår detta även om den får det uppslängt i nyllet?
Citera
2022-11-11, 23:14
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foliekiller
Ja men vem tror att 800 T-62 or kommer att göra nån nytta?

Stackars de som ska ratta och bemanna ett sånt rullande krematorium?

Bra för UK i alla fall! Nu räcker det ju med ett AT för att slå ut en stridsvagn!

Sverige väntas tillkännage en donation till Ukraina avseende 340 Stridsfordon 90 (i varierande utförande).
Citera
2022-11-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Putin vill absolut inte förknippas med ett krig som går dåligt. Som nu.

Specialoperation om jag får be
Citera
2022-11-11, 23:15
Medlem
erektidiots avatar
Citat:
Vad har ryssland gjort emot sverige som är värt att riskera allt för? Ni kan inte säga det.

Det ska inte behövas att någon slår ner mig på stan, för att jag ska vilja göra något åt det faktum att nåt rövhål går runt och slår ner folk på stan. Det är fel på princip.

Att du saknar principer är, ärligt talat, inte mitt problem egentligen. Att du hellre lever med en stövel mot nacken än dör fri, det får stå för dig.
Citera
2022-11-11, 23:15
Medlem
foliekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Nä det går inte att argumentera emot

Myten om putte är körd.
Ja förhoppningsvis är han död just nu!

Kom ihåg vem som sa det först!
Citera
2022-11-11, 23:17
Medlem
Jofs avatar
Vad gör en Putin nu? Han har ju ett rykte att försvara- skamfilat!
Citera
2022-11-11, 23:18
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Så ett krig blir mer rätt om man har större militärkapacitet? Sedan ska det sägas att det inte bara är ukraina ryssland ha krigat emot utan hela västvärlden nästan, som har stått för mkt av den militärutrustningen. Om väst hade ställt sig neutral så hade det nog sett lite annorlunda ut.
Det är väl så pisslandet sett på sig själva fram tills nu, landet med gigantisk militärkapacitet som gett sig på mycket mindre svagare länder? Var tydligen rätt mycket luftslott när det blev lite mer motstånd än förväntat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in