Citat:
Ursprungligen postat av
mobeltass
Oavsett om det stämmer eller ej, så sätter det ju Ryssland i en ännu sämre dager om det är de dödsfall du beskriver.
Det intressanta hur som helst är hur ryssarna åker på bakslag. De är ju faktiskt de som inkräktar Ukraina.
1. Det är alltså väldigt få döda Ryska medborgare. Sedan ska man förstås addera DNR och LNRs förluster och DNRs är mycket väl angivna på nätet.
2. Det är alltså väldigt låga Ryska förluster i förhållande till vad som är känt om Ukrainska förluster.
Citat:
Ursprungligen postat av
El-Strutso
Ditt stolpskott
...trams trams trams El-Strutso sucks dick trams trams.
Ni har runt 100000 döda och
1. Det finns publika angivelser av siffrorna. Det är mycket lägre än 100k, snarare mindre än 10k avseende Ryska federationens medborgare innan kriget.
2. No more blow-jobs nu va.
Citat:
Ursprungligen postat av
slö
Jag trodde du skulle återkomma till nästa förnedrade ryssförlust, antar att denna svider extra....
För ukraina, den flyende ryska armen och... ja alla andra är det tydligen det...
Det är falskt, engelska bbc har funnit fler begravningar/begravningsutfästelser än rysslands "officella" raportering. vilket är ett bevis på att ryssland missköter sin rapportering....
Iför så blir många ryska soldater hundmat, men att de ryska förlusterna är enorma är välkänt. faktiskt så stora att ryssland har förlorat alla offensiv och sedan ett par månader även defensiv operativ förmåga.
vad jag kan se trollade du digsjälv lika mycket som du trollade tråden. är det din FASD som spökar månne?
Du är strax tillbaks.
1. Du får läsa på om slaget vid Stalingrad, det är riktigt läsvärt.
2. Jag ser att du fortfarande har den där filmen där grisar äter Nazi lik i höger på hjärnan. Den var lite grov men verkar ha funkat som "kamratundervisning i vad som händer ifall man fuskar med krigets regler".
3. Inte alls, Ryska frivilliga i utbrytarrepublikerna är/var inte stupade för Ryska militären. När man lägger ihop de Ryska siffrorna får man samma antal +- 100. Det kan ju vara bilolyckor och liknande.
4. Sluta be om mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
hillsongsweden
Varför är du så arg hela tiden? Har din pojkvän fått en bomb i skallen av ukrainas hjältar eller?
1. Skaffa ett liv fikus. Försök inte klä ut dig till brud och fuck off. Dick-lover.
2. Bye-bye