2022-11-11, 21:19
Medlem
Raskaoverisens avatar
Sådan härlig glädje i byarna runt Kherson
https://mobile.twitter.com/antiputler_news/status/1591134194138509313
Citera
2022-11-11, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggad
Ord och inga visor. Tvivla inte på styrkan och beslutsamheten hos Eu, Nato och Usa.

Fast det är bara ord… ord..om Putte vill skicka iväg ett gäng järn spetsar mot europeiska städer. Så förintas ju dom med. Så det är ju inte så lätt.
Citera
Medlem
LibBells avatar
Vilken dag! Ikväll låtsas jag inte om all skit ryssarna ställt till med i Cherson som kommer uppdagas i närtid. Jag låtsas inte heller om den skit orcherna kommer skicka som hämnd imorgon.

Ikväll firar jag Cherson!

Slava Ukraini! Heroiam slava!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
En rysk soldat är ordentligt förbannad vad det verkar. Nästan varannat ord är "blyat" när han snackar med sin fru på telefon. Känns ju inte som det är någon topppenfin stämning i Röda Armén haha. Tydligen måste han strida hela året ut innan han får lämna Ukraina.

https://twitter.com/wartranslated/status/1591155417975238656

Risken är väl stor att han och många andra i Röda Armén kommer hem i lik säck eller svårt skadade och tvingas leva resten av sina liv med svåra handikapp. Vad har du gjort Putin på gamla dar? Skämt ut dig och ditt folk och fått många ryska mödrar att gråta över sina stupade barn och män. Ge upp det här nu - du har ingen chans att nå framgång i Ukraina. Alarmklockorna ringer och det är nog bara damage control som gäller nu om det finns något vett kvar bland Rysslands makthavare.
Citera
2022-11-11, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Ha ha ha, fy fan vad kul!

Var det inte denna arme som skulle befria oss från "globohomo" enligt ryssarna i tråden??? Jag viker mig dubbel av skratt!

Herregud, detta är ju en renodlad HBTQ-armé. Invasionen måste ju numera betraktas som världens största pride-parad?

Ryzzkramarna glömmer att homosexvåldtäkter är legio i den ryzzka värnplikten.
Det finns en kultur av äldre män som knullar yngre värnpliktiga pojkar i stjärten. Med den bakgrunden är det svårt att förstå ryzzkramarnas antihbtq- narrativ. De älskar ju bögsex och har införlivat det i sin värnpliktsutbildnimg. Mycket märkligt alltihop.
Citera
2022-11-11, 21:24
Medlem
raskenss avatar
Folkfest i Cherson:

https://twitter.com/FriaUkraina/status/1591098205030469632?t=ZUJjE88e50Lk1TBcn-pG-A&s=19

Det är verkligen omvända världen när man jämför mer dom ryska påtvingade eventen i Moskva.

Slava Cherson
Citera
2022-11-11, 21:24
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Äkta glädje. Scrolla ner lite och se videon från firandet i cherson. Hjältarnas hjältar...

Sånt här var man inte beredd på att få uppleva i sin livstid.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/direktrapport-forsamrat-sakerhetslage
Fantasiskt!

Man blir tårögd.

Men troligtvis finns det ett antal Quislingar där!

De som inte flytt lär få känna av sitt svek mot fosterlandet!

Själv hade jag nog kört med närmsta lyktstolpe!

Det bästa hade varit att skicka hit dom till Finspång!
Citera
2022-11-11, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BehindRayban
1. Vad är det där för tramsande.

2. Att Ukraina har runt 200.000 till 350.000 i förluster är inte direkt någon hemlighet.

3. Att Ryssland sköter sin rapportering är också välkänt. Engelska BBC har försökt räkna gravar i Ryssland och kommit fram till precis samma sifferstorlek som Ryssland uppgivit plus avlidna frivilliga för utbrytarrepublikerna.

4. Med andra ord har Ryssland väldigt få förluster och är dessutom återhållssamma i att visa bilder på döda Ukrainare ändock de bilder som släpps ofta har drivor med döda WW2-style. Ukrainska fotografier utges så fort Ukraina får tag på dem och innehåller då typ drönarfotografier där några enstaka Ryssar förmodas bli dödade per fotosession.

4.1. Så då kan ju sluta trolla och börja ro istället.

5. Bye-bye

Ditt stolpskott
Ni har runt 100000 döda och skadade.
Du påstår efter att ha gått igenom bilder att Ukrainas förluster är upp till 10x mer.
Kan du räkna ditt stolpskott?
Fram med fotografierna nu.
Den som trollar här är du ditt stolpskott

Byebye
Citera
2022-11-11, 21:27
Medlem
45-75Marlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LibBell
Vilken dag! Ikväll låtsas jag inte om all skit ryssarna ställt till med i Cherson som kommer uppdagas i närtid. Jag låtsas inte heller om den skit orcherna kommer skicka som hämnd imorgon.

Ikväll firar jag Cherson!

Slava Ukraini! Heroiam slava!!
Det har jag redan börjat med!

Skål min vän och hoppas på fler och snabba kross av kackelackorna...
Citera
2022-11-11, 21:27
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Äntligen!
De ryska ockupanterna lämnade igår Gammalsvenskby.

Innan de lämnade slog de ner alla elstolpar runt byn och minerade allt runt byn. De hälsade också att byn kommer att förstöras från andra sidan floden. Som avskedspresent sprängde de Kungsvägen samt vägen till Novo Berislav. Kungsvägen är den väg som byggdes från den stora vägen ner till byn i samband med det svenska kungabesöket 2008.

Byn är nu därför isolerad och det finns stor risk för terrorbombning.
https://www.svenskbyborna.se/2022/11/11/ockupationsmakten-har-nu-lamnat-byn/

Härligt att Gammelsvenskby är befriat! Bedrövligt att läsa hur de ryska barbarerna beter sig.
Citera
2022-11-11, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BehindRayban
1. Vad är det där för tramsande.

Jag trodde du skulle återkomma till nästa förnedrade ryssförlust, antar att denna svider extra....

Citat:
2. Att Ukraina har runt 200.000 till 350.000 i förluster är inte direkt någon hemlighet.
För ukraina, den flyende ryska armen och... ja alla andra är det tydligen det...

Citat:
3. Att Ryssland sköter sin rapportering är också välkänt. Engelska BBC har försökt räkna gravar i Ryssland och kommit fram till precis samma sifferstorlek som Ryssland uppgivit plus avlidna frivilliga för utbrytarrepublikerna.

Det är falskt, engelska bbc har funnit fler begravningar/begravningsutfästelser än rysslands "officella" raportering. vilket är ett bevis på att ryssland missköter sin rapportering....

Citat:
4. Med andra ord har Ryssland väldigt få förluster och är dessutom återhållssamma i att visa bilder på döda Ukrainare ändock de bilder som släpps ofta har drivor med döda WW2-style. Ukrainska fotografier utges så fort Ukraina får tag på dem och innehåller då typ drönarfotografier där några enstaka Ryssar förmodas bli dödade per fotosession.

Iför så blir många ryska soldater hundmat, men att de ryska förlusterna är enorma är välkänt. faktiskt så stora att ryssland har förlorat alla offensiv och sedan ett par månader även defensiv operativ förmåga.

Citat:
4.1. Så då kan ju sluta trolla och börja ro istället.

vad jag kan se trollade du digsjälv lika mycket som du trollade tråden. är det din FASD som spökar månne?

Citat:
5. Bye-bye
Du är strax tillbaks.
Citera
2022-11-11, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 45-75Marlin
Fantasiskt!

Man blir tårögd.

Men troligtvis finns det ett antal Quislingar där!

De som inte flytt lär få känna av sitt svek mot fosterlandet!

Själv hade jag nog kört med närmsta lyktstolpe!

Det bästa hade varit att skicka hit dom till Finspång!

Särskilt när de gamla tanterna vill krama de enorma bjässarna till karlar och når knappt upp till midjan. Så stora och kraftiga soldater har UAF - jämför med homofederationens spinkiga, undernärda och utmärglade fjollbögar. Vilken skillnad...

UAFs rambos äter nog ett par kg rent kött per dag medan homofederationens småkillar utfodras med en spermasats från närmsta befäl.
Senast redigerad av hillsongsweden 2022-11-11 kl. 21:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in