Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Ja om jag har förstått saken rätt så gjorde man det ibland. Tänker då mest på PR och BW.
Nej precis, då har inget brott skett ännu.
Jag tänker att om BW är GM så gjorde han givetvis allt för att försvinnandet inte skulle kunna kopplas till honom själv.
I egenskap av att vara en nära vän till systrarna som ibland använde cykelvägen vid skjuts och hämtning blev den akuta lösningen att få det hela att se ut som HA blev överfallen inne på kostigen.
Nej med BW som GM tror jag inte alls på våldtäkt, rådjur i området kan förklara legan.
Allt kan ha gått väldigt fort, HA kan ha bragts om livet i bilen, på lekplatsen. Att BW spang ner på stigen och slängde iväg skorna innan han lämnade platsen går inte att utesluta.
Inte alls omöjligt.
BW gick i täten för sök, vilket är vanligt att förövare gör. Han ansträngde sig till synes lite kraftigt i jämförelse med andra.
Mångas första MGM i mina kretsar var denna gubbe. Han är en mysko person.
Han ballade ur totalt efter försvinnandet. Drog från stan. Höll på att knarka ihjäl sig.
Sedan träffade han frugan som verkade få ordning på den biten. Men han är lika mysko som person ändå.
Vill veta allt om alla. Bor inte i stan men förhör sig om folks förehavanden. Han häckar säkert i denna tråden lika besatt som i andra soc medier. Fattar inte hur han hinner annat.
Sliter hårt för att visa upp ett lyckligt och rikt yttre men de som har stora behov av de är de som är rädda att visa vad som döljer sig bakom fasaden.
Valde att jobba på rättspsyk och liknande, åtminstone några år. Har ingen koll på honom just idag. Han går en på nerverna.
Men som sagt, han platsar i den lilla samlingen av möjliga kandidater
Tror också att han skulle klara det själv med sina skills och för att han är trygg i området. Dessutom skulle han inte lita på någon att be om hjälp från. Han är ingen lagspelare.