2022-11-10, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horungen117
är det bara jag som tycker det komisk att thrife sitter i malou och snackar om att einar va hans lillebror sen softar han med scar utomlands?

Blir inte ens förvånad! Missbrukas alldeles för mycket ord idag som tappat sitt värde. Att just kalla någon för sin ”bror” måste stå överst i den listan.
Citera
2022-11-10, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrgtjvr
Blir inte ens förvånad! Missbrukas alldeles för mycket ord idag som tappat sitt värde. Att just kalla någon för sin ”bror” måste stå överst i den listan.
grabbarna på södra sidan är riktiga äckliga inte konstigt att folk från västra sidan inte litar på nån från södra sidan
Citera
2022-11-10, 10:07
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
aha vet inte faktiskt därför ja skrev tror

Vilken video? Länka den är du snäll
Citera
2022-11-10, 10:15
Medlem
Citat:
grabbarna på södra sidan är riktiga äckliga inte konstigt att folk från västra sidan inte litar på nån från södra sidan

Och andra sidan var det folk från södra sidan som litade på folk från västra sidan men blev nästan mördade i Vällingby skjutningen.
Citera
2022-11-10, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Och andra sidan var det folk från södra sidan som litade på folk från västra sidan men blev nästan mördade i Vällingby skjutningen.
Ja det kan ske också självklart men jag sytar mest på att folk från södersidan är äckliga allmänt från blåsningar, stick ups, goish osv
Citera
2022-11-10, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Snickers blev inte skickad av Farsta , YK skicka han , de bara kolla videon han la upp med snickers på marken när man dissar han hahah

Fortsätt tro de
Citera
2022-11-10, 21:07
Medlem
Citat:
Snickers blev inte skickad av Farsta , YK skicka han , de bara kolla videon han la upp med snickers på marken när man dissar han hahah
Är det ”keey.yk” på instagram du menar? För isåfall följer Scar han vilket inte passar in på vad du skriver
Citera
2022-11-10, 22:17
Medlem
Citat:
Ja det kan ske också självklart men jag sytar mest på att folk från södersidan är äckliga allmänt från blåsningar, stick ups, goish osv

Alla e lika äckliga mannen västerort har massa gamar somalier som goar fan för småpengar
Citera
2022-11-10, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Vilken video? Länka den är du snäll
Hur lägger man upp video här
Citera
2022-11-11, 05:59
Medlem
varbynatverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
va? mohammed rashidi o nån från sätra hade ingenting alls med einar o göra, vad snackar du om
Det stämmer att ena grabben vart med, dock rashidi hade jag fel om. Kontraktsmord som DNT har lagt på en sätra unge som hämtat en annan spelare med sig! Vill vi säga DNT då menar vi Scar aka Ildar från Sandsborg eller dalennätverket som har anstiftat två torpeder från röda linjen till mordet på Nisse! Det inte så jävla svårt att pussla ihop, det som polisen har polisiärt klarat upp grundar sig på massa saker som har med detta att göra, scar är anstiftaren men dem har inget att grunda på det och själva torpederna kan inte kopplas då vapnen och varken dna har hittats! Detta mordet var en av dem morden där bevisningen är verkligen kontroversiell och jätte svår att hitta en rätt bedömning av vad som stämmer eller inte! Folk på gatan har sagt tusen saker till hundra olika personer så ingen vet vad som stämmer och vad som inte stämmer! Jag är pricksäker på min teori då jag fått denna teorin från källor från flera förorter i södra sidan av Stockholm
Senast redigerad av varbynatverket 2022-11-11 kl. 06:00. Anledning: Korrigering
Citera
2022-11-11, 06:12
Medlem
varbynatverkets avatar
Citat:
Yosef Elmasry Egyptiern från Bagis har aldrig begått ett mord i sitt liv, vad fan är det här för teorier ni får? Jag känner folk som är uppväxta med Yosef alltså han kör inte, allt han lägger ut är från hans storebror Ibrahim, ni behöver inte ljuga Yosef när folk jag känner har berättat allt om honom till mig
Citera
2022-11-11, 06:13
Medlem
varbynatverkets avatar
Citat:
vem/vilka är YK?
Yosef keey hahahaha som han vore nån sicario
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto