Citat:
Ursprungligen postat av
720hk
va? mohammed rashidi o nån från sätra hade ingenting alls med einar o göra, vad snackar du om
Det stämmer att ena grabben vart med, dock rashidi hade jag fel om. Kontraktsmord som DNT har lagt på en sätra unge som hämtat en annan spelare med sig! Vill vi säga DNT då menar vi Scar aka Ildar från Sandsborg eller dalennätverket som har anstiftat två torpeder från röda linjen till mordet på Nisse! Det inte så jävla svårt att pussla ihop, det som polisen har polisiärt klarat upp grundar sig på massa saker som har med detta att göra, scar är anstiftaren men dem har inget att grunda på det och själva torpederna kan inte kopplas då vapnen och varken dna har hittats! Detta mordet var en av dem morden där bevisningen är verkligen kontroversiell och jätte svår att hitta en rätt bedömning av vad som stämmer eller inte! Folk på gatan har sagt tusen saker till hundra olika personer så ingen vet vad som stämmer och vad som inte stämmer! Jag är pricksäker på min teori då jag fått denna teorin från källor från flera förorter i södra sidan av Stockholm